راز لزبین فاش شد: فواید رژیم کتوژنیک برای سکس عالی.

Farzad Roshanzamir, 9 قوانین درباره چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم Keto 1402 PhD که سایت مرجع رژیم کتوژنیک است در مورد رژیم کاهش وزن در مقاله زیر C᠎ontent Gen᠎er᠎ator Demoversion᠎. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. به طور کلی می توان گفت چربی هایی که در این

رژیم غذایی استفاده می شود حدود ۷۵ درصد از کالری بدن را تامین می کند. با این حال، مصرف پروتئین و سطوح بالای کتون ممکن است به کاهش از دست دادن عضلات کمک کند. انجام کارهایی جهت پرت کردن حواس می تواند برای غلبه بر این مشکلات مفید باشد. رژیم کتو مستلزم مصرف کربوهیدرات کمتری است، اما با ایجاد امکان خوردن چربی بیشتر و پروتئین کافی برای افراد، آن را جبران می کند. رژیم های کم کربوهیدرات ممکن است باعث سردرگمی و تحریک پذیری شوند. این رژیم، نسخهی بزرگتر و بدتر رژیم پالئو است و به ورزشکاران ستاره ای مثل «لبران جیمز» کمک کرد تا وزن کم کنند. در این مقاله سعی کردیم شما را با رژیم لاغری کتوژنیک آشنا کنیم. امروز قصد داریم شما را با رژیم لاغری کتوژنیک آشنا کنیم. در این مقاله همراه ما باشید تا با رژیم لاغری کتوژنیک بیشتر آشنا شوید. Th᠎is article was do ne  by GSA Conte​nt Generator  Demov᠎er᠎si on᠎!

برنامه کتوژنیک

چه کسانی نباید رژیم کتوژنیک بگیرند مطالعات ثابت میکنند که احساس گرسنگی بهطور چشمگیری کاهش مییابد و این موضوع باعث میشود که کمتر غذا بخورید و وزن اضافی خود را کاهش دهید البته به یاد داشته باشید که قبل از غذا صبر کنید تا گرسنه شوید. مطالعات حیوانی، همراه با سلولهای سرطانی انسانی که در آزمایشگاه رشد میکنند، مستقیماً نشان نمیدهند که چه اتفاقی در انسان خواهد افتاد، اما نقش بالقوه کتو در سرطان را روشن میکند. در حقیقت افرادی که این رژیم را انتخاب میکنند، سعی میکنند که خوراکیهای سرشار از منابع چربی سالم و اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ را جایگزین خوراکیهای پر کربوهیدرات کنند. افرادی که از دیابت رنج میبرند و از انسولین یا داروهای خوراکی کاهش دهنده قند خون استفاده میکنند، در صورتی که داروها قبل از شروع این رژیم به درستی تنظیم نشده باشند، دچار هیپوگلیسمی شدید میشوند. کاهش انسولین در اثر استفاده از این رژیم برای بانوانی که مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک هستند نیز مفید است. این نوع از رژیم کتو برای افرادی که اضافه وزن کمی دارند، توصیه میشود.

بهترین روش رژیم کتوژنیک

برخی ادعا میکنند که رژیم کتو میتواند چربیسوزی را بالا ببرد و استقامت را افزایش دهد؛ عدهای دیگر معتقدند که این رژیم غذایی، سطح انرژی را پایین میآورد و رشد عضلات را با چالش مواجه میکند. زیرا در این رژیم، دیگر نیازی نیست که افراد با نگرانی بالا مراقب کالری دریافتی خود باشند. هنوز برای متخصصان مشخص نیست که چرا این روش کمک کننده است، اما در حال حاضر نتیجه بخش است. 5. آیا رژیم غذایی کتوژنیک برای دیابت و پیش دیابت مناسب است؟ با این حال، تاثیر آن بر عملکرد ورزشی همچنان موضوع بحث است. شما با کمک این رژیم می توانید وزن اضافی بدنتان را کاهش داده و سلامتتان را بهبود بخشید. تحقیقات نشان داده است که روغن زیتون میتواند از بیماریهای قلبی و برخی سرطانها محافظت کند. در حقیقت، این رژیم در میان افرادی که هم فعال و هم دارای اضافه وزن هستند، در حال افزایش محبوبیت است. رژیم کتوژنیک دورهای: در این نوع رژیم، دورههای به اصطلاح ریکاوری وجود دارند. از دیگر فواید رژیم کتوژنیک میتوان به مقابله با دیابت، سرطان، صرع و آلزایمر در مورد میوه و سبزی رژیم کتوژنیک اشاره کرد. همچنین قرارگرفتن در معرض خطر بیماریهای قلبی بهخاطر استفاده بیرویه از چربیهای اشباع، از دیگر معایب این الگوی غذایی است.

رژیم کتوژنیک

استاندارد: این نوع از رژیم لاغری کتوژنیک، با مقادیر کربوهیدرات کم، پروتئین متوسط و چربی زیاد همراه است. به هرحال غذاهای پر از کربوهیدرات کاملاً حذف می شوند، پس با غلات، سیب زمینی، لوبیا ها، شربت ها، شیرینی ها، میوه و حتی شیر خداحافظی کنید. از طرف دیگر، یک رژیم پر از کربوهیدرات میزان قند خونتان را بالا می برد و ترشح انسولین را تحریک می کند، که می تواند منجر به ذخیره ی چربی و یک حالت تنبلی بیشتری شود. ایده ی آن، این است که با خوردن چربی زیاد، پروتئین متوسط و کربوهیدرات کمتر، بدن به حالت کتوز، یا وضعیت متابولیک می رود که در آن اجسام کتونی (مولکول های شبیه به چربی) به جای گلوکز به سوخت اصلی تبدیل می شوند. یکی دیگر از فوایدی که در مورد این برنامه غذایی می توان گفت جلو گیری از بیماری آکنه است. محبوبیت رژیم کتو نسبت به رژیم های دیگر در حال افزایش است. رژیم کتوژنیک میتواند فواید زیادی برای سلامتی داشته باشد؛ خصوصا در بیماریهایی که با فرایند متابولیک، سیستم عصبی یا انسولین مرتبط هستند. این رژیم لاغری محبوب برای افرادی که دچار اضافه وزن هستند و تلاش میکنند که به تناسب اندام برسند، توصیه میشود.

این نسبت معمولا به صورت ۶۰% چربی، ۳۵% پروتئین و ۵% کربوهیدارت می باشد. به طور کلی، این رژیم حاوی 70 درصد چربی، 20 درصد پروتئین و تنها 10 درصد کربوهیدرات است. پس این مورد رو هم در زمان خروج از رژیم کتوژنیک رعایت کنید. اگر در حال حاضر از رژیم کتوژنیک استفاده میکنید و به آن عادت کردهاید، بهتر است تغییری در رژیم خود ایجاد نکنید. در حال حاضر رژیم کتوژنیک یکی از محبوب ترین رژیم ها در دنیا می باشد. این میان وعده ها بهتره که شامل پروتئین و کربوهیدرات باشن. اگر در ارتباط با چربی امگا ۳ و امگا ۶ به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، در این مقاله برای شما عزیزان بررسی کردهایم. رژیم غذایی کتوژنیک، بر اساس مصرف بسیار اندک کربوهیدرات و در عوض چربی زیاد و پروتئین متوسط بنا شده و با فهرستی طولانی از مزایای بالقوه برای سلامتی، به یکی از رژیمهای غذایی محبوب بدل شده است. رژیم کتوژنیک دوره ای (CKD) : این رژیم شامل دوره هایی با مصرف کربوهیدرات بالاست مانند 5 روز رژیم کتوژنیک و به دنبال آن 2 روز رژیم با کربوهیدرات بالا.

دریافت رژیم کتوژنیک رایگان

شما میتوانید با مراجعه به متخصصین تغذیه و مشورت با آنها، از این رژیم غذایی آسان بهره ببرید. همچنین بیمارانی که مبتلا به برخی بیماریهای عصبی مانند صرع هستند، میتوانند در پروسه درمان و با مشورت پزشک خود، از این رژیم بهره ببرند. قبل از اینکه همه چیز را کنار بگذارید، باید این چند مورد دیگر را هم بدانید. سالتر هشدار می دهد که با وجود اینکه این رژیم می تواند مؤثر باشد، اما برای همه مناسب نیست. خلاصه اینکه انواع مختلفی از رژیم لاغری کتوژنیک وجود دارد. سالتر اشاره می کند که بهجز محدودیت هایی که باید مطمئن باشید آن ها در ذهن دارید، هنگامی که صحبت از این رژیم می شود هیدراتاسیون نادیده گرفته می شود. به طوری که ۷۵ درصد مواد خوراکی موجود در این رژیم را چربی، ۲۰ درصد را پروتئین و تنها ۵ درصد را کربوهیدراتها شامل میشوند. به طوری که حدود ۶۰ درصد چربی، ۳۵ درصد پروتئین و ۵ درصد کربوهیدرات مواد خوراکی دریافتی بدن را تشکیل میدهند. مت سارهوف، مالک و بنیانگذار متد LIV میگوید که برخلاف کربوهیدرات ها و پروتئین ها، که حاوی ۴ کالری به ازاء هر گرم هستند، چربی ها در هر گرم حاوی ۹ کالری هستند، که به طور کلی انرژی بیشتری در اختیارتان قرار می دهد – که باعث ساده تر شدن کنترل دردهای گرسنگی و باانگیزه ماندن برای تمرین می شود.

رژیم کتوژنیک برای بیماران صرعی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نتایج بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید. شما می توانید برنامه نمونه ۷ روزه زیر را دنبال کنید یا خودتان را بر اساس جداول غذا بسازید. درنهایت، این به خودتان بستگی دارد. در این مطلب، نحوه اثرگذاری رژیم کتوژنیک بر تمرینات ورزشی را میخوانید. تشنگی سلولهای بدن، چروک خوردن پوست، آسیب به سلامت چشمها، اختلال در هضم و جذب مواد غذای و… این رژیم غذایی سلامت محور همچنین میتواند باعث بهبود عملکرد هورمونهای انسولین و بهبود حساسیت نسبت به انسولین در بیماران دیابتی نیز بشود. مصرف اسیدهای چرب امگا ۳ و کلاژن که از اجزای لاینفک کتو هستند، میتواند سلامت و ظاهر پوست را بهبود بخشد. نکته: در این رژیم غذایی به مصرف چربی ها توصیه می شود، اما مصرف چربی های مضر در هر شرایطی ممنوع است. این غالباً منجر به این می شود که افراد زود تسلیم شوند (نیازی به اشاره نیست که دهیدراتاسیون می توانند تأثیر منفی بر سلامتی شما داشته باشد). حتی اگر غذای صفر کالری آنگونه که گفته شد کار کنند، مقدار انرژی و کالری که از دست میدهید، رقم بالایی نیست.

اگرچه همانند بسیاری از رژیم ها، افرادی که آن را به درستی رعایت نمی کنند ممکن است هنگامی که نتایج خوبی مشاهده نمی کنند، ناامید شوند. حامیان رژیم کتوژنیک به مطالعاتی اشاره می کنند که دریافته اند ورزشکاران استقامتی که کربوهیدرات کم و چربی زیاد مصرف می کنند، نسبت به همتایان خود که کربوهیدرات زیادی مصرف می کنند، در حین اجراهایشان چربی بیشتری می سوزانند. رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD): که حاوی 70% چربی، 20% پروتئین و فقط 10% کربوهیدرات است. در ایجاد حس رضایت و اعتماد به نفس موثر است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، رژیمهای کتوژنیک یک روش موثر و کارآمد برای کاهش وزن و درمان چاقی هستند. خلاصه: دِیو آسپری، مدیر اجرایی سابق پس از سالها مبارزه برای غلبه بر چاقی، رژیم بولتپروف را ابداع کرد. برای تهیهی این معجون ۴ عدد تمشک، ۴ عدد زغال اخته، ۴ تکه خیار، مقداری یخ و آب را در یک ظرف ریخته، به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید و سپس نوش جان کنید.

کاهش وزن کتوژنیک

جالب است بدانید در این حالت، بدن برای فراهم نمودن انرژی مورد نیاز مغز، چربی را به کتون (ketone) در کبد تبدیل میکند. از این رژیم برای اولین بار به منظور درمان صرع به خصوص در کودکانی که مبتلا به صرع غیر قابل کنترل با دارو بودند، مورد استفاده قرار گرفت. «جاشوا شدل»، مؤسس و مدیر عامل Fuelary، هنگام تمرین کردن برای یک مسابقه ی سه گانه، از رژیم کتو استفاده نمود. از عوارض کوتاه مدت رژیم کتوژنیک میتوان آنفولانزای کتوژنیکی را نام برد که عوارض آن طی چند روز تا چند هفته بهبود مییابد. به عنوان مثال به مدت ۵ روز رژیم کتوژنیک را در مواد خوراکی دریافتی رعایت میکنید. عوارض بلند مدت آن نیز شامل کمبود ویتامینها و مواد معدنی است. همانطور که از نام این رژیم مشخص است، رژیم شیر بر پایه خوردن شیر کمچرب برای کاهش وزن است. میزان توصیه شده مصرف پروتئین برای زنان به طور متوسط 46 گرم و برای مردان 56 گرم در روز است.