مقررات جدید EPA به معنای نگاه دقیق تر به هاب پتروشیمی کشور است



هوستون – تری بلک وود، ساکن بای تاون که در امتداد کانال کشتی هیوستون زندگی می کند، بوی آلودگی را به خوبی می شناسد.


حیاط خلوت بلک‌وود در امتداد ساحل آب است که چندین تأسیسات نفت و گاز و کارخانه‌های شیمیایی در آن قرار دارند. او بیش از 100 مورد را در دفتر یادداشتی نگه می دارد که در آنها بویی «خاموش» را حس کرده، احساس بیماری کرده، شعله های آتش را دیده یا متوجه لرزش خانه اش شده است. بسته به شدت و مدت زمان، او گزارش هایی را به کمیسیون کیفیت محیطی تگزاس (TCEQ) یا اکسون، بزرگترین مجتمع پتروشیمی در منطقه، ارسال کرده است.

برای خواندن نسخه ای از این داستان به زبان اسپانیایی اینجا را کلیک کنید. برای خواندن این گزارش به زبان اسپانیایی اینجا را کلیک کنید.

بلک وود گفت: «من ضد صنعت نیستم EHN. من می دانم که آنها حرکت نمی کنند. من هم نیستم. من فقط برای امنیت محله هستم.»

به زودی بلک وود و همسایگانش ممکن است کمی تسکین پیدا کنند: سه تاسیسات در مجتمع Baytown ExxonMobil در نزدیکی خانه او در معرض به روز رسانی آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده هستند آئین نامه هفته گذشته منتشر شد که هدف آن کاهش خطر ابتلا به سرطان و آلودگی هوا در 200 مرکز شیمیایی است. این آژانس شش ترکیب سرطان زا از جمله اتیلن، کلروپرن، بنزن، 1،3- بوتادین، وینیل کلراید و اتیلن دی کلراید را هدف قرار داده است. نزدیک به 40٪ از این امکانات در تگزاس و 14٪ در شهرستان هریس – جایی که هوستون در آن قرار دارد – به تنهایی است.

من ضد صنعت نیستم. من می دانم که آنها حرکت نمی کنند. من هم نیستم.” – تری بلک وود، ساکن بای تاون

این مقررات جدید می تواند به معنای تسکین جوامع واقع در امتداد حصار باشد، به ویژه جوامع رنگین که اغلب به طور نامتناسب در نزدیکی این تأسیسات قرار دارند و اغلب فاقد نظارت کافی هستند. در حالی که شهرستان هریس نزدیک به 20٪ از تمام مانیتورهای هوای TCEQ را دارد، آنها اغلب گسترده و دور از خطوط حصار تاسیسات هستند. سال گذشته، EPA به شهر هیوستون 500000 دلار اعطا کرد تا نظارت هوا بر بنزن، 1-3 بوتادین و اتیلن را از طریق قانون کاهش تورم افزایش دهد. قانون جدید مستلزم نظارت بر روی 6 ماده شیمیایی مورد هدف است.

این قانون همچنین شعله‌ور شدن را به شدت تنظیم می‌کند و معافیت‌های موجود در انتشار آلودگی هوا را از راه‌اندازی‌ها، خاموش شدن و عملکرد نادرست کارخانه‌ها حذف می‌کند. EPA تخمین می زند که قوانین جدید تعداد افرادی که در معرض خطر ابتلا به سرطان به دلیل آلودگی هوا هستند تا 96 درصد کاهش می دهد.

ExxonMobil به درخواست Environmental Health News برای اظهار نظر در مورد قوانین جدید پاسخ نداد.

خوش بینی محتاطانه جوامع

جوامعی در شهرستان هریس مانند گالنا پارک، هیوستون ایست اند، پاسادنا، بای‌تاون و کانال‌ویو – که همگی شامل جوامع بزرگ رنگی با خطرات سمی هوا مربوط به سرطان که بالاتر از 90 درصد جمعیت است – احتمالاً بیشترین فضا را برای پیشرفت خواهد داشت.

خوان فلورس، ساکن گالن پارک و مدیر نظارت بر هوای جامعه برای اتحاد هوایی غیرانتفاعی مستقر در هیوستون، گفت: «خوب است که آنها در حال پیشرفت هستند. EHN. من می‌خواهم پیشرفت بیشتری برای محدود کردن این موضوع بیشتر ببینم، به‌ویژه به عنوان فردی که به دلیل این موارد با عوارض سلامتی روبرو هستم.»

بلک‌وود گفت که پیگیری این داده‌های جدید «یک چیز دیگری» است که او باید به آن توجه کند. در چند ماه گذشته، Air Alliance خانه او را با انواع مختلفی از مانیتورهای هوایی تحت نظر داشت و امیدوار است که داده‌های حصار فدرال منعکس کننده چیزی باشد که او «از قبل می‌داند». TCEQ فقط داده‌های کیفیت هوا را از اطلاعاتی که قبلاً ایجاد شده است در نظر می‌گیرد شبکه مانیتورهای هوای فدرال و تجاری

در حالی که از تغییرات فدرال استقبال می شود، نگرانی های جامعه همچنان ادامه دارد. ایالت تگزاس و TCEQ از لحاظ تاریخی اقتدار EPA را به چالش کشیده اند. در ماه مارس، کن پکستون، دادستان کل تگزاس، این را به چالش کشید استانداردهای ملی جدید کیفیت هوا EPA در یک دعوی قضایی بلک‌وود و فلورس می‌ترسند که تگزاس مانع از کارآمدی قانون جدید شود.

بلک‌وود گفت: «نمی‌دانستم که باید توجه بیشتری داشته باشم. من قطعاً، ساده لوحانه، تصور می‌کردم که EPA مرجع نهایی برای تضمین امنیت عمومی است.»

ویکتوریا کان، متخصص روابط رسانه ای TCEQ، گفت EHN آژانس “بررسی هایی را برای ارزیابی انطباق با الزامات قابل اجرا به عنوان بخشی از برنامه انطباق و اجرا انجام خواهد داد.”

کان همچنین گفت: الزامات جدید در فرآیند صدور مجوز برای تاسیساتی که مشمول استانداردهای جدید هستند در نظر گرفته می شود.

خدمات حمایت از عدالت محیطی تگزاس، یا TEJAS، برای دهه ها از مقررات شیمیایی قوی تر مانند این حمایت کرده است.

Deyadira Arellano نماینده TEJAS گفت: “ما خانواده، دوستان و همسایگانی را به یاد می آوریم که در نتیجه مسائل مربوط به سلامتی به دلیل آلاینده های بسیار خطرناک هوا از جمله مواد سرطان زا مانند اکسید اتیلن و 1،3-butadiene از دست داده ایم.” EHN. ما مدیون عزیزانمان هستیم که بر اساس عدالت زیست محیطی عمل کنند و خواهان افزایش بازرسی ها و اعمال قوانین در تأسیساتی هستیم که مکرراً قوانین انتشار گازهای گلخانه ای را نقض می کنند.»

بسته به نوع ماده شیمیایی، تأسیسات بین 90 روز تا دو سال فرصت دارند تا به انطباق کامل با EPA برسند. قانون کامل را می توان یافت اینجا.

از مقالات سایت شما

مقالات مرتبط در سراسر وب