تجسم مجدد استفاده از پلاستیک برای مبارزه با آلودگی



در مصاحبه ای با CBC، پیت مایرز، دانشمند محیط زیست، از کاهش قابل توجه تولید پلاستیک حمایت می کند و بر نیاز فوری برای رسیدگی به اثرات آلودگی پلاستیک بر سلامت تاکید می کند.

مارک کلی گزارش می دهد برای CBC.


به اختصار:

  • پیت مایرز، دانشمند ارشد علوم بهداشت محیطی، تأثیرات سمی پلاستیک ها بر سلامتی را برجسته می کند و بر نیاز به کاهش فوری تولید آنها تأکید می کند.
  • مایرز از مفهوم بازیافت به‌عنوان یک راه‌حل انتقاد می‌کند، و پیشنهاد می‌کند که آن را از اقدامات مؤثرتری مانند محدود کردن تولید پلاستیک بکر منحرف می‌کند، در حالی که نستله و سایر شرکت‌ها خواستار قوانین جهانی مشترک با تأکید کمتر بر سقف‌های تولید هستند.
  • استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست کانادا، نیاز به حذف مضرترین پلاستیک‌ها را تصدیق می‌کند، اما در مورد اعمال محدودیت برای تولید پلاستیک ابراز تردید می‌کند.

نقل قول کلیدی:

ما توانایی استفاده از علم امروزی را داریم که در زمان اختراع پلاستیک نداشتیم. ما می دانیم که چرا برخی از پلاستیک ها ایمن هستند و برخی دیگر ایمن نیستند. و بیایید از این اطلاعات، آن اطلاعات شیمیایی، برای طراحی مواد ایمن‌تر استفاده کنیم.»

– پیت مایرز، دانشمند ارشد در علوم بهداشت محیطی

چرا این مهم است:

آلودگی پلاستیک در گوشه و کنار سیاره ما نفوذ کرده و اکوسیستم ها و سلامت انسان ها را تهدید می کند. بیشتر بخوانید: قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی موجود در پلاستیک با تشخیص سرطان مرتبط است.