جوانان در مورد تغییرات آب و هوایی می نویسند


هوستون – به افتخار روز زمین، EHNe نامه هایی از دانش آموزان کلاس هشتم مدرسه راهنمایی YES Prep Northbrook در محله منطقه هیوستون در اسپرینگ برانچ، تگزاس منتشر می کند.


معلمان ادبیات و دستور زبان، کاساندرا هارپر و ایوت هاوارد، در دسامبر سال گذشته، محیط را در مجموعه ای از درس ها گنجاندند. هر دانش آموز برای شروع به نوشتن نامه تحقیقات خود را انجام داد EHNe در مورد نگرانی ها یا امیدهایشان کامی فرل، خبرنگار برای EHNe، از کلاس درس بازدید کرد تا در مورد تجربیات خود از گزارش در هیوستون صحبت کند.

مجموعه نامه ها با ویرایش کمی دیدگاه های YES Prep Northbrook یا EHN، اما ما آنها را منتشر می کنیم تا نگاهی به ذهن جوانان و ارتباط آنها با مسائل زیست محیطی داشته باشیم.

ژائیر زاپاتا-گوارا

چیزهای مهم زیادی مانند پول، خانه، داشتن شغل وجود دارد، اما آنها به اندازه سیاره ما و هوایی که تنفس می کنیم مهم نیستند.

آیا تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید: “آیا ما هوای تمیز تنفس می کنیم؟” شاید شما اینطور فکر کنید، اما واقعیت این است که ما هوای تمیز تنفس نمی کنیم. مردم به تغییرات آب و هوایی اهمیتی نمی دهند و این فقط ما را نمی کشد، بلکه سیاره ما را نیز می کشد. مردم فکر می کنند که تغییرات اقلیمی فقط یک شوخی است، اما به این معناست که در آینده جو سیاره منفجر خواهد شد و هوایی که امروز تنفس می کنیم از بین خواهد رفت و خواهیم مرد.

تأثیری که این خواهد داشت مانند این خواهد بود که بگوییم بشریت به زودی به دلیل آلودگی سیاره ما منقرض خواهد شد. برخی از نمونه هایی که تغییرات آب و هوایی بر ما تأثیر می گذارد عبارتند از: تگزاس دمایی بیش از 100 درجه را تجربه کرده است (و منجر به التهاب، مشکلات قلبی می شود و می توانید در اثر حمله گرما بمیرید.

تغییرات آب و هوایی برای بقای نسل بشر مهم است و می تواند باعث تحریک پوست یا حتی سرطان پوست شود. تغییر آب و هوا یکی از چیزهایی است که می تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد، می تواند پسر / دختر یا والدین شما را بکشد. تغییرات اقلیمی شوخی نیست. مردم باید محیط زیست را تغییر دهند تا تغییرات آب و هوایی باعث انقراض ما نشود.

به منظور مبارزه با تغییرات آب و هوایی، مهم است که بزرگسالان یا کودکان بتوانند بیرون بروند و زباله های خیابانی را بازیافت کنند تا به اقیانوس ختم نشود. بسیاری از دلایل قوی‌تر شدن تغییرات آب و هوا، زباله‌هایی است که به خیابان‌ها می‌ریزیم، بسیاری از زباله‌ها به اقیانوس‌ها سرازیر می‌شوند و باعث قوی‌تر شدن تغییرات آب و هوایی می‌شوند.

برای افرادی که این پیام را می‌خوانند، می‌خواهم به شما بگویم که شما می‌توانید در این سیاره تفاوت داشته باشید، می‌توانید با پخش این پیام به بسیاری از مردم، جمع‌آوری زباله از خیابان‌ها و بازیافت همه آن‌ها به ما کمک کنید تا این سیاره را تغییر دهیم. زباله هایی که در خیابان می بینید.

– ژائیر زاپاتا-گوارا

جریکسون گوارا-فرانکو

در این دنیا ما مشکلات زیادی در مورد تغییرات آب و هوا داریم. تغییرات اقلیمی تأثیر زیادی دارد زیرا کارخانه های نفت وجود دارند که دود زیادی تولید می کنند و این دود هوا را آلوده می کند. وقتی آنها نفس می کشند آن هوا زمانی است که بیمار می شوند و گاهی اوقات این بیماری ها باعث مرگ بسیاری از افراد می شود.

تغییرات آب و هوایی نیز بر مردم تأثیر زیادی می گذارد زیرا وقتی آب و هوا خیلی گرم می شود آتش سوزی های زیادی در جهان رخ می دهد. این آتش سوزی ها بیشتر در جنگل ها رخ می دهد. دود ناشی از آتش سوزی نیز بر افراد تأثیر می گذارد و محیط زیست را آلوده می کند.

گاهی اوقات وقتی آب و هوا تغییر می کند، سیل می تواند رخ دهد و بسیاری از خانواده ها را تحت تاثیر قرار دهد، زیرا در هنگام سیل، خانه های بسیاری از مردم پر از آب می شود و این باعث می شود خانواده ها تمام اثاثیه خود را از دست بدهند. به عنوان مثال در مکزیک، در آکاپولکو، یک سونامی رخ داد و به دلیل تغییر آب و هوا اتفاق افتاد. بسیاری از ساختمان ها ویران شدند و بسیاری از مردم خانه های خود را از دست دادند.

نمونه دیگری از تغییرات آب و هوایی که بر شهرها تأثیر می گذارد این است که تگزاس از آب و هوای معمولی به آب و هوای بسیار گرم تبدیل شده است. این امر بر لاتین‌ها تأثیر می‌گذارد، زیرا بیشتر لاتین‌ها در مشاغلی کار می‌کنند که باید در خارج از خانه کار کنند و این باعث می‌شود که مردم به دلیل گرمای بیش از حد آب بدنشان کم‌آبی شوند. اگر هوا خیلی گرم شود می تواند باعث سرطان پوست شود و شما می توانید بر اثر آن بیماری بمیرید، افراد زیادی بودند که بر اثر سرطان پوست مردند.

برای مبارزه با تغییرات اقلیمی، بزرگسالان یا کودکان می‌توانند به خیابان‌ها بیایند تا زباله‌ها را بازیافت کنند تا زباله‌ها به اقیانوس ختم نشوند یا مردم نیز بتوانند با تولید نکردن کارخانه‌های نفت از محیط‌زیست مراقبت کنند. اینها مواردی است که مردم می توانند انجام دهند تا بتوانند محیط زیست را بهبود بخشند.

– جریکسون گوارا-فرانکو