استراتژی های بی رحم برنامه رژیم کتوژنیک مورد سوء استفاده قرار گرفت

عوارض رژیم کتوژنیک چیست به همون اندازه ای که شروع و ادامه دادن رژیم کتوژنیک اهمیت زیادی داره، خارج شدن ار رژیم کتوژنیک هم 9 قوانین درباره چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم Keto 1402 مهم هست. هنگامی که این اتفاق می افتد، بازدهی بدن شما برای سوزاندن و تبدیل چربی به انرژی، فوق العاده افزایش می یابد. اصلی ترین فایده رژیم کتوژنیک این است که بدن شما را وادار به استفاده از چربی ها برای تامین انرژی میکند. آب نبات های بدون قند ، شربت ، پودینگ ، شیرین کننده ها ، دسرها و غیره. با توجه به رسالت مجموعه زیبیتو، ما وظیفه خودمون میدونیم که برای هر موضوعی کاملترین لیست مطالب رو ارائه کنیم تا کاربرانمون بدون نیاز … دوره های آموزشی غیرحضوری بسیاری را در طی این سال ها برگزار کردم و نتایج عالی شرکت کننده ها مشوق من برای ادامه دادن و ارائه بهتر محتوای آموزشی لاغری با ذهن شد. کتوژنیک یک اصطلاح است که برای رژیم ها کم کربوهیدرات (مانند رژیم اتکینز) به کار برده می شود .  Po st was g​en er ated with GSA ᠎Co nten᠎t ᠎Gene rator DEMO!

رژیم کتوژنیک (که اغلب کتو نامیده می شود) یک رژیم غذایی با کربوهیدارت پایین و دارای چربی زیاد است که شباهت زیادی با رژیم های اتکینز و کم کربوهیدارت دارد. مصرف بیش از حد چربی ها بر اساس آنچه در رژیم کتو رعایت می شود باعث مشکلات سلامتی مختلفی از جمله قرار گرفتن در معرض بیماری های قلبی و تصلب شرایین می شود. کتونها در کبد و از چربی تولید شده و به عنوان سوخت در سراسر بدن، از جمله مغز مورد استفاده قرار میگیرند. گزینه آخر شاید شما را متعجب کند ، اما برای بسیاری از افراد کارساز است. اگر شمارش کالری را دوست ندارید، بررسیها نشان میدهد رژیم کتوژنیک گزینه خوبی برای شما است. هرم رژیم کتوژنیک به خوبی مقادیر مصرفی هر ماده غذایی را نشان میدهد. مقادیر کتونی در صورتی که رژیم به طور صحیح کار کند باید بین ۸۰ تا ۱۶۰ میلی گرم در دسی لیتر باشد. از طرفی افرادی که با دیابت دست و پنجه نرم میکنن،آب مروارید و تاری دید همیشه در کمین اونها نشسته.

انواع غذاهای رژیم کتوژنیک

اما از طرفی رژیم کتوژنیک به مصرف غذهای فیبردار توصیه میکنه. از طرفی هم کمک میکنه تا درست و غلط رو بهتر تشخیص بدین. برخی آمینو اسیدها گلوکونئوژنیک هستند ، بدین معنا که می توانند برای تولید کربوهیدرات استفاده شوند. پنیرهای پرچرب و سفت تر کربوهیدرات کمتری دارند در حالی که شیر کم چرب و پنیرهای نرمتر کربوهیدرات بالاتری دارند. رژیم کتوژنیک یا کتو The Ketogenic Diet یک رژیم کم کربوهیدرات ، با پروتئین متوسط و چربی بالا است که می تواند به فرد کمک کند تا چربی سوزی در بدن او به طور موثرتری انجام شود. اما خوردن چربی های اشباع شده از روغن ها (نخل, نارگیل), گوشت گاو, کره و کره کاکائو آن هم به مقدار زیاد تشویق می شوند.پروتئین بخشی از رژیم کتو است, اما به طور معمول بین غذاهای پروتئین بدون چربی و منابع پروتئین پر چربی اشباع مانند گوشت گاو, گوشت خوک و بیکن تفاوت قائل نمی شود. Article has ​be en cre at ed ​by GSA Content Generator Dem᠎ov᠎er᠎sion!

فواید رژیم کتوژنیک

بنابراین، بدون استثنا، رژیمهای کم کربوهیدراتی به هر شکلی، منجر به کاهش وزن ابتدایی بیش از رژیمهای کم چرب میشود. ناگفته نماند که این میزان بستگی به سطح فعالیت شما دارد، میتوانید بدون خرابکردن برنامه رژیم کتوژنیک، مصرف کربوهیدرات را بالا ببرید. کودکانی که ضایعهٔ فوکال مغزی دارند (یعنی یک نقطهٔ خاص در مغزشان شروعکننده تشنج است) و نامزد انجام جراحی هستند با احتمال بیشتری پس از جراحی و آغاز این رژیم، بهبود کامل (عاری از تشنج) خواهند یافت. آسیب های مغزی: یک مطالعه ی صورت گرفته بر روی جانوران حاکی از آن بود که رژیم کتوژنیک می تواند به کاهش آسیب های مغزی و بهبود مغز پس از آسیب ها کمک کند. این رژیم کاملا برعکس کارهایی است که قبلا انجام می داده اید ، از این رو ارزیابی کلان خوراک ها بازخوردی به شما می دهد تا بتوانید به راحتی مشکلات خود را حل کنید. اجازه دهید که همسرتان بداند که از دست دادن وزن چقدر برای شما مهم است، با این روش می توانید به یکدیگر کمک کنید تا به طور همیشگی سالم بخورید.  This conte nt h as  been generated  by GSA Conte nt Generator Dem​ov​ersion.

رژیم کتوژنیک استاندار SKD : در این نوع رژیم میزان مصرف کربوهیدرات کم، چربی زیاد و پروتئین به میزان متوسط است، به عبارت دیگر 75 درصد چربی، 20 درصد پروتئین و تنها 5 درصد کربوهیدرات در این نوع رژیم مصرف می شود. به طور معمول ۷۵% چربی، ۲۰% پروتئین و تنها ۵% کربوهیدرات در این نوع استفاده می شود. بلکه تنها کافی است که لیستی از غذاهای مجاز کتو را تهیه کنید. این رژیمها گاهی اوقات به عنوان رژیم کتوژنیک یا کتو شناخته میشوند. اگر قرار است از یک رژیم غذاای کتوژنیک متعادل استفاده کنید، مقدار کربوهیدرات را کاهش میدهید و پروتئین و چربی را بالا نگه میدارید، اما اگر یک بدنساز هستید و به دنبال ساختن ماهیچه هستید، باید چربی را به شدت بالا برده و پروتئین و کربوهیدرات را محدود کنید. از روزهای 4 برای دوزهای روزانه 70 دو بار در ماه از سن متوسط و رژیم غذایی ad libitum در طی دوره های FMD تغذیه شد، میزان بروز نئوپلاسم ها از حدود 40٪ در موش های کنترل کاهش یافت رژیم غذایی به میزان تقریبا 43٪ در موشهای گروه FMD (کاهش کلی 22٪) 3. علاوه بر این، FMD با بیش از XNUMX ماه وقوع مرگ و میر ناشی از نئوپلاسم به تعویق افتاد، و تعداد حیوانات با ضایعات غیر طبیعی متعدد بیش از سه برابر بیشتر در گروه کنترل نسبت به موش های مبتلا به FMD بود، که نشان می دهد که بسیاری تومورها در موش های مبتلا به FMD کمتر تهاجمی و یا خوش خیم بود.

ناگفته نماند که این رژیم بهعنوان یک درمان جدید برای سرطان در حال بررسی است، زیرا ممکن است به کندکردن رشد تومورها کمک کند. همانطور که در مقالات علمی بسیار زیادی اثبات شده است، این رژیم غذایی مزایای زیادی برای کاهش وزن ، افزایش سلامتی و بهبود عملکرد بدن دارد به همین دلیل است که توسط تعداد فزاینده ای از پزشکان و متخصصان تغذیه ، توصیه می شود. آنها همچنین خوردن 2 تا 4 وعده میوه (که پر از قندهای طبیعی است) در روز را توصیه کردند. خارج شدن ار رژیم کتوژنیک نکته ای هست که خیلی از منابع در مورد اون صحبتی نمیکنن. علاوه بر این رژیم غذایی کتوژنیکژنیک شما را از مصرف تنقلات ناسالم و کم ارزش به سمت مصرف مواد غذایی مغذی و با ارزش تشویق می کند و اشتهای شما را به سالم خوری عادت می دهد. در این رژیم شما باید کالری مورد نیاز خود را از پروتیین و چربی های سالم دریافت کنید و کربوهیدراتی همچون شکر، نوشابه، شیرینیها و نان سفید که هضم آن ها آسان است را حذف کنید.

کیک برای رژیم کتوژنیک

Conte​nt w as gener ated wi th G᠎SA C​ontent  Genera​to​r ᠎DEMO!

روغن نارگیل، روغن آووکادو، روغن زیتون، روغن MCT، سس مایونز کتویی نیز چربی های سالمی است که در رژیم کتوژنیک مجاز به استفاده از آن ها میباشید. البته مهمه که شما از اصل بودن مکملی که تهیه میکنید مطمئن باشید. یکی دیگر ار مکمل های ورزشی مورد نیاز برای افرادی که از رژیم های کتویی پیروی میکنند پروتئین وی است که پروتئین های وی ایزوله از نظر وجود کربوهیدرات حداقل هستند و گزینه مناسبی به شمار میرود. انرژی لازم است. مطالعات نشان میدهد افرادی که رژیمهای کم کربوهیدرات را دنبال میکنند و کالری مصرفی را کم نمیکنند، نسبت به افرادی که رژیمهای کم چربی دارند و مصرف کالری خود را کاهش میدهند وزن بیشتری کم میکنند. مطالعات علمی که بر رژیم کِتون انجام شده، نشان میدهند که میزان کاهش توده عضلانی افراد در این رژیم در مقایسه با سایر رژیمها اندک و ناچیز است. بیش از ۳۰ تحقیق علمی نشان دادهاند که در مقایسه با دیگر رژیمهای غذایی، رژیمهای کم کربوهیدرات و رژیم کتوژنیک در کاهش وزن موثرتر عمل کردهاند. بهتر است همه چیز را علمی و دقیق یاد بگیریم. روش بنده به این شکله که یک توصیه رو به همه نمیدم. مدل استاندارد آن (SKD)، مدلی است که بیشترین مطالعه درباره آن انجام شده و به واسطه پژوهشهای بسیار در آن، بیشتر از دیگر ورژنها، توصیه میشود.

برنامه رژیم کتوژنیک برای لاغری

کتوژنیک ویکی پدیا میوه هایی که می توانید در این رژیم استفاده کنید شامل زردآلو، کیوی، آووکادو، شاتوت، گوجهفرنگی، ریواس، تمشک، طالبی، توت فرنگی، هندوانه، لیمو می باشد. گفته می شود انجام فعالیت هایی که بین 30 الی 120 ثانیه طول می کشد در ابتدای رژیم کتوژنیک دچار افت کیفی می شود و این شامل تمرینات وزنه می شود چون که هر ست تمرینی با هدف عضله سازی معمولا بیش از 30 ثانیه طول می کشد و گفته می شود که طی هفته اول رژیم کتوژنیک بهتر است که هر ست کمتر از 10 ثانیه طول بکشد و این می شود حدود 3 تکرار برای هر ست در مورد میوه و سبزی رژیم کتوژنیک تمرین. از آنجا که میزان دریافت کربوهیدرات باید بین 0-15% انرژی روزانه مصرف شود ، مصرف غذاهایی مانند برنج ، سیب زمینی ، نان ، ماکارونی ، میوه و سایر غذاهای حاوی کربوهیدرات عملا غیرممکن می شود که در رژیم غذایی فرد قرار گیرد ، مگر اینکه به مقدار خیلی کم باشد. این ممکن است منجر به کمآبی و علائم شبه آنفولانزا مانند خستگی، سرگیجه، تحریکپذیری، حالت تهوع و درد عضلات شود.

لیست مواد غذایی در رژیم کتوژنیک

مصرف به اندازه نمک علائم اولیه رژیم مثل سر درد و گرفتگی عضلات را کاهش میدهد. اما التهاب زیاد و مداوم می تواند علائم ناخوشایندی مانند درد، سفتی مفصل، تورم ، خستگی و نتایج حاد فیزیولوژیکی ایجاد کند. همچنین در یکی از تحقیقات، مشاهده شد که رژیم کتوژنیک در بهبود علائم بیماری پارکینسون نیز موثر است. در صورتی هم که مطالعه نداشتین پیشنهاد میکنم بعد از مطالعه این مقاله در مورد خروج از رژیم کتوژنیک، با استفاده از فهرست مقالات دنیای کتوژنیک در انتهای این مقاله، سایر مطالب رو هم مطالعه کنید. با این حال، فراموش نکنید که قبل از مصرف مکمل با پزشک خود مشورت کنید. کتو می تواند باعث کاهش A1C شود – یک آزمون کلیدی برای دیابت که میانگین کنترل قند خون افراد را طی دو تا سه ماه نشان می دهد – چیزی که ممکن است به کاهش مصرف دارو کمک کند. از طرف دیگر ، رژیم کتو نیز منجر به کتوز می شود و می توان آن را به مدت نسبتا طولانی تری ادامه داد . بعلاوه ممکن است بعضی از افراد در طی استفاده از این نوع رژیم علایمی شبیه به آنفولانزا را تجربه نمایند که شامل ناراحتی معده ، سردرد ، خستگی و احساس گیجی باشد که به آن “آنفولانزای کتو” گفته می شود .