رژیم لاغری سریع

بچه های سالم: چهارشنبه های سلامت: فیبر بیشتری بخورید


از هر ۱۰ آمریکایی فقط ۱ نفر به اندازه کافی میوه و سبزیجات می خورد.

– CDC را مطالعه کنید

خوابیدی حتی با وجود اینکه مادرتان از شما می خواهد سبزیجاتتان را بخورید؟ معلوم شد که مادرت در مورد آن سبزیجات درست گفته است. غذاهایی که در زمین رشد می کنند (سبزیجات، میوه ها، حبوبات و غلات کامل) حاوی فیبر هستند، که ماده ای است که به آنها شکل می دهد. مانند استخوان در حیوانات.

واقعا فیبر برای ما خوبه. ما را سیر می کند و از پرخوری جلوگیری می کند. خبر بد این است که اکثر آمریکایی ها به اندازه کافی از آن نمی خورند. شاید از هر ۱۰ نفر ۱ یا ۲ نفر فیبر کافی دریافت کنند.

آیا عواقبی دارد به اندازه کافی فیبر نمی خورید؟ سرپیچی دیابت و چاقی، برای شروع. سرطان روده بزرگ به دیگری

جای خوب اکنون باید متوجه شوید که چه مقدار فیبر می خورید. برچسب‌های Nutrition Facts را روی غذاهای آماده و بسته‌بندی شده بخوانید و اندازه سروینگ و گرم فیبر رژیمی را جستجو کنید. فقط یک یا دو روز حساب کنید و متوجه خواهید شد که آیا کمبود فیبر دارید یا خیر. اگر مجموع روزانه شما کمتر از حدود ۳۵ گرم در روز باشد، احتمالاً دچار کمبود فیبر هستید.

شروع کن با فهرست شخصی فیبرهای غذایی در شماره آتی چهارشنبه های سلامتی، من با شما به اشتراک می گذارم که چگونه غذای مورد علاقه من روی هم چیده می شود!

با عشق و محبت

نانسی هاینریش، MPH

بنیانگذار و مهندس سلامتی

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر