بهترین برند ایمپلنت دندان


توجه به سلامت دندان ها یکی از دغدغه های است که همه افراد خواهان قلبی آن می باشند. چه اتفاقی می افتاد اگر دندان ها پس از اینکه به نحوی آسیب می دیدند ، مانند سایر اجزا بدن با مراقبت ، به صورت خود ترمیم شونده به حالت طبیعی خود برمی گشتند. صد افسوس که این موضوع درباره این عضو مفید از بدن ، صدق نمی کند یعنی پس از پوسیدگی آن ها ، شما تنها با مراجعه به دندان پزشک می توانید کارایی همیشگی آن ها را حفظ کنید. تاکنون روش های متعددی برای ترمیم دندان ها معرفی شده است یکی از آن ها که جایگاه ویژه ای هم در این بین دارد ، ایمپلنت ها می باشند. در طی ایمپلنت دندان ، پزشک عضو مصنوعی را به نحوی در جایگاه دندان از دست رفته قرار می دهد ، تا مانند آن از استحکام کافی برخوردار باشد. همانند دندان های طبیعی که خود را با ریشه در لثه حفظ می کنند ، ایمپلنت ها هم از طریق فیکسچر در داخل لثه ثابت می شوند. از آنجایی که این عضو مصنوعی به طور مستقیم با لئه شما در ارتباط است ، عدم کیفیت آن ممکن است زیان هایی را به بار بیاورد که در ادامه مطالب به روشنی از آن صحبت خواهیم کرد.

ایمپلنت دندان - دکتر امیر محمدی

ایمپلنت دندان – دکتر امیر محمدی

بهترین برند ایمپلنت دندان

همانطور که قبلا نیز ذکر کردیم به خاطر حساسیت های موجود ، بسیار اهمیت دارد که شما از چه ایمپلنتی به جای دندان های خود استفاده می کنید. با پیشرفت تکنولوژی کشورهای پیشرفته بسیاری به ساختن انواع مختلف ایمپلنت ها روی آوردند. از آنجا که هر شخصی بسته به لیاف استایل زندگی ، شرایط متفاوتی را تجربه می کند. لزوم تولید برندهای مختلف در میان افراد احساس شد. تفاوت در ایمپلنت های مختلف به سایز و اشکال آن ها نیست تنها متریال سازنده آن ها با هم فرق می کند. از جمله کشورهای سازنده ایمپلنت ها به همراه برند مخصوص شان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. ایمپلنت های آمریکایی با برندهایی از قبیل زیمر بیومت ، اینترالاک ، بایوهورایزونز ، نوبل بیوکر و تری ای ، در حوزه دندان پزشکی جایگاه ویژه خود را یافته اند.
  2. کشور سوئیس از جمله کشورهایی است که با استانداردهای روز دنیا به ساخت ایمپلنت ها می پردازد از جمله برندهای مورد استفاده ساخته کشور سوئیس می توان به اشترامن ، ایده ، اس ای اس ، تی آر آی ، اس پی آی اشاره کرد.
  3. کشور بعدی که در صنعت ساخت بهترین برند ایمپلنت پیش رو بوده است ، آلمان می باشد که محصولات تهیه شده در این کشور با نام ایمپلنت فوری برای استخوان های سخت و یا نرم ، تک مرحله ای و دو مرحله و همچنین ایمپلنت های شکاف نازک مناسب باشد. از جمله برند های آلمانی می توان مدنتیکا ، بگو و دی آر اس را نام برد.
  4. از دیگر کشورهای سازنده ایمپلنت ها ، کره می باشد که محصولات این کشور با نام های دنتیوم ، مگاژن و دی او در بازارهای جهانی راه یافته است.
  5. کشورهای دیگری مانند فرانسه (آی دی آی و یوروتکنیکا) ، ایتالیا (سوییدن اند مارتینا) ، اسپانیا (موزوگرائو) و چین (وانژو ، هونگ کو و گرین دنتک) نیز حرفی برای ساخت ایمپلنت ها داشته اند.

تعیین این موضوع که کدام برند برای شما مناسب است تنها مطابق با نظر پزشک می باشد. ایشان با بررسی مشکل موجود ، برندهای در دسترس و میزان هزینه ای که فرد برای کاشت و ترمیم دندان های خود انجام می دهد ، نوع مناسب را برای ایشان استفاده می کند. برای آشنایی با یک متخصص خوب جراحی ایمپلنت در تهران لینک زیر را مشاهده فرمایید.

متخصص ایمپلنت دندان

فاکتورهای مناسب در انتخاب بهترین برند ایمپلنت

برندی خوب است که نه تنها بتواند کارایی طبیعی دندان شما را انجام دهد بلکه از آن نیز بهتر باشد. برای مثال افراد بسیاری هستند که دندان آن ها آهکی است. اگر بخواهیم بگوییم ایمپلنت تعبیه شده مشابه با کیفیت سایر دندان ها باشد ، در واقع به طور مستقیم به بی کیفیتی آن اشاره کرده ایم . با این تفاسیر ، ایمپلنت با کیفیت و خوب ، باید به قدری مستحکم باشد که بتواند فشارهای وارده را تحمل کند. از دیگر مواردی که در انتخاب بهترین برند ایمپلنت دندان اهمیت دارد این است که سازگاری خوبی با دهان و دندان مراجعه کننده داشته باشد. به عبارت ساده تر ، پس از تعبیه آن مدت زمان کمی برای جوش خوردن با استخوان فک احتیاج داشته باشد.

از دیدگاه دیگر موضوع سازگاری به تطابق بافت ها و عدم ایجاد عفونت نیز باز می گردد. اگر ایمپلنت تعبیه شده نتواند به خوبی با محیط اطراف خود سازگار شود ، طبیعت بدن انسان آن را به عنوان یک عامل بیگانه در نظر می گیرد و با ایجاد عفونت در محیط اطراف ایمپلنت ، سعی به اخراج آن خواهد داشت. ماندگاری بالایی داشته باشد ، استفاده از ایمپلنت ها محدودیت های خاصی را برای مراجعه کننده ایجاد می کند زیرا در صورت بی کیفیتی ایمپلنت تعبیه شده ، نمی توان آن را بارها تعویض کرد.

منبع : https://dramirmohammadi.com



Source link