تجهیزات پزشکی بیورر Beurer آلمان


این روزها بدلیل وجود تورم در شرایط اقتصادی و افزایش قیمت ها لازم هست تا از لوازم پزشکی با کیفیت و با دوام استفاده کنیم. یکی از بهترین برندها، تجهیزات پزشکی بیورر آلمان هست. محصولات بیورر شامل انواع لوازم پزشکی درمانی، مراقبتی و زیبایی میشه. در ادامه این مطلب به معرفی نمایندگی بیورر آرمین درمان خواهیم پرداخت.

بیورر چیست؟

بیورر یا Beurer یک برند حدودا صد ساله کشور آلمان هست که طرفدار زیادی در سراسر جهان داره. انواع محصولات بیورر شامل فشار سنج خون، ماساژور برقی، ترازو دیجیتال و سایر محصولات پزشکی و مراقبتی میشه.

تجهیزات پزشکی بیورر

تجهیزات پزشکی بیورر

تجهیزات پزشکی بیورر آلمان

یکی از جذابیت های تجهیزات پزشکی بیورر اینه با نشان کیفیت بالا و دوام طولانی مدت در ایران شناخته می‌شود. و شما با یک بار استفاده از کالای این برند میتونین برای یک عمر از آن استفاده کنین. حالا شاید براتون سوال باشه از کجا این محصول رو تهیه کنیم؟ آیا ضمانت گارانتی یا وارانتی داره محصولات؟ آیا نمایندگی بیورر توی ایران داریم؟ در ادامه همراه باشید تا به این سوالات پاسخ بدهیم.

نمایندگی بیورر آرمین درمان

به طور کلی برای خرید هر محصولی از هر برندی پیشنهاد میشه که از اصالت کالا مطمئن باشید و اون رو از مرجع و نمایندگی اون برند تهیه کنین. برای محصولات بیورر هم همنیطور هست. شرکت آرمین درمان نمایندگی بیورر آلمان در ایران هستش و به عنوان اولین ارائه دهنده نمایندگی بیورر Beurer شناخته میشه.

برای تهیه محصولات بیورر(Beurer) کافیه وارد وبسایت بیورر آرمین درمان بشین و بعد از تهیه محصولات ۲سال گارانتی آرمین درمان و خدمات پس از فروش تهیه خواهید کرد.

نمایندگی بیورر آرمین درمان

نمایندگی بیورر آرمین درمان

درباره شرکت بیورر ایران آرمین درمان

شرکت بیورر ایران آرمین درمان با بیش از سه دهه تجربه در واردات تجهیزات پزشکی بیورر توانسته نمایندگان فعال در انواع استان‌ها را داشته باشد، همچنین در سایت بیورر ایران تمام محصولات بیورر به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

تمامی محصولات آرمین درمان با تضمین اصالت ارائه می شود و به تمامی نقاط کشور ارسال داریم. همچنین برای تهیه محصولات بیورر از فرشوگاه آرمین درمان میتونین یک مشاوره رایگان دریافت کنین.

شماره تماس سایت آرمین درمان:

۰۲۱-۸۸۳۲۶۶۴۴

۰۲۱-۸۸۳۲۶۶۴۵

آدرس نمایندگی بیورر در تهران

شهر تهران، خیابان کریمخان، سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک ۳۴ شرکت آرمین درمان (بیورر)

تجهیزات پزشکی بیورر آلمان - آرمین درمان

تجهیزات پزشکی بیورر آلمان – آرمین درمان

تاریخچه برند Beurer آلمان

بیورر (به انگلیسی: Beurer) یک شرکت خانوادگی آلمانی است که همانطور که گفتیم انواع لوازم بهداشتی و سلامتی را تولید می کند. این شرکت در سال ۱۹۱۹ در شهر اولم آلمان تاسیس شد و در ابتدا فقط به تولید پتوهای برقی می پرداخت. در دهه ۱۹۸۰ این شرکت به تدریج دامنه فعالیت خود را گسترش داد و خط تولید متنوع تری را راه اندازی کرد. امروزه گروه صنعتی Beurer یکی از پیشروان بازار در زمینه ساخت انواع تجهیزات اندازه گیری فشار خون، ترازو، دماسنج بدن، پتوی برقی، نبولایزر، دستگاه تصفیه هوا و رطوبت ساز می باشد. Beurer اکنون بیش از ۲۲۰۰ نوع محصول مختلف تولید می کند.

در سال ۲۰۰۶ تعداد کارکنان این شرکت از مرز ۸۰۰ نفر گذشت و درآمد آن حدود ۲۳۰ میلیون دلار بود. برای چندین سال، برند بیورر Beurer تولید محصولات خود را در آلمان متوقف کرد و در عوض خط تولید خود را به مجارستان و کشورهای آسیای شرقی منتقل کرد. در سال ۱۹۱۹، کیت و یوگن بوهرر زندگی سختی را در الم آلمان داشتند. در آن زمان کیت بیورر آرزوی بزرگی در سر داشت و آن یافتن جایگزینی برای کیسه آب گرم برای گرم کردن بدن بود. او می خواست چند دستگاه را به مردم عرضه کند. در آن زمان سیستم گرمایش مرکزی چندان رایج نبود. البته در سال ۱۹۰۸ شرکتی در آلمان شروع به تولید پتوهای برقی کرده بود و در نتیجه دانش تولید این محصول در آلمان به وجود آمد. در این زمان، کیت و یوگن بوهرر وارد تجارت شدند و با استفاده از دو چرخ خیاطی در اتاق خواب خود شروع به تولید پتوهای برقی کردند. سنگ بنای گروه صنعتی Beurer به این ترتیب گذاشته شد.

 

برچسب ها : تجهیزات



Source link