رژیم لاغری سریع

رشد کودکان سالم: روزهای سلامتی: کیک اسس فلفلی


“هر مردی که فلفل قرمز و نان ذرت می خورد، نمی تواند بد باشد.”

–کارول شلبی

چند سال پیش، یکی از دوستان خوب به من گفت که در یک مسابقه محلی فلفل هندی شرکت کنم تا یک نسخه بدون گوشت برای نمونه وجود داشته باشد. من این دستور العمل عالی را برای آن مسابقه ایجاد کردم، اما می ترسیدم در باغی کار کنم و فقط از یک مخزن پروپان برای پخت و پز و گرم کردن استفاده کنم. وقتی مسابقه فلفل قرمز به دلیل آب و هوای بد لغو شد، من این کار را نکردم شما باید با یک مخزن پروپان سر و کار داشته باشید. اوه روز شاد!

من عاشق ساختن هستم این فلفل قرمز در پاییز است که دوستان برای شام به آنجا می آیند. اگر صبح مواد را با هم جمع کنید، می توانید آن را در قابلمه ای روی حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید تا بقیه روز در حین بازی بجوشد. اگر یک پرورش دهنده محلی دارید که فلفل می کارد، می توانید از فلفل سبز یا ترکیبی از سبز، بنفش، زرد و قرمز استفاده کنید. یک تابه از نان ذرت درست کنید، پیاز سبز و آووکادو را خلال کنید، یک لیمو را برش دهید تا روی فلفل چیلی فشار دهید و لذت ببرید!

سلامت کودکان در حال رشد: کیک اسس فلفلی

(برای افرادی که گوشت و سایر ارواح خوب نمی خورند)

این یک دستور العمل شگفت انگیز فلفل قرمز است. انجماد توفو بافت خوبی می‌افزاید. اجازه دادن به توفو در طول شب در ماریناد خیس بخورد طعم فوق العاده ای می دهد. به من در مورد کره بادام زمینی اعتماد کنید.

اولین گام:

یک کاسه توفو ارگانیک و سفت اضافی را در فریزر قرار دهید. یک روز قبل از تهیه فلفل قرمز، بسته را از فریزر خارج کرده و یک شب در یخچال قرار دهید.

روز بعد، بسته توفو را باز کنید، مایع را تخلیه کنید و تمام مایع اضافی را از بلوک توفو خارج کنید.

آنها را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید:

·
رب گوجه فرنگی ۳ قاشق غذاخوری

·
سس سویا ۳ قاشق غذاخوری

·
۳ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی نرم

·
½ فنجان آب سبزیجات

توفو را به قطعات ۱/۲ اینچی برش دهید و با مخلوط رب گوجه فرنگی خوب مخلوط کنید. روی آن را با پوشش پلاستیکی بپوشانید و در یخچال قرار دهید تا توفو تا زمانی که برای تهیه فلفل آماده شود (حداقل ۴ ساعت، یک شب بهتر است) خوابانده شود.

منظورم مرحله دوم:

یک قابلمه بزرگ سوپ را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید.

اضافه کردن:

·
روغن زیتون ۳ قاشق غذاخوری

·
۱ عدد پیاز قرمز متوسط ​​خرد شده

·
۱ عدد فلفل سبز بزرگ یا ۲ عدد متوسط، مکعبی خرد شده

·
۲ حبه سیر خرد شده

۴-۵ دقیقه بپزید و مرتباً هم بزنید.

اضافه کردن:

·
۱ ۲۸ اونس گوجه فرنگی خرد شده

·
۱ قوطی لوبیا قرمز، آبکش شده و آبکشی کنید

·
۱ قوطی لوبیا قرمز، آبکش شده و آبکشی کنید

·
۱ قوطی کوچک فلفل قرمز در سس ادوبو، ریز خرد شده به اضافه ۲ قاشق غذاخوری سس ادوبو (نکته: برای حرارت کمتر دانه ها را بردارید)

·
۲-۴ فنجان آب سبزیجات

·
مخلوط توفو

·
۱ قاشق غذاخوری پودر فلفل تند

·
۱ قاشق چایخوری زیره

·
۱ قاشق چایخوری پونه کوهی

فلفل تند را بجوشانید، سپس حرارت را کم کنید تا بجوشد، روی آن را بپوشانید و بپزید حداکثر ۱ ساعت قبل از سرو

با برش های لیموی تازه، آووکادوی خرد شده، پیاز سبز و نان ذرت مورد علاقه شما سرو می شود.

با عشق و محبت

نانسی هاینریش، MPH

بنیانگذار و مهندس سلامتی

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر