رژیم لاغری سریع

نکاتی برای عاشق شدن به زندگی – مناسب برای خانه و سلامتی


*** به مردم پشت سر بلندتر بگو! *** ممنون!!

شکرگزاری چیزی است که من روزانه تمرین می کنم. من این کار را در ۳۰ دقیقه اول پس از بیدار شدن انجام می دهم. بلند می‌شوم، دندان‌هایم را مسواک می‌زنم، روپوش و دمپایی‌ام را می‌پوشم و سپس برای برداشتن به دفترم می‌روم. با تشکر مجله این فقط یک نمونه ساده است که در مایکلز کرافت پیدا کردم – البته با یک کوپن 🙂 (نکته جانبی: من فقط ۳۰ دقیقه آنلاین به دنبال آن بودم اما دیگر نمی توانم آن را در سایت آنها یا آمازون پیدا کنم) به هر حال، ساده است – این فقط یک فاصله برای تاریخ و ۳ خط شماره گذاری شده از ۱ تا ۳. تاریخ را پر کنید و سپس در هر خط چیزی را بنویسید که برای آن سپاسگزار هستید. چیزی در این تمرین وجود دارد که واقعاً به شما اجازه نمی دهد روزهای بدی داشته باشید …. لحظات بد – بله. روزهای بد؟ .. نه!

وقتی شکرگزاری را تمرین می کنید، احساس آرامش و برکت بیشتر سخت است. این می تواند چیزهایی مانند خانواده، دوستان و غیره باشد، اما همچنین چیزهایی مانند هوای پاک، سلامتی، آب آشامیدنی تازه.. هر چیزی! برای ما به عنوان انسان مهم است که نه تنها برای چیزهای بزرگ و شگفت انگیز – بلکه برای چیزهای کوچکی که بدیهی می دانیم، قلب سپاسگزار داشته باشیم.

به راهنما نیاز دارید؟

هر چند وقت یکبار از برق تشکر می کنید؟ با این حال، وقتی قدرت خود را در یک طوفان بد از دست می دهید، ناامید می شوید و به تلاش برای روشن کردن چراغ هنگام ورود به اتاق ادامه می دهید؟ مواردی از این دست را نیز باید در هنگام ابراز قدردانی لحاظ کنیم زیرا نه تنها کلید چراغ هنگام چرخاندن آن کار می کند – شما برق، امکانات مالی برای تهیه آن و مکانی برای تماس با خانه دارید که نیاز به برق دارد. آن را دریافت کنم؟

ناگفته نماند؛ به نظر می رسد که هر چه زمان بیشتری برای سپاسگزاری صرف می کنید، قدردانی چند برابر می شود!

برای این کار به یک مجله یا کتاب خاص نیاز ندارید – فقط یک دفترچه یادداشت بگیرید و عادت کنید برای ۳-۵ چیز خاص هر روز شکرگزار باشید. این همچنین یک تمرین عالی برای مشارکت دادن فرزندان شما نیز هست!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر