رژیم لاغری سریع

۵ راه برای حفظ سلامت کودکان در طول تعطیلات


فصول تعطیلات همه در مورد گردهمایی ها، ملاقات ها، روتین های اوقات فراغت و غذای خوب است. برای والدین، این می تواند زمانی باشد که می توانند نگهبانان خود را رها کنند و به فرزندان خود اجازه دهند از تمام ماهیت روزهای جشن لذت ببرند. با این حال، همیشه ترس از عادات گسترده ای وجود دارد که تقریباً همه والدینی را که نهایت دقت را در وارد کردن نظم و انضباط خاص به روال زندگی کودک خود دارند، آزار می دهد.

حفظ عادات غذایی سالم در چنین مواقعی مطمئناً یک موضوع نگران کننده است، اما نه در حدی که زوجین حتی در بهترین زمان های سال نیز نیاز به پارانوئید داشته باشند. یک بررسی مختصر در مورد آنچه کودک شما در طول روز می خورد می تواند به اندازه کافی انجام دهد. در اینجا چند نکته وجود دارد که چگونه می توانید مراقب سلامتی نوجوان خود باشید بدون اینکه تعطیلات آنها را خراب کنید:

– برنامه منظم غذا خوردن

در بین برنامه‌های شلوغ و فعالیت‌های زیاد، پیگیری رژیم غذایی فرزندتان می‌تواند دشوار باشد. اگرچه حفظ یک برنامه غذایی منظم در طول روزهای جشن می تواند کار سختی باشد، اما نگهداری صحیح می تواند از این دردهای گرسنگی جلوگیری کند. اگر کودک شما سه وعده غذایی در روز می خورد و سپس گهگاه میان وعده می خورد، بگذارید این جدول زمانی ثابت باشد. به این ترتیب، کودک شما می‌تواند از خوراکی‌های جشن و خوراکی‌های خاص بدون پرخوری لذت ببرد.

– بخش های نظارت

با حفظ روال وعده های غذایی، وعده های غذایی را نیز بررسی کنید زیرا تعطیلات مترادف با زیاده روی است. غذا خوردن به موقع و غذا خوردن با کنترل دست به دست هم می دهند – اینها تا حدودی با ورزش و تناسب اندام برای بچه ها در هند مرتبط هستند. کودکان باید در مورد نیازهای غذایی بدن خود بدانند. با کودک خود در مورد احساس “سیری” صحبت کنید و به او در مورد نشانه های بدن آموزش دهید تا بداند که پرخوری نمی کند.

– یک جشن متعادل برنامه ریزی کنید

البته، تعطیلات همه چیز در مورد شکلات های داغ و پنکیک های مملو از شربت افرا، بستنی و مقدار زیادی پنیر و کره است. اما همیشه می توانید آن را برای جوان ترها با یک ماده سالم کمی تغییر دهید. افزودن برخی از سالادها و سایر جایگزین‌های سالم به منو می‌تواند عادات غذایی سالم را در کودک شما حتی در تعطیلات ایجاد کند.

– تاریخ های بازی را نادیده نگیرید

دور نگه داشتن نسل جوان امروزی از صفحه نمایش موبایل سخت است. اگر با خانواده خود از جشنواره ها لذت می برید، فرزندان خود را تشویق کنید تا برای فعالیت های سرگرم کننده با خواهر و برادر، پسر عمو یا دوستان خود بیرون بروند. به این ترتیب، آنها بی تحرک نمی مانند و همچنین یک روال روزانه فعال از فعالیت بدنی را حفظ می کنند.

با توجه به افزایش بیماری‌های سبک زندگی و چاقی در میان کودکان شهری هند، جای تعجب نیست که فعالیت بدنی باید آگاهانه به عنوان بخشی از برنامه روزانه کودک گنجانده شود. از کاهش وزن تا تمرینات ورزشی پیشرفته، برنامه های تناسب اندام UpUgo برای کودکان برای ایجاد یک اکوسیستم متعادل برای ورزش و تناسب اندام برای کودکان در هند، با در نظر گرفتن دسترسی، در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن طراحی شده است.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر