رژیم لاغری سریع

۵ راه برای حفظ سلامت و فعالیت کودکان


از هر ۱۰ کودک، یکی از مشکلات سلامتی جدی در هند رنج می برد، از جمله مواردی مانند چاقی و دیابت، خستگی جسمانی، هوس غذایی ناسالم و این لیست ادامه دارد. مهم است که یک برنامه سالم خوب برای کودک خود ایجاد کنید تا بتواند به فردی سالم تبدیل شود. تربیت کودک آینده او را تعیین می کند و قدرت پاداش در بدن او را در دوران بلوغ و بزرگسالی تعیین می کند. به خصوص برای کودکان دختر، در دوران نوجوانی یا تا سنی که برای فرزندان خود مادر می شوند. عادات سالم به آن‌ها کمک می‌کند تا در تمام موقعیت‌هایی که بیماری‌های پزشکی برایشان ایجاد می‌کند، ادامه دهند.

این در دست بزرگان است که امکان ایجاد عادات سالمی را فراهم کنند که آنها را با ورزش برای کودکان فعال نگه می دارد، جدا از سرمایه گذاری شما برای تحصیل، جشن تولد، بیمه خانواده یا خرید لباس های زیبا. سلامت و تغذیه کودک در میان سایر موارد جزئی اولویت اول است. ما شما را از طریق عادات سالم سرشار از سرگرمی راهنمایی می کنیم که شما و فرزندتان را قادر می سازد از این فرآیند لذت ببرید.

  1. در گیر شدن:

می بینیم که شما در تربیت فرزندتان سهیم هستید. به هر حال، هر پدر و مادری به خاطر تمام فداکاری ها و تعهداتی که از تهیه سقفی در بالا و ارائه غذا و مزایای بسیار بیشتر به آنها انجام می دهید، شایسته قدردانی است. با این حال، در مورد کودکان، مهم است که به آنها نشان دهیم که اهمیت دارند. شما که هر روز برای آنها شکوفا می شوید، ممکن است به اندازه اشتراک یک وعده غذایی، به کودک ارتباطی نداشته باشید.

بنابراین، به زبان فرزندتان صحبت کنید و با او پیوندهای عمیق تری ایجاد کنید. سعی کنید با هم نقاشی بکشید، دوچرخه سواری کنید، یا روی یک برنامه تمرینی برای بچه ها سرمایه گذاری کنید و مطمئن شوید که هر بار که در خانه هستید، با هم غذاهای سالم بپزید و با هم شام بخورید. زیرا هنگامی که ذهن آنها ایمن شود، آمادگی جسمانی به طور طبیعی در جای خود قرار می گیرد.

  1. با هم فعال شوید:

با بزرگتر شدن بچه ها سلیقه و علایقشان تغییر می کند. همه بچه‌ها به ورزش‌های سازمان‌یافته عشق نمی‌ورزند، بنابراین انجام ساعت توصیه‌شده فعالیت بدنی در روز برای بچه‌ها دشوار است.

به جای تمرکز فقط روی آمادگی جسمانی کودکان، تمام خانواده را درگیر کنید! با هم قدم بزنید یا با پرش، دراز و نشست و پرش، در خانه خود یک مدار فعالیت سرگرم کننده ایجاد کنید.

  1. تغذیه سالم را سرگرم کننده کنید:

مشارکت دادن فرزندانتان در انتخاب های سالم می تواند آنها را تشویق کند که تغذیه سالم را در زندگی خود بگنجانند! یکی از راه های سرگرم کننده برای انجام این کار، ایجاد شکار لاشخور در فروشگاه های مواد غذایی است. شما باید با تمام برنامه های شلوغ خود فکر کنید، اکنون تفکیک رنگ به رنگ مواد غذایی می تواند خسته کننده باشد.

هی! برای فرزند شما مهم است، پس بیایید این کار را انجام دهیم!

می‌توانید میوه‌ها، سبزیجات، پروتئین‌ها و سایر گروه‌های غذایی را بر اساس رنگ یا با تصاویر مواردی که بچه‌ها می‌توانند پیدا کنند، دسته‌بندی کنید. این یک روش تعاملی برای شما و فرزندانتان است تا در مورد فواید تغذیه سالم صحبت کنید و غذاهای جدیدی را برای امتحان کردن با هم کشف کنید.

  1. با پزشک کودک خود صحبت کنید:

پزشک کودک شما می تواند به کودک شما کمک کند تا بفهمد چرا فعالیت بدنی مهم است. پزشک کودک شما همچنین می‌تواند به شما و فرزندتان کمک کند ورزش‌ها یا فعالیت‌هایی را که ممکن است برای فرزندتان بهترین هستند را شناسایی کنید.

  1. اهداف خانواده را تعیین کنید:

برای ایجاد یک سبک زندگی تناسب اندام با یکدیگر همکاری کنید. به خصوص در سن پس از اعتصاب کووید، کودکان همه در میان دیوارهای اتاق خواب خود تنگ می شوند. به دلیل تعطیلی مدارس و فاصله گذاری اجتماعی ممکن است حتی دوستانی هم نداشته باشند. اکنون شما فقط والدین آنها نیستید، بلکه دوستان آنها نیز هستید. تمام آنچه باید انجام شود، فقط با شما خواهد بود.

پس عاقلانه انتخاب کنید تا کارها را با هم انجام دهید. زمان تماشای صفحه را کاهش دهید و با ورزش های سرگرم کننده برای کودکان، فعالیت های فیزیکی خانواده محور در فضای باز ایجاد کنید. علاوه بر این، سالم تر شدن به تنهایی بسیار چالش برانگیز است. با داشتن یک شریک تناسب اندام در کنار شما به راحتی امکان پذیر است. اکنون می توانید یکی از فرزندان خود باشید و سفر تناسب اندام خود را در کنار یکدیگر تقویت کنید. به عنوان یک خانواده، تعیین اهداف سالم هفتگی، ماهانه یا ترم برای کل خانواده به جای تعیین اهداف برای یک عضو خانواده می تواند موثرتر باشد. تنظیم این اهداف با هم می تواند به همه کمک کند تا سبک زندگی سالم تری را اجرا کنند و همچنین ارتباط و همکاری بهتری داشته باشند! اهدافی را برای بهبود سلامت جسمی، روانی و معنوی خانواده خود در نظر بگیرید.

– ماگارت پریتی یسوداس



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر