عمل لیفت ابرو و بوکال فت در کلینیک گونه


انجام عمل لیفت ابرو و بوکال فت در کلینیک گونه

دو عمل لیفت ابرو و حذف بوکال فت در کلینیک گونه انجام می شوند. این دو عمل در دسته عمل های زیبایی قرار می گیرند که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

لیفت ابرو

می توانید لیفت ابرو را در مطب جراح خود، در بیمارستان یا در یک مرکز جراحی سرپایی انجام دهید. جراحی باید کمتر از دو ساعت طول بکشد و به طور معمول نیازی به ماندن در یک شب نخواهید داشت. با این حال، باید فردی را همراه خود بیاورید که بتواند شما را به خانه برساند و اگر تنها زندگی می‌کنید، یکی دو شب اول پیش شما بماند. بیشتر اوقات، جراح از بی حسی موضعی استفاده می کند.

عمل لیفت ابرو و بوکال فت در کلینیک گونه

اما اگر باعث راحتی بیشتر شما می شود، می توانید درخواست بیهوشی کنید که در طول عمل شما را بخواباند (بیهوشی عمومی). پس از پایان عمل، جراح برش ها را با بخیه یا منگنه می بندد، ناحیه را تمیز می کند و صورت شما را پانسمان می کند. پیروی از دستورالعمل های جراح در مورد نحوه مراقبت از برش و تعداد دفعات تعویض بانداژها بسیار مهم است.

بعد از لیفت ابرو چه انتظاری باید داشت؟

بسته به اینکه کدام روش لیفت ابرو – کلاسیک یا آندوسکوپی – انجام داده اید، بهبودی شما متفاوت خواهد بود. در هر صورت، بخیه ها یا منگنه هایی خواهید داشت که باید در عرض یک هفته برداشته شوند. اگر پیچ های ثابت کننده موقت دارید، جراح شما آنها را در عرض دو هفته برمی دارد. این فیکسچرها در زیر خط مو نصب می‌شوند تا ابروی بلند شده را در جای خود نگه دارند.

احتمالاً تورم و کبودی خواهید داشت که می‌تواند قسمت‌هایی از صورت شما را که تحت عمل جراحی قرار نگرفته‌اند، از جمله گونه‌ها و چشم‌هایتان را تحت تأثیر قرار دهد. تورم باید در حدود یک هفته از بین برود. حداقل به مدت دو روز پس از جراحی، برای کمک به کاهش تورم، باید سر خود را بالا نگه دارید و می توانید به آرامی کمپرس یخ را روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید.

اگر جراح شما از روش کلاسیک استفاده کند، به احتمال زیاد درد بیشتری را در طول بهبودی تجربه خواهید کرد. پزشک برای شما یک مسکن تجویز می کند. همچنین ممکن است خارش بیشتری را تجربه کنید که می تواند چند ماه طول بکشد. پس از انجام عمل آندوسکوپی، یک مسکن نیز با نسخه دریافت خواهید کرد. خارش می تواند یک عارضه جانبی باشد، اما باید بسیار خفیف تر از روش کلاسیک باشد. در هر صورت ممکن است بی حسی یا گزگز نیز داشته باشید. این به مرور زمان کاهش می یابد. کسانی که روش کلاسیک را انجام می دهند ممکن است بی حسی بیشتری داشته باشند.

بوکال فت

بهبودی از حذف چربی باکال

بهبودی از روش کاهش چربی باکال بورلی هیلز بسیار آسان است و کمترین تأثیر را بر زندگی روزمره شما دارد. ممکن است درجات کمی از تورم و حداقل درد در گونه وجود داشته باشد که به راحتی با داروهای بدون نسخه درمان می شود. تقریباً بلافاصله پس از عمل شاهد بهبود کانتور گونه خواهید بود، اما نتیجه فقط در روزها و هفته‌های بعد با کاهش تورم بهبود می‌یابد. پس از چند روز اول، هیچ گونه محدودیت غذایی و فعالیتی وجود ندارد و همه بیماران به روال عادی خود باز می گردند.

حذف چربی باکال برای بیمارانی که احساس می‌کنند صورتشان بیش از حد گرد یا چاق است، روشی ارزشمند است. این یک سوم پایین صورت باریک تر، کانتور و تراشیده تر ایجاد می کند. نامزدهای بهینه در محدوده 10 کیلوگرم وزن ایده آل خود هستند. حتی اگر گونه‌های چاق یا صورت بیش از حد گرد دارید و اضافه وزن ندارید، باز هم باید مطمئن شوید که پدهای چربی باکال باعث گردی می‌شوند و چربی زیر پوست ناشی از افزایش وزن نیست.

گونه های پهن نیز می تواند نتیجه رشد بیش از حد عضلات فک باشد. اگر دلیل این امر بود، تزریق شل کننده عضلانی برای لاغری عضلات ماستر ممکن است گزینه بهتری باشد. در انتهای دیگر طیف، اگر قبلاً صورت لاغری دارید، حذف چربی باکال می‌تواند بدون «پر کردن» پدهای چربی باکال که به‌طور طبیعی ایجاد می‌شوند، بیش از حد لاغر به نظر برسید.

کلینیک گونه

جراحی زیبایی به طور فزاینده ای محبوب می شود و شاهد افزایش در کلینیک های جراحی زیبایی هستیم. به نظر می رسد جراحی زیبایی، کلینیک های پوست، کلینیک های لیزر و کلینیک های مو در همه جا ظاهر می شوند. توجه به کلینیک هایی که به اندازه سال های اخیر «جراحی زیبایی» را انجام می دهند، عادی نبود. شاید این نشانه ای از زمان های در حال تحول باشد یا شاید نشانه ای از افزایش آگاهی و تمایل قریب الوقوع برای زیبا به نظر رسیدن در هر سنی و احساس اعتماد به نفس باشد.

کار و زندگی ما شامل ملاقات با مردمی از فرهنگ‌های مختلف و در سراسر جهان است و به همین دلیل نیاز داریم که همیشه بهترین ظاهر را داشته باشیم. یافتن کلینیک جراحی زیبایی مناسب برای نیازهای خاص شما نه تنها برای ظاهر شما بلکه برای سلامت و تندرستی شما نیز ضروری است. بنابراین چگونه می توان فهمید که چه کسی در زمینه عمل های زیبایی پیشرو است؟ اگر نمی دانید به دنبال چه چیزی باشید، پیدا کردن کلینیک زیبایی مناسب می تواند دشوار باشد. اجازه دهید با درک روش های زیبایی شروع کنیم.

جراحی زیبایی چیست؟

جراحی زیبایی یا زیبایی عملی است که برای بهبود ظاهر فرد با ظاهر زیبا و افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس انجام می شود. برای صورت، بدن و مو قابل انجام است. برخی از نمونه ها عبارتند از: جراحی ژنیکوماستی (کوچک کردن سینه مردان)، کاشت مو، لیپوساکشن (حذف دائمی چربی های ناخواسته از بدن)، تامی تاک (ابدومینوپلاستی)، بزرگ کردن سینه با ایمپلنت سینه، کوچک کردن سینه، لیفت سینه، تغییر شکل بینی یا جراحی زیبایی بینی. جراحی تغییر شکل گوش، جراحی برداشتن جای زخم، ایجاد گودی، لیفت صورت.

حال که با این موارد آشنایی پیدا کردید و با معیار های یک کلینیک زیبایی خوب نیز آشنا شدید، می توانید به وب سایت goonehclinic.com مراجعه کنید.



Source link