اطلاعات کامل و دقیق درباره ترکیب رنگ لباس مردانه


اطلاعات کامل و دقیق درباره ترکیب رنگ لباس مردانه

اطلاعات کامل و دقیق درباره ترکیب رنگ لباس مردانه

انتخاب هوشمندانه رنگ لباس مردانه باعث می‌شود استایل شیک و جذابی داشته باشید و نظر همه را به خود جلب کنید. در صورتی که با اصول و معیارهای ست کردن رنگ لباس مردانه آشنا نیستید خواندن این مطلب برایتان مفید است. در این مطلب قصد داریم اطلاعات کامل و دقیقی درباره ترکیب رنگ لباس مردانه در اختیار شما قرار دهیم.

سر فصل های مطلب

اصول مهم ترکیب رنگ لباس مردانه که باید از آن اطلاع داشته باشید

برای ایجاد استایل خاص و خیره‌کننده فقط توجه به سایز یا مدل لباس کافی نیست؛ بلکه باید به رنگ لباس‌ها و ترکیب رنگ‌های مختلف با هم توجه کنید. اصول مهم ست کردن رنگ‌های مختلف لباس مردانه شامل موارد زیر است:

  1. تعادل بین رنگ‌ لباس‌های مختلف

یکی از اصول مهمی که برای ترکیب رنگ‌ لباس‌های مختلف باید بدانید ایجاد تعادل بین رنگ‌ها است. هارمونی بین رنگ‌های مختلف استایل یک مرد خوش‌تیپ، نظر همه را به خود جلب می‌کند.

برخی از افراد فقط از رنگ‌های روشن یا فقط از رنگ‌های تیره در استایل خود استفاده می‌کنند. در حالی‌که بهترین استایل با ترکیبی از رنگ‌های تیره و روشن ایجاد می‌شود. با یک مثال سعی می‌کنیم منظورمان را واضح‌تر بیان کنیم. به طور مثال مردی که برای ایجاد استایل شیک و رسمی می‌خواهد کت و شلوار تیره و رسمی بپوشد، بهتر است پیراهن رنگ روشن انتخاب کند تا کاریزماتیک و جذاب به نظر بیاید؛ در صورتی که به تعادل رنگ‌ها توجه نکند و پیراهن و کت و شلوار همرنگ انتخاب کند، نمی‌تواند استایل جذابی ایجاد کند.

برخی از افراد تصور می‌کنند از رنگ‌های خنثی مانند طوسی فقط باید در موقعیت‌های رسمی استفاده کنند. در حالی‌که ترکیب تناژهای مختلف رنگ طوسی با رنگ‌های سفید، صورتی یا رنگ‌های تیره برای محیط‌های غیررسمی هم مناسب است.
بانی مد بهترین لباس مردانه فروشی تهران و شهرستان‌های مختلف است که بدون محدودیت مکانی و زمانی تنوع بالایی از انواع پوشاک را به صورت آنلاین در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

  1. تناسب رنگ لباس با پوست

ایجاد استایل شیک مردانه به ظرافت و دقت بالایی نیاز دارد. برای ایجاد بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه لازم است به تناسب رنگ‌ها با پوست هم توجه کنید تا بتوانید در سفر، مهمانی یا محیط کار از دیگران متمایز باشید. کسانی که پوست روشنی دارند با لباس‌های رنگ تیره جذاب‌تر به‌نظر می‌آیند. به طور مثال بهترین انتخاب برای مردان سفید پوست، لباس‌هایی به رنگ جگری، سبز، سورمه‌ای و ذغالی است.

در حالی‌که افرادی با پوست تیره نباید به فکر خرید لباس تیره باشند. زیرا رنگ تیره باعث می‌شود خموده و بی‌رمق به نظر بیایند.

بهترین رنگ لباس برای کسانی که پوست تیره‌ای دارند، رنگ‌های گرم مانند سبز تیره، خاکستری، نارنجی، آبی نفتی است.

  1. انتخاب رنگ لباس با توجه به موقعیت

اگر می‌خواهید استایل منحصربه‌فردی داشته باشید، لازم است هنگام ترکیب رنگ لباس مردانه به موقعیتی که می‌خواهید در آن حاضر باشید هم توجه کنید. قطعا رنگ لباسی که برای سفر انتخاب می‌کنید با رنگ لباسی که برای شرکت در یک جلسه مهم کاری یا مصاحبه کاری انتخاب می‌کنید متفاوت است.

در صورتی که می‌خواهید لباس مردانه را در مهمانی رسمی یا محیط کار بپوشید، انتخاب متعددی دارید؛ به طور مثال شتری رنگ‌ مناسبی است که با رنگ‌های آبی، کرمی، قهوه‌ای و زرشکی ست می‌شود و استایل جذابی را ایجاد می‌کند. همچنین اگر طرفدار کت و شلوار رسمی کرمی هستید می‌توانید آن را با بلوز و کفش قهوه‌ای ست کنید.

انتخاب رنگ برای تیپ‌های اسپرت آزادانه‌تر است. شما می‌توانید هر رنگ تیشرتی را که دوست دارید با شلور جین و کفش اسپرت سفید ترکیب کنید و استایل جذابی برای سفر و تفریح ایجاد کنید.

  1. ترکیب خلاقانه رنگ‌ها را دست کم نگیرید

برای ایجاد یک استایل شیک و جذاب باید خلاق باشید و رنگ‌های متنوعی را با هم ست کنید. تکرار همان رنگ‌هایی که همیشه می‌پوشید کسل‌کننده است. اگر می‌خواهید همه افراد را با استایل خود شگفت‌زده کنید، لازم است در ترکیب رنگ لباس مردانه خلاقیت و جسارت به خرج بدهید و سعی کنید ترکیب رنگ‌های جدیدی را امتحان کنید.

به طور مثال اگر جزو کسانی هستید که همیشه لباس‌های مشکی و ذغالی را با رنگ‌های سفید و کرمی ترکیب می‌کنند، جسور باشید و این بار رنگ‌های خنثی مانند طوسی را با رنگ جگری ترکیب کنید. قطعا تنوع در ترکیب رنگ‌ها هم برای خودتان و هم برای اطرافیانتان هیجان‌انگیز خواهد بود.

پیشنهاد انواع ترکیب رنگ لباس مردانه

برای ایجاد استایل‌های شیک و منحصربه‌فرد لازم است با انواع ترکیب رنگ پوشش مردانه آشنا شوید و با توجه به سلیقه شخصی یا محیطی که می‌خواهید لباس را بپوشید مناسب‌ترین رنگ‌ها را انتخاب کنید.

یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای ترکیب لباس‌های مختلف مردانه، استفاده از رنگ‌های مکمل است. رنگ‌های مکمل همدیگر را کامل می‌کنند و با تضادی که در استایل ایجاد می‌کنند، جذاب و خیره‌کننده هستند. ساده‌ترین مثال با رنگ‌های مکمل، ترکیب رنگ‌های سفید و مشکی با هم است که باعث ایجاد تضاد جذاب در استایل مردان شیک‌پوش می‌شود.

در صورتی که استفاده از ترکیب رنگ‌های متضاد برایتان جذابیتی ندارد، بهتر است یک استایل شیک با رنگ‌های آنالوگ را امتحان کنید. رنگ‌های آنالوگ احساس راحتی و متانت را به مخاطب القا می‌کنند و باعث می‌شوند استایل چشم‌نوازی داشته باشید. به طور مثال می‌توانید دو رنگ سبز نزدیک به هم را در استایل مردانه استفاده کنید و برای اینکه این دو رنگ بیشتر به چشم بیایند، بهتر است یک رنگ خاکستری هم به استایل اضافه کنید تا تضاد بین رنگ‌ها باعث جلوه بهتر استایل شود.

یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین شیوه‌های ترکیب رنگ لباس مردانه استفاده از رنگ‌های پایه و اصلی است. در این استایل باید یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی و دو رنگ متفاوت به عنوان رنگ پایه انتخاب کنید. این شیوه ترکیب رنگ استایل شاد و با نشاطی را برای مردان ایجاد می‌کند.
هنگام خرید لباس مردانه ورزشی حتما به کیفیت پارچه، قیمت مناسب و رنگ آن توجه کنید تا بتوانید استایل پرانرژی و جذابی داشته باشید.

جمع بندی

ست کردن رنگ لباس مردانه یکی از چالش‌های مهمی است که اغلب افراد را نگران می‌کند. در این مطلب سعی کردیم به تمام تردیدها و دلهره‌ها پایان دهیم و اصول مهم ترکیب رنگ لباس مردانه را بیان کنیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد و بتوانید با تیپ مناسبی در محیط کار یا مهمانی حاضر شوید.

منبع: بانی مگ



Source link