بخش نفت و گاز ایالات متحده پول هنگفتی را به سیاست جمهوری خواه سرازیر می کند



صنعت نفت و گاز به‌رغم رونق در دوران ریاست‌جمهوری بایدن، کمک‌های تبلیغاتی خود به جمهوری‌خواهانی مانند آگوست فلوگر، نماینده کنگره تگزاس را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

مارکوس بارام گزارش می دهد سرمایه و اصلی


به اختصار:

  • آگوست فلوگر، یک جمهوری خواه نسبتا ناشناس، بزرگترین دریافت کننده کمک های مالی کمپین نفت و گاز در چرخه انتخابات 2024 است که بیش از 573000 دلار دریافت کرده است.
  • صنعت سوخت فسیلی که از نامزدهای جمهوری خواه حمایت می کند که از منافع آنها حمایت می کنند، بیش از هفت برابر بیشتر از دموکرات ها در این چرخه به جمهوری خواهان کمک کرده است.
  • در حالی که تولید نفت به اوج های جدیدی می رسد، صنعت همچنان از سیاست های زیست محیطی بایدن انتقاد می کند و ادعا می کند که آنها تهدیدی برای سودآوری سوخت های فسیلی هستند.

نقل قول کلیدی:

علیرغم این واقعیت که نفت در دوران ریاست جمهوری بایدن عملکرد فوق‌العاده خوبی دارد، صنعت و متحدانش همچنان به این بحث گمراه‌کننده ادامه می‌دهند که بایدن درگیر جنگ بر سر نفت و گاز است.

– آلن زیبل، تحلیلگر شهروند عمومی

چرا این مهم است:

حمایت مالی قابل توجه صنعت نفت و گاز از GOP، تأثیر این بخش را بر سیاست های انرژی ایالات متحده برجسته می کند، که می تواند بر کاهش تغییرات آب و هوا و گذار به منابع انرژی پاک تأثیر بگذارد. بیشتر بخوانید: خود را برای توجه بیشتر – و حملات – به تغییرات آب و هوا و محیط زیست آماده کنید.