رژیم لاغری سریع

۵ یادآوری روزانه برای روال “در خانه بمانید” شما


ما آنقدر در انزوا بودیم که روزها با هم می گذرد. شوخی در شبکه های اجتماعی این است که اکنون فقط ۳ روز در تقویم وجود دارد: دیروز، امروز و فردا. [۱]

برای حفظ سلامت عقل، خوش بینی و رفاه در این مدت باید به برنامه روزانه پایبند باشیم. در اینجا چند گام سالم وجود دارد که باید هر روز انجام دهید…

رفتن به “شماره ۲” به ما می گوید که بدن چقدر با استرس مقابله می کند. شما حداقل یک بار در روز اجابت مزاج سالم (اصطلاح PG برای مدفوع) خواهید داشت و دفع آن نسبتا آسان خواهد بود. (فقط به سگ ها فکر کنید. آنها بعد از هر وعده غذایی مدفوع می کنند!) اگر کمتر از یک بار در روز مدفوع می کنید، یا اگر اجابت مزاج مشکل است، به نکات زیر توجه کامل داشته باشید: مصرف آب، فعالیت بدنی، خوردن غذاهای مغذی حاوی فیبر، استرس.

اگر کمبود آب، ورزش یا غذاهای مغذی داشته باشیم، دستگاه گوارش ما غذا را به راحتی تجزیه نمی کند. این می تواند باعث شود که دفعات دفع مدفوع کمتری داشته باشید یا حرکات روده سخت تری داشته باشید (یبوست). علاوه بر این، افزایش هورمون های استرس می تواند اجابت مزاج را دشوار کند. بنابراین، روی چیپس و کراکر آهسته پیش بروید. هنگام تنقلات، میوه ها، سبزیجات و سایر غذاهایی که فیبر دارند بخورید. هر روز حرکت کنید. هر روز مرطوب کنید. و تکنیک های مدیریت استرس مانند مشاوره آنلاین، یوگا و تنفس عمیق را تمرین کنید.

به عنوان یادآوری برای خودتان دانلود کنید. به عنوان یادآوری برای دیگران به اشتراک بگذارید. 🙂

معمولاً روتین ما به ما می گوید که زمان خواب فرا رسیده است. با این حال، کار از خانه می تواند باعث شود زمان را فراموش کنید، یا ممکن است احساس کنید که می توانید مدت بیشتری بیدار بمانید تا «همه کارها» را انجام دهید. وقتی خداوند جهان را آفرید، روزهای آن را جدا کرد. در طول فصل اول پیدایش، می بینیم که “شب و صبح روز اول بود” یا روز دوم و غیره. ما باید از او الگو بگیریم.

هر شب بیدار شدن و خوابیدن استانداردهایی را در مورد روز تعیین می کند. به ما این امکان را می دهد تا در مورد روزی که داشتیم فکر کنیم، سپاسگزار باشیم و برای روز آینده آماده شویم. برای اینکه هر روز بهترین خودتان باشید، هر شب ورزش کردن را متوقف کنید و کمی خوب بخوابید.

مطب شما احتمالاً گردن و کمر درد شما را خطرناک می کند! وقتی تمام روز پشت میز می نشینیم، این معادل ۸ تا ۱۰ ساعت چمباتمه زدن است (زیرا می دانم که برخی از شما روزهای کاری طولانی می گذرانید) و به سختی حرکت می کنید. تصور کنید بعد از آن ران‌هایتان چقدر دردناک، سفت و دردناک می‌شوند؟ خوب، ما همین کار را برای عضلات گردن، پشت و باسن انجام می‌دهیم، وقتی تمام روز را در مطب می‌مانیم، می‌نویسیم و در جلسات زوم شرکت می‌کنیم.

حداقل هر ساعت یک بار حرکت کنید. ۱۰ دقیقه به خود استراحت دهید برای استفاده از توالت، دراز بکشید یا برخی از وسایل اطراف خانه را بردارید. علاوه بر این، کاملاً ضروری است که به برنامه ورزشی روزانه خود پایبند باشید. با قدم زدن در دفتر و قدم زدن در فروشگاه مواد غذایی این مراحل را طی نمی کنید. اما می توانید با کار با مربیان تناسب اندام آنلاین به آن دست پیدا کنید. حرکت زندگی است. هر چه بیشتر حرکت کنیم، بیشتر احساس زنده بودن می کنیم!

از آنجایی که اغلب در اطراف حرکت نمی کنید، ممکن است احساس تشنگی نکنید. اما باور کنید، بدن شما آرزو می کند که ای کاش آب زیادی می نوشیدند. طبق گفته کلینیک مایو، «تقریباً تمام سیستم‌های اصلی بدن به آب وابسته هستند».[۲] آب فقط به ماهیچه های شما محدود نمی شود، بلکه به اعصاب، سلول های خونی، کلیه ها، کبد، ریه ها و مفاصل نیز کمک می کند. (و شما قبلاً می دانید که این به شما کمک می کند تا ضایع شوید!) هر سلول در بدن شما تمام تلاش خود را می کند تا شما را در حالی که در خانه می مانید و ایمن می مانید سالم و سازنده نگه دارد. به آنها کمک کنید هیدراته بمانند. بیشتر بزرگسالان باید ۱۱ فنجان یا بیشتر مایعات در روز را از طریق غذا و نوشیدنی دریافت کنند تا هیدراته بمانند.

برای کمک به نوشیدن آب فراوان، سعی کنید حداقل ۱ فنجان (۸ اونس) برای هر ساعت از روز کاری خود، حداکثر ۸-۱۰ لیوان آب بنوشید. اگر به یادآوری نیاز دارید، یک اعلان تقویم یا تایمر تنظیم کنید. آب میوه و سایر نوشیدنی های غیرآبی را تا زمانی که به هدف خود در روز هیدراتاسیون برسید صرفه جویی کنید. (بله، شما باید ادرار کنید، اما در خانه هستید و به بدن خود کمک می کنید سالم بماند.)

زندگی گاهی اوقات می تواند مانند یک ترن هوایی به نظر برسد، به خصوص اکنون. همه ما باید یادآوری کنیم که ما را دوست دارند و برایمان ارزش قائل هستند. این ما را تثبیت می کند و تنش را در جای خود نگه می دارد. در واقع زمانی که ما با دیگران ارتباط برقرار می کنیم، هورمون اکسی توسین ترشح می شود. این هورمون پیوند، هورمون استرس کورتیزول را کاهش می دهد. پس باید عمداً به عزیزانمان بفهمانیم که مورد قدردانی هستند. [۳] برای نوشتن نامه، تماس تلفنی یا مصاحبه چت تصویری وقت بگذارید.

مهمتر از همه، به ایمان خود متصل بمانید. برای خودت و دیگران دعا کن. از خدا راهنمایی و تشویق بخواهید. برای قدردانی از لحظات آرامش، عشق و امید مکث کنید. هر روز را با خدا جذب کنید.

شما دعوت شده اید…

با Temple Fit & Friends در پاتوق باشید اینستاگرام دکتراشا @ صفحه ما کارگاه‌های کاردستی زنده، جلسات یوگا، جلسات کاردیو، و گردهمایی‌های عمومی را برای ایجاد آرامش در حالی که در خانه می‌مانیم، انجام می‌دهیم. آنجا میبینمت!

منابع:

  1. Instagram @reseaudocteur، ۹ آوریل ۲۰۲۰.
  2. عملکرد آب در بدن کلینیک مایو. ND www.mayoclinic.org.
  3. اقتباس شده از Transcend: 6 استراتژی برای غلبه بر فرسودگی شغلی و احیای زندگی فراوان توسط دکتر آشا فیلدز برویر



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر