“ما باید مراقب چیزهایی باشیم که برای ما ارزشمند است”


هیوستون – این هفته EHN نامه های دانش آموزان کلاس هشتم مدرسه راهنمایی YES Prep Northbrook در محله ناحیه هیوستون در اسپرینگ برانچ، تگزاس را منتشر می کند.


مربیان انگلیسی کاساندرا هارپر و ایوت هاوارد در دسامبر سال گذشته محیط زیست را در مجموعه ای از درس ها گنجانده اند. هر دانش آموز تحقیقات خود را برای شروع پیش نویس نامه انجام داد EHN در مورد نگرانی ها یا امیدهایشان EHN خبرنگار Cami Ferrell از کلاس های درس آنها بازدید کرد تا اطلاعاتی در مورد تجربیات گزارش شخصی خود در هیوستون به اشتراک بگذارد.

مجموعه نامه ها، که برخی از آنها کمی ویرایش شده اند، بیانگر نظرات YES Prep Northbrook یا EHN، اما در اینجا به عنوان نگاهی به ذهن کودکان و ارتباط آنها با مسائل زیست محیطی ارائه شده است. شما می توانید مجموعه اول حروف را اینجا ببینید.

گروگان لیوا سالگادو

تغییرات آب و هوایی جوانان

بسیاری تعجب می کنند که آینده ما به کجا می رود. برخی ماشین‌های پرنده یا زندگی در سیارات جدید را تصور می‌کنند، اما اگر به زندگی خود ادامه دهیم، ممکن است هرگز نتوانیم به آنجا برسیم. بسیاری از مردم نمی دانند که تغییرات آب و هوایی چقدر برای محیط زیست و سلامت ما مضر است. هدف این نامه این است که مردم را آگاه کند که چرا باید در مورد تغییرات آب و هوایی نگران باشند و سعی کنند هر طور که می توانند کمک کنند.

موضوعی که بسیاری از مردم نمی دانند یکی از دلایل اصلی تغییرات آب و هوایی است: استفاده بیش از حد از سوخت های فسیلی و پالایشگاه ها. استفاده از سوخت‌های فسیلی باعث می‌شود گازهای گلخانه‌ای به اتمسفر بالا بروند و آن را در زمین داغ‌تر کنند. پالایشگاه‌ها همچنین گازهای مضری را منتشر می‌کنند که به دلیل کیفیت بد هوا که ایجاد می‌کنند می‌توانند باعث بسیاری از بیماری‌ها شوند و همچنین باعث می‌شوند افرادی که در آنها کار می‌کنند دچار مشکلات بهداشتی شوند.

در ناحیه اسپرینگ برانچ، اکثریت مردم اسپانیایی تبار هستند و مشاغلی دارند که آنها را ملزم به کار در خارج از منزل می کند. تغییرات آب و هوایی می تواند به دلیل شغلشان بیشتر بر آنها تأثیر بگذارد زیرا آنها مجبورند ساعت ها در خارج از خانه در دمای بسیار بالا کار کنند. این می تواند باعث بیماری های مرتبط با گرما شود. بسیاری از مردم احساس نگرانی در مورد سلامت شخصی که از او مراقبت می کنید را به دلیل تأثیرات تغییرات آب و هوایی درک نمی کنند.

بسیاری از ما تصور می کنیم با پیشرفت در فناوری و پزشکی، آینده بهتر می شود، اما چیزهای منفی را که نادیده می گیریم فراموش می کنیم. ما نادیده می گیریم که چگونه کیفیت هوا بدتر می شود و آب بیشتر با پلاستیک های مضر پر می شود. تصمیمات ما به طور کلی بر دنیای اطرافمان به روش های عمده و جزئی تأثیر می گذارد. به دلیل تصمیمات ما، نسل های آینده ممکن است هرگز نتوانند چیزهایی را که ما انجام دادیم مانند دیدن گیاهان، مکان ها یا حیوانات خاص ببینند و تجربه کنند. همه ما باید با هم کار کنیم تا وضعیت سیاره خود را بهبود بخشیم، اگر می‌خواهیم حتی اندکی شانس برگرداندن آنچه را که خراب کرده‌ایم داشته باشیم.

– گروگان لیوا سالگادو

گاوین رودریگز

تغییرات آب و هوایی جوانان

ما باید مراقب چیزهایی باشیم که برای ما ارزشمند است. این شامل محیط ما نیز می شود. با بحران آب و هوایی کنونی، ما از زمین سوء استفاده می کنیم. هر تابستان رکوردهای گرمایی جدیدی را می شکند و زمستان ها سردتر از همیشه است که طبیعی نیست. من برای شما می نویسم تا همه مردم را متقاعد کنید که به هر طریق ممکن علیه تغییرات آب و هوایی اقدام کنند.

مسئله اینجا در هیوستون این است که ما در حال افزایش در آب و هوای شدید هستیم. به طور خاص، این من و جامعه من را تحت تأثیر قرار می دهد و آن را به محیطی ناامن و ناسالم برای زندگی تبدیل می کند. به عنوان مثال، کمی بیش از یک ماه پیش، آتش سوزی در منطقه Spring Branch رخ داد. آن آتش سوزی می توانست برای هیوستون مضر باشد و باعث مرگ بسیاری شود. اگرچه اینطور نبود، اما مردم مجبور بودند با استنشاق آن دود خطرناک با مشکلات تنفسی دست و پنجه نرم کنند. اگر این روند ادامه پیدا کند، مشکلات قابل توجهی در جامعه ایجاد می کند: نگرانی های بهداشتی، مشکلات زیست محیطی و مرگ و میر بسیاری.

مردم باید در مورد تغییرات آب و هوایی بدانند زیرا آنها افرادی هستند که می توانند تغییرات آب و هوایی را متوقف کنند. ما به عنوان شهروندان می توانیم با کاهش استفاده از خودروها و سایر وسایل نقلیه مبتنی بر اگزوز به این موضوع کمک کنیم زیرا دود ناشی از این وسایل نقلیه نقش مهمی در آلودگی هوای امروزی در جهان دارد. ما می توانیم این کار را با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، پیاده روی بیشتر به مکان ها و دوچرخه سواری به مقصد انجام دهیم.

مردم همچنین می توانند با دولت تماس بگیرند تا در مورد تغییرات آب و هوایی، مانند طومارها، یا نامه ای، مانند آنچه که اکنون می نویسم، اقدام کند. از کسانی که پیام من را می خوانند، از شما برای وقت گذاشتن و توجه شما به نظر من تشکر می کنم.

– گاوین رودریگز

گادیل رومرو

محیط زیست جوانان

مردم شروع به احساس تغییر کرده اند، چقدر گرم شده است و بلایای طبیعی رخ می دهد. هدف از نامه امروز پرداختن به این موضوع است که در سراسر جهان اتفاق افتاده است، اما به نظر می رسد هیچکس نمی خواهد وقت بگذارد و در مورد آن صحبت کند و بیشتر فقط اعتراض به آن دارد. تغییرات اقلیمی به دلیل اشتباهاتی که ما انسان‌ها ایجاد کرده‌ایم و تا کنون از آن غفلت کرده‌ایم شروع شده است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، اگر هنوز می‌خواهیم برخی از چیزهایی را که داریم، حیوانات، ساختمان‌ها و حتی سلامتی که داریم یا امید به زندگی که در حال حاضر داریم داشته باشیم، ناامیدانه باید تغییری ایجاد کنیم.

در مورد اینکه چگونه مردم تحت تاثیر تغییرات آب و هوایی قرار می گیرند، این می تواند بر سلامت عاطفی شما تأثیر بگذارد زیرا می تواند باعث شود که به دلیل نحوه کار یا تعامل افراد با این تغییرات احساس ناامیدی، نفرت و سایر احساسات کنید. تغییرات اقلیمی می تواند بر بسیاری از جوامع مانند جوامع لاتین تبار تأثیر بگذارد، زیرا با مطالعات ثابت شده است که لاتینی ها مشاغل بیشتری دارند که شامل قرار گرفتن در زیر نور خورشید است. این بد است زیرا اگر تغییرات اقلیمی ادامه یابد، امید به زندگی برای جامعه لاتین تبار کاهش خواهد یافت.

اکنون، این نامه برای این است که شما، مردم، خوانندگان، کاری در این مورد انجام دهید. برای ایجاد تغییرات، ما باید تلاش کنیم کارهای کمتری انجام دهیم که به دنیای ما آسیب می رساند، مانند سوزاندن سوخت های فسیلی و جنگل زدایی. اینها تنها نمونه هایی از بسیاری از کارهایی است که ما روزانه انجام می دهیم و به سیاره ما آسیب می رساند. اگر هنوز هم می‌خواهیم اینجا و نسل‌های بعدی زندگی کنیم، اکنون زمان آن است که تغییری ایجاد کنیم.

– گادیل رومرو

فرناندا بارینتوس

تغییرات آب و هوایی جوانان

برای مقابله با تغییرات آب و هوا، مهم است که تلاش بیشتری کنیم تا دیگرانی را که به زبان ما صحبت نمی‌کنند، در مورد آسیب‌هایی که تغییرات آب‌وهوایی به سلامتی ما وارد می‌کند، آگاه کنیم. برای خوانندگان من، می‌خواهم درک کنید که یکی از راه‌هایی که فعالان محیط‌زیست می‌توانند در این زمینه کمک کنند، تلاش برای ترجمه یا نوشتن به زبان‌های مختلف است تا افرادی که زبان (اصلی) را نمی‌دانند یا نمی‌فهمند، بتوانند به همان میزان اطلاعات را دریافت کنند. در مورد این موضوع

(در برخی جوامع) تعداد کمی از مردم انگلیسی صحبت می کنند، به این معنی که آنها اطلاعات کافی یا اطلاعات کافی در مورد سلامت خود ندارند. این موضوع بر جامعه من تأثیر می گذارد زیرا بسیاری از مردم به دلیل کمبود منابع نوشته شده به زبان مادری خود، به بیماری های شدید مبتلا می شوند و نمی دانند چرا. به عنوان مثال چندی پیش در مقابل مجتمع آپارتمانی من آتش سوزی رخ داد و بسیاری از مردم از آن اطلاعی نداشتند و باعث شد بچه ها با استنشاق تمام دود به مدرسه بروند. این باعث ناراحتی من شد زیرا همانطور که قبلاً گفتم فقط چند نفر از آن مطلع بودند و افرادی در داخل جنگل زندگی می کردند که از آتش سوزی مطلع نبودند. این موضوع جامعه من را تحت تأثیر قرار داد زیرا دود مدتی پس از خاموش شدن آتش هنوز باقی مانده بود و این تنها چیزی بود که ما تقریباً دو هفته استنشاق می کردیم.

– فرناندا بارینتوس

ژاکلین سبرین

تغییرات آب و هوایی جوانان

برای مدت طولانی، مردم در مورد چگونگی برجسته تر شدن تغییرات آب و هوا صحبت می کنند، اما هیچ کاری انجام نمی شود. به طور کلی، مردم یا به اندازه کافی به آن اهمیت نمی دهند یا فقط به اندازه کافی مطلع نیستند. جامعه من، خانواده من، من، همه ما توسط پالایشگاه های نفت و نفت و آتش سوزی هایی با دلایل نامعلوم احاطه شده ایم، اما اینطور نیست که در حال حاضر به خاطر آن می میریم، اینطور است؟ منظورم این است که بیشتر مردم فکر می‌کنند که آنقدر عمر نمی‌کنند تا اثر واقعی را ببینند. آنها فکر می کنند که ما بالاخره از این دنیا می رویم و دیگر مشکل ما نخواهد بود. اما پس مشکل از کی خواهد بود؟ در نهایت، کسی باید چیزی برای رفع مشکل بزرگی که قبلاً می‌توانست متوقف شده باشد، بیاندیشد. مشکل بزرگی که آنها حتی ایجاد نکردند. چرا مردم بعد از ما باید با چیزی دست و پنجه نرم کنند که فقط به این دلیل که مقصران واقعی کاری انجام نداده اند و حالا آنها رفته اند، باعث آن نشده اند؟ من می‌دانم که در طول زندگی ما هیچ اتفاق مهمی ممکن است رخ ندهد، اما در مورد بچه‌ها چطور؟ بچه های بچه های ما چطور؟ آیا آنها سزاوار زندگی در دنیایی نیستند که دائماً نگران عوارض جانبی صرفاً زندگی نباشند؟

تغییرات اقلیمی ممکن است بسیار ترسناک به نظر برسد، اما حتی ساده ترین تغییرات نیز می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد. صرفاً خوردن غذاهای گیاهی بیشتر به معنای انتشار گازهای گلخانه ای کمتر و زمین کمتر مورد نیاز است تا درختان زیادی بمیرند. با این حال، مهم است که دولت نیز اقدام کند. آنها باید به راحتی بتوانند چیزی به سادگی سخت گیری در مورد شعله ور کردن – سوزاندن گازها – و تهویه – انتشار گازها را ارائه دهند. آنها همچنین می‌توانند به حمایت از دانشمندانی مانند دانشمندانی که بیشتر در مورد مهندسی زمین مطالعه می‌کنند یا افرادی که بی‌قرار در تلاش برای یافتن و استفاده از فناوری جدید برای جلوگیری از آسیب بیشتر هستند، ادامه دهند.

در پایان، اگرچه تغییر اقلیم متأسفانه در حال حاضر غیرقابل برگشت است، هنوز این گزینه وجود دارد که اجازه ندهید بیشتر از این ادامه یابد.

– جکلین سبرین

از مقالات سایت شما

مقالات مرتبط در سراسر وب