رژیم لاغری سریع

یک دستور العمل آسان برای ذرت – مناسب برای خانه و سلامتی


این ذرت کمی تند است، بنابراین اگر غذاهای تند دوست ندارید، فلفل قرمز و سیر را کم کنید. اگر ذرت منجمد یا کنسرو شده دارید، باز هم می توانید از این دستور استفاده کنید و همه آن را با ذرت مخلوط کنید و خارج از لپه سرو کنید. دو نسخه در زیر وجود دارد – یکی برای گریل و دیگری برای ذرت پخته شده روی اجاق گاز.

لگد تا ذرت

  • ۴ خوشه ذرت
  • ۱-۲ تن نمک دریا
  • ۱-۱/۲T روغن زیتون فوق بکر
  • ۱/۸ تن فلفل قرمز
  • ۱/۸ تن فلفل سیاه تازه
  • ۱/۸ تن پودر سیر
  • ۱/۴ تن آب لیمو
  • اختیاری: ۲ تن پنیر پارمزان تازه رنده شده

برای طعم ذرت پخته شده:

۱) یک قابلمه را به اندازه ای پر کنید که هر ۴ دانه ذرت ۲/۳ پر از آب باشد. ۲-۱ تن نمک دریا به آب اضافه کنید و روی اجاق بگذارید و آب را بجوشانید.

۲) پس از جوش آمدن، خوشه ها را با احتیاط و بدون پاشیدن آب به شما اضافه کنید.

۳) آب را به جوش آورده و اجازه دهید ذرت به مدت ۵-۷ دقیقه بجوشد.

۴) در حالی که ذرت در حال جوشیدن است، در یک ظرف کوچک روغن زیتون، کمی نمک دریا، فلفل قرمز، فلفل سیاه، پودر سیر و آب لیمو را با هم مخلوط کنید. خوب مخلوط کنید تا ترکیب شوند

۵) وقتی ذرت تمام شد آن را از آب خارج کنید و روی دستمال کاغذی قرار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود. ذرت ها را در بشقاب قرار دهید و با قلم مو مخلوط روغن زیتون را روی ذرت ها بمالید سپس در صورت تمایل پنیر پارمزان بپاشید و لذت ببرید.

برای طعم ذرت بو داده:

۱) خوشه های ذرت را روی ورقه های حلبی جداگانه قرار دهید.

۲) مخلوط روغن زیتون را برس بزنید و لپه ذرت را در فویل حلبی بپیچید و مطمئن شوید که قالب کاملا بسته باشد.

۳) آن را روی آتش بگذارید و ۱۵ دقیقه بگذارید و مرتب هم بزنید.

۴) آن را از روی گریل بردارید و هنگام باز کردن بسته بندی مراقب باشید تا بخار شما را نسوزاند.

۵) در صورت تمایل پنیر پارمزان بپاشید و در آن فرو کنید!

ارزش غذایی

  • ۴ وعده درست می کند
  • اندازه سرو: ۱ خوشه ذرت
  • کالری: ۱۱۶
  • چربی: ۶ گرم
  • پروتئین ۲ گرم
  • کربوهیدرات: ۱۷ گرم
  • فیبر: ۲ گرم
  • شکر: ۲ گرم

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر