رژیم لاغری سریع

پنج ستون سلامت – مربیگری سلامت B Fit



پنج برتر من نوشته برندا کولر

طول عمر: مدت زمانی که یک شخص یا حیوان در آن زندگی می کند.

دوره سلامت: بخشی از زندگی یک فرد که در طی آن به طور کلی از سلامت خوبی برخوردار است.

در حالت ایده‌آل، مکانی که این دو با هم تلاقی می‌کنند، بسیار بسیار دیر در زندگی است.

به نظر من، مهم‌ترین عناصری که باید کنترل کنیم تا در مکانی با سلامتی بهینه زندگی کنیم تا بتوانیم از هر راه دیگری زندگی خود را به بهترین شکل انجام دهیم، همان چیزی است که من از آن به عنوان پنج ستون سلامت یاد می‌کنم.

خواب – از خواب خود محافظت کنید خواب خوب و عمیق جایی است که جادو اتفاق می افتد! ما بدن خود را بازیابی، ترمیم و بازسازی می کنیم تا برای روز آینده آماده شویم. به دلایلی در جامعه ما به نظر می رسد به این واقعیت می بالیم که خیلی کم می خوابیم و روزهای خود را پر از فعالیت بی وقفه می گذرانیم. من خواب را در صدر این لیست قرار دادم زیرا بدون خواب خوب، همه چیز در لیست زیر آسیب خواهد دید.

تغذیه – «غذای واقعی بخورید، بیشتر گیاهان و نه زیاد،» نقل قولی از مایکل پولن، استاد روزنامه نگاری علوم و محیط زیست در دانشگاه برکلی و نویسنده برنده جایزه است. من می توانم با گفتن این جمله خیلی سریع در مورد تغذیه توصیه کنم. به تغییراتی در رژیم غذایی خود فکر کنید که باید با رعایت آن ۳ اصل ساده ایجاد کنید! اگر قبلاً با این مفاهیم موافق هستید، گام بعدی این است که با توجه به احساسی که آن غذاها در شما ایجاد می کنند، غذایی را که می خورید تنظیم کنید. یک غذا می‌تواند «واقعی» باشد، اما اگر آنزیم‌های لازم برای هضم آن را ندارید یا به آن حساسیت دارید، می‌تواند برای شما «واقعاً بد» باشد. آگاهی از احساس خود بعد از غذا گامی عالی برای دستیابی به نتایجی است که به دنبال آن هستید. در پایان، غذا هرگز نباید انرژی شما را از بین ببرد.

جنبش – همه ما می دانیم که حرکت روزانه برای سلامت و تندرستی کلی ضروری است. واقعا چقدر هر روز حرکت می کنید؟ این یک الزام دوشنبه-چهارشنبه-جمعه نیست. حرکت هر روز، در طول روز، تا حد توان فعلی شما ضروری است. البته من از طرفداران ورزش های شدید هستم، اما فکر می کنم مهم است که “ورزش کردن” را به عنوان تمرینی که در کنار فعالیت منظم در طول روز قرار می گیرد، در نظر بگیرید.

دوستان و خانواده – داشتن یک شبکه اجتماعی خوب برای حفظ سلامت جسمانی مطلوب حیاتی است. مطالعات نشان داده است که کسانی که ارتباطات اجتماعی خوبی دارند، سلامت کلی بهتری را تجربه می کنند. در زندگی پرمشغله‌مان، همانطور که ممکن است لازم باشد جلسات تمرینی خود را در برنامه‌ریز روزانه‌مان بگنجانیم تا مطمئن شویم برای آن وقت می‌گذاریم، انجام همین کار از نظر زمان‌بندی با خانواده و دوستان نیز می‌تواند مفید باشد.

معنویت – این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد و برای هر یک از ما معنای متفاوتی دارد. شناخت واقعی احساسات خود و داشتن ارتباط عمیق با نیروی برتر و اجازه دادن به گریس برای ورود به زندگی شما و راهنمایی شما در این مسیر، شما را در مواقع آشفتگی ثابت نگه می دارد و دیدگاه شما را در مواقع موفقیت حفظ می کند. تمرین شکرگزاری روزانه مطمئناً می تواند به ما کمک کند تا زندگی معنوی بیشتری داشته باشیم.

البته این لیست من است و اینها نظرات من است. در لیست ۵ تای برتر شما چیست؟

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر