هر آنچه باید قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم بدانید


بهترین راهکار برای کسانی که دوست دارند برای همیشه از شر موهای اضافی خود خلاص شوند، لیزر است. البته که امروزه دستگاه‌های لیزر مو زائد با تنوع بالایی به بازار عرضه شده‌اند. از همین رو انتخاب بهترین دستگاه برا رسیدن به نتایج دلخواه می‌تواند کمی پیچیده به نظر برسد. یکی از کامل‌ترین و برترین دستگاه‌های لیزر روز دنیا برای خداحافظی با موهای زائد، دایود الکس است. اما چرا این دستگاه بی‌نظیر است و توانسته به یکی از برترین‌ها در این حوزه تبدیل شود؟ در این مقاله قصد داریم تا به این سوال پاسخ داده و به هر آنچه که باید قبل از خرید آن بدانیم، بپردازیم.

نگاهی کوتاه به دستگاه لیزر دایود الکس

دستگاه دایود الکس به عنوان نسل جدید دستگاه‌های لیزر در حوزه حذف مو زائد شناخته می‌شود. چرا که این دستگاه توان ساطع کردن سه طول موج ۸۰۸، ۷۵۵ و ۱۰۶۴ نانومتر را به صرت همزمان دارد. بنابراین مزایای تمامی دستگاه‌های لیزر را در یک قالب به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین درمان با آن از سرعت عمل بالایی برخوردار بوده و امکان درمان طیف گسترده‌ مراجعه‌کنندگان را ممکن می‌سازد. به این معنا که بدون توجه به طیف پوستی مراجعه‌کنندگان می‌توان مو زائد آن‌ها را هدف قرار داد. به عبارتی دیگر افراد با تمامی تیپ‌های پوستی می‌توانند برای همیشه از شر موهای ناخواسته بدن خود با دستگاه دایود الکس رهایی یابند.

دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم

بهترین دستگاه لیزر دایود الکس در بازار

همانطور که گفته شد دستگاه‌های دایود الکس با درمان سه طول موج انقلابی در حوزه حذف موهای زائد ایجاد کرده‌اند. همین موضوع باعث محبوبیت فوق‌العاده بالای آن‌ها در جامعه پزشکی و همچنین مراجعه‌کنندگان شده است. یکی از بهترین گزینه‌های دایود الکس برای بهره‌مندی از تکنولوژی سه‌گانه الکس، دایود و Nd:YAG دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ است. برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم حتما با ما تماس بگیرید.

این دستگاه منحصر به فرد در کنار تکنولوژی سه‌گانه خود از سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای نیز برخوردار می‌باشد. بنابراین در حین حذف مو زائد برای انواع تیپ‌های پوستی هیچگونه احساس دردی را برای مراجعه‌کنندگان به همراه نخواهد داشت.

مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

شایان ذکر است که فناوری تمامی دستگاه‌های لیزر مو زائد تقریبا یکسان است. به این صورت که امواج لیزر ساطع شده از آن فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهند. در نتیجه باعث ایجاد اختلال در چرخه رشد مو شده و با تکرار آن ریشه مو برای همیشه آسیب می‌بیند. با آسیب ریشه و فولیکول توان رشد مجدد موها برای همیشه از بین می‌رود. پس دستگاه لیزر دایود الکس تیتانیوم نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اما چه چیزی سبب شده تا این دستگاه به انتخاب اول افراد در حوزه از بین بردن موهای اضافی بدن تبدیل شود؟ پاسخ این سوال در ویژگی‌های منحصر به فرد آن نهفته است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم عبارتند از:

طول موج سه‌گانه

طبق گفته فوق با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در واقع سه دستگاه الکس، دایود و ان دی یاگ را به صورت همزمان خریداری خواهید کرد. به عبارتی دیگر با یک تیر سه نشان را هدف قرار خواهید داد. چرا که این دستگاه توان ساطع کردن سه طول موج ۷۵۵، ۸۰۸ و ۱۰۶۴ نانومتر را به صورت یکجا دارد. این ویژگی به تنهایی آن را یک سر و گردن از دیگر گزینه‌های موجود در بازار برتر کرده است. چراکه در ۶ الی ۷ جلسه مراجعه‌کنندگان با هر تیپ پوستی برای همیشه از شر موهای اضافی خلاص خواهند شد.

توان خروجی بالا

هرچه توان خروجی در دستگاه لیزر بالا باشد، قدرت تخریب در فولیکول مو نیز بیشتر می‌شود. از ویژگی‌هی قابل توجه دستگاه لیزر دایود الکس تیتانیوم توان خروجی بالای آن است. بنابراین میزان اثربخشی بهتری به نسبت دیگر گزینه‌های مشابه موجود در بازار دارد.

برخورداری از سیستم خنک‌کننده پیشرفته

طبیعتا هیچ کسی دوست ندارد در حین پروسه حذف موهای زائد بدن احساس درد کند. به طوری که می‌توان ادعا کرد بعد از حذف دائمی موهای زائد، بدون درد بودن آن از دلایل مهم جایگذین کردن لیزر برای اپیلاسیون است. کلینیک‌های زیبایی با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توانند جلسه درمانی بدون درد و رضایت‌بخشی را برای مراجعه‌کنندگان به ارمغان آورند. چرا که این دستگاه از سه سیستم سرمایشی چیلر، رادیاتور و TEC برخوردار است. بنابراین حین درمان توان خنک‌کنندگی بالایی داشته و میزان درد پایینی را برای بیماران به ارمغان دارد. همچنین کار با این دستگاه کاملا بدون صدا بوده و برای محیط کلینیک‌ها بسیار مناسب است.

داشتن اسپات سایز بالا

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه دستگاه لیزر دایود الکس تیتانیوم داشتن اسپات سایز بالای آن است. به این صورت که اندازه اسپات آن تقریبا دو برابر دیگر دستگاه‌های مشابه است. این ویژگی باعث شده تا پروسه درمانی با سرعت بیشتری انجام گردد. بنابراین اپراتور در مدت کوتاه امکان پاسخگویی به تعداد مراجعه‌کنندگان بیشتری را خواهد داشت. ابعاد اسپات‌های این دستگاه ۴ در ۱۴، ۱۲ در ۲۰، ۱۲ در ۳۵ و ۱۵ در ۲۷ میلی‌متر است.

قیمت و خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم در مقایسه با مزایا و ویژگی‌های مثبتی که با خود به دنبال دارد، کاملا مناسب است. چرا که تنها با پرداخت هزینه یک دستگاه می‌توانید از فناوری لیزرهای الکس، دایود و ان‌دی‌یاگ بصورت همزمان بهره‌مند شوید. علاوه بر آن با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم فرصت درمان طیف گسترده‌ای از مراجعه‌کنندگان را خواهید داشت. “دستگاه تیتانیوم بدلیل برخورداری از فناوری حرکت وسیع In-Motion به گزینه‌ای ایده‌آل برای رفع موهای زائد بدن تبدیل شده است. بخصوص در نواحی حساس بدن مثل زیر بغل، کشاله ران و بیکینی لیزر تیتانیوم بهترین نتایج را بدنبال خواهد داشت. زیرا جلسات درمانی بدون درد می باشد.” همچنین این دستگاه هیچ عارضه جانبی را به دنبال ندارد.

اگرچه شما نیز به دنبال محصولی همه چیز تمام برای کلینیک زیبایی خود با هدف حذف مو زائد می‌گردید، پیشنهاد الولیزر برای شما خرید دستگاه لیزر تیتانیوم است.

 



Source link