دستور غذا توسط کارن بیورز، مشاور تغذیه در کمپ شین کالیفرنیا

فصل تعطیلات در حال چرخش است – و با آن تمام وسوسه های دسرهای مورد علاقه ما در تعطیلات وجود دارد. این خوراکی‌ها معمولاً مملو از قند فراوان، پرچرب هستند و به راحتی می‌توان به‌طور تصادفی در آن افراط کرد.

امروز ما جایگزین سالم تری برای شیرینی های مورد علاقه در تعطیلات – شیرینی های شکری – به اشتراک می گذاریم! این کوکی‌ها از حداقل مقدار کره استفاده می‌کنند که باعث می‌شود چربی کمتری انتخاب شوند. آنها همچنین مملو از آرد گندم کامل هستند – و مواد مغذی بیشتری نسبت به اکثر شیرینی های شکری افزایش می دهند.

شیرینی های شکری گندم کامل

این دستور ۲۴ (۳ اینچی) کوکی به دست می دهد

عناصر:

۱ فنجان آرد

۱/۲ فنجان آرد گندم کامل

غذای سالم تعطیلات - کوکی‌های شکر سبوس‌دار

¼ قاشق چایخوری نمک

½ قاشق چایخوری جوش شیرین

۴ اونس کره بدون نمک، نرم شده

شکر دانه ریز ۱/۳ پیمانه

شکر قهوه ای روشن ۱/۳ فنجان

سفیده تخم مرغ ۱ عدد

۱ ¼ قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص

¼ قاشق چایخوری عصاره بادام خالص

جهت ها:

  1. آرد، نمک و جوش شیرین را در یک کاسه متوسط ​​با هم مخلوط کنید.
  2. کره و شکر را در یک کاسه متوسط ​​جداگانه با همزن بزنید تا سبک و پف کند. قبل از اضافه کردن سفیده تخم مرغ، وانیل و عصاره بادام، دو طرف کاسه را بخراشید – هم بزنید تا ترکیب شوند.
  3. مخلوط آرد را کم کم به شکرها اضافه کنید. کاسه را با پلاستیک بپوشانید و حداقل ۴ ساعت خنک کنید.
  4. فر را با دمای ۳۲۵ درجه فارنهایت گرم کنید. خط ۲ ورق پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید.
  5. سطح کار را با آرد پاشی کنید. خمیر سرد شده را روی سطح کار قرار دهید. خمیر را به ضخامت ¼ اینچ باز کنید و از کاتر کوکی برای برش دادن شکل های خمیر استفاده کنید. اینها را به ورقه های پخت منتقل کنید.
  6. کوکی ها را به مدت ۱۲ دقیقه یا تا زمانی که کاملا پخته شوند بپزید. کوکی ها را از فر خارج کرده و به مدت ۵ دقیقه خنک کنید. کوکی ها را به توری سیمی منتقل کنید تا کاملا خنک شوند.

تغذیه:

۱۰۰ کالری در هر شیرینی

چربی: ۴ گرم

کربوهیدرات: ۲۰ گرم

پروتئین: ۱ گرم

غذای سالم تعطیلات - کوکی‌های شکر سبوس‌دار

تیم کمپ شین