جای خالی دولت که می تواند برای مردم ویرجینیای غربی میلیاردها هزینه داشته باشد



مقداری پیشرفت داشته است کشور اوایل این ماه انتصاب معاون مدیر اصلی شارون بوچینو را اعلام کرد. قوانین پیشنهادی که برای اولین بار توسط OSMRE در بهار گذشته منتشر شد، مقاماتی را که دولت قبلی سلب شده بود بازگرداند. نقطه قوت طولانی مدت اجرای OSMRE توانایی شهروندان برای دور زدن قوانین سست‌تر در سطح ایالت و درخواست از تنظیم‌کننده‌های فدرال در صورتی که ثابت شود خیلی سست هستند، وارد عمل شوند. در عوض، کاخ سفید ترامپ تلاش کرد تا نادیده گرفتن شکایات را برای تنظیم‌کننده‌های ایالتی آسان‌تر کند و مجری‌های بالقوه را در فرآیندهای بی‌پایان بوروکراتیک ببندد. مورگان می گوید که انتظار دارد یک قانون نهایی ظرف شش هفته آینده اعلام شود.

مورگان می‌گوید: «مهم‌ترین کاری که OSMRE در حال حاضر می‌تواند انجام دهد این است که پرده را به سمت عقب بکشد و به آنچه روی زمین اتفاق می‌افتد و اوضاع بد بتابد. “OSMRE به همه این داده ها برای همه ایالت ها دسترسی دارد. چه به عمد و چه به دلیل کمبود منابع، سوابق دولتی در مورد همه این مجوزهای فردی منعکس کننده واقعیت های موجود نیست. تنظیم این رکورد مستلزم رفتن ایالت به ایالت برای بررسی اینکه آیا مین ها واقعا فعال هستند یا نه، در حالت ایده آل بازرسی ها و اقدامات اجرایی بیشتری را به همراه دارد. ادعای فعال بودن یک معدن راهی برای شرکت ها برای انجام تعهدات پاکسازی است، حتی اگر انتظار منطقی وجود نداشته باشد که آن سایت ها زغال سنگ بیشتری تولید کنند. همه این معادن زامبی در پایگاه‌های اطلاعات مجوز دولتی به عنوان فعال فهرست شده‌اند. مورگان می‌گوید، اگر حفاری کنید، سال‌هاست که زغال‌سنگ تولید نکرده‌اند. آنها سال هاست که هیچ اصلاحی انجام نداده اند. آنها احتمالاً دیگر هیچ کارمندی ندارند – یا یک کارمند با یک کامیون وانت که در یک سایت معدن نشسته است.

کاخ سفید به درخواستی برای اظهار نظر در مورد این داستان یا برنامه‌هایش برای دفتر پاسخ نداده است و به نظر می‌رسد که به خبرنگاران دیگری که در چند ماه و سال گذشته به جای خالی مدیر اشاره کرده‌اند، چندان پاسخگو نبوده است. یا در محاسبات آنها بدون شک این واقعیت است که مانچین رای تعیین کننده در مورد اینکه آیا یک نامزد موفق می شود یا خیر، در نظر گرفته می شود.