هدف مین پیشنهاد این است که به آفت کش های کشاورزی اجازه دهد تا ممنوعیت های شیمیایی برای همیشه مورد استفاده قرار گیرند



یک پیشنهاد قانونی جدید در مین به دنبال مستثنی ساختن آفت کش های کشاورزی از مقررات و ممنوعیت های مرتبط با مواد شیمیایی برای همیشه است و بحثی را در مورد بهداشت عمومی و نیازهای کشاورزی به راه انداخته است.

راشل اهم گزارش می دهد پورتلند پرس هرالد.


به اختصار:

  • این لایحه به آفت‌کش‌های کشاورزی اجازه می‌دهد تا مهلت ۲۰۳۰ برای ممنوعیت محصولات حاوی مواد شیمیایی را دور بزنند و دلیل آن نیاز به زمان بیشتر برای یافتن جایگزین‌ها است.
  • منتقدان استدلال می کنند که این معافیت می تواند منجر به آلودگی PFAS در مواد غذایی شود، در حالی که طرفداران استدلال می کنند که زمین بازی را برای کشاورزان مین یکسان می کند.
  • مواد شیمیایی فوراور که به خاطر ماندگاری محیطی خود شناخته می شوند، با مسائل بهداشتی مرتبط هستند و مین در قانون گذاری علیه استفاده از آنها پیشرو است.

نقل قول کلیدی:

“این خارج وجود دارد و فقط در مین نیست. ما در این دوره به زمان نیاز داریم تا تحقیقاتی را که در حال انجام است به دلیل ارتباط با PFAS و محیط زیست و اقداماتی که می توانیم برای حذف آن انجام دهیم، در نظر بگیریم. اما همه چیز زمان می برد.»

– دان فلانری، مدیر اجرایی هیئت مدیره سیب زمینی مین

چرا این مهم است:

بحث در حال انجام در مین در مورد بهترین روش برای حذف، یا حداقل کاهش تکثیر PFAS در کشاورزی و در نهایت عرضه مواد غذایی ما در سراسر جهان در حال پخش است. درباره نفوذ موذیانه PFAS به زندگی روزمره ما بیشتر بخوانید: بررسی: PFAS در قفسه ها و در بدن ما.