پس از مرگ عقاب در اثر مسمومیت با سرب، بازپرور حیات وحش مرکزی Pa. توصیه می‌کند از مهمات غیر سرب استفاده شود.


در Center Wildlife Care، یک سازمان غیرانتفاعی مرکزی پنسیلوانیا که بر توانبخشی حیات وحش متمرکز است، همه چیز از بچه خرگوش تا عقاب طاس را درمان می کنند. وقتی همه چیز خوب پیش می رود، این به معنای رهاسازی حیوانات به طبیعت است. اما این همیشه امکان پذیر نیست.

مورد: یک عقاب کچلی که اخیراً سعی در درمان مسمومیت با سرب داشتند.

«معمولاً وقتی عقاب داریم، دو یا سه نفر آن را نگه می‌دارند و دارو می‌دهند و درمان می‌کنند یا خون می‌گیرند. این عقاب آنقدر ضعیف بود که یک نفر به راحتی می توانست این پرنده را بردارد.”

این عقاب کچل در سپتامبر 2022 علیرغم تلاش مرکز مراقبت حیات وحش برای درمان آن بر اثر مسمومیت با سرب جان باخت.  مرکز حیات وحش به درمان پرندگانی که سطوح سمی سرب را از مهمات شکار و وسایل ماهیگیری می‌خورند، ادامه می‌دهد.

ارائه شده است

/

مرکز مراقبت از حیات وحش

این عقاب کچل در سپتامبر 2022 علیرغم تلاش مرکز مراقبت حیات وحش برای درمان آن بر اثر مسمومیت با سرب جان باخت. مرکز حیات وحش به درمان پرندگانی که سطوح سمی سرب را از مهمات شکار و وسایل ماهیگیری می‌خورند، ادامه می‌دهد.



کمیسیون بازی ایالتی عقاب را پیدا کرده بود و به مرکز حیات وحش آورده بود، اما نتوانستند آن را نجات دهند.

گرابوسکی گفت: “این علامت مشخصه سمیت سرب است – آنها بسیار ضعیف می شوند، برای جنگیدن ضعیف تر از آن هستند و برای پرواز ضعیف تر می شوند.” “و آنها زمینگیر می شوند. آنها نمی توانند جایی بروند.»

جمعیت عقاب های طاس در پنسیلوانیا و ایالات متحده در طول سال ها افزایش یافته است، اما برخی از آنها هنوز بر اثر مسمومیت با سرب می میرند.

گرابوسکی گفت یک راه حل ساده وجود دارد: استفاده از مهمات غیر سربی و تجهیزات ماهیگیری.

او گفت: “و این فقط برای حیات وحش نیست. اگر شما در حال شکار و تغذیه خانواده خود هستید، آن گوشت نیز می تواند سرب داشته باشد، و می تواند باقی مانده پودری باشد که شما نمی بینید.”

به گفته گرابوسکی، گزینه دیگر استفاده از مهمات سربی ارزان‌تر هنگام شلیک هدف در سایت‌های تمرین هدف است، اما استفاده از مس در هنگام شکار است.

حق چاپ 2023 WPSU. برای مشاهده بیشتر، به WPSU مراجعه کنید.