سرمایه‌گذاری فدرال خورشیدی «عظیم» می‌تواند به معنای صرفه‌جویی بزرگ در صنعت برق در کنتاکی باشد



همکاری غیر محتمل بین یک شهرستان میدان زغال سنگ کنتاکی و بزرگترین شهر کنتاکی زمانی آغاز شد که یک معلم انگلیسی دبیرستانی سابق، مگان داونی، در ماه اوت وارد دادگاه لارنس شهرستان لوئیزا شد.

داونی با الهام از تمایل شخصی برای یافتن راه‌هایی برای مقابله با تأثیرات تغییرات آب و هوایی، سال گذشته یک سازمان غیرانتفاعی به نام The Solar Collaborative در ویرجینیا راه‌اندازی کرد که به کمک به جوامع آپالاچی برای انتقال به انرژی‌های تجدیدپذیر اختصاص داشت.

او ایده‌ای را برای دولت‌های محلی در سراسر کنتاکی شرقی مطرح کرده بود: به دنبال میلیاردها بودجه فدرال باشید تا در مسابقات Solar for All شرکت کنید. از طریق این رقابت، آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده قصد دارد 7 میلیارد دلار از طریق 60 کمک بلاعوض به ایالت ها، دولت های محلی، سازمان های غیرانتفاعی و دولت های قبیله ای سرمایه گذاری کند تا “دسترسی به انرژی خورشیدی مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و پاک را برای میلیون ها خانوار کم درآمد افزایش دهد.” این پول از صندوق کاهش گازهای گلخانه ای قانون کاهش تورم می آید.

هنگامی که داونی با وینس دوتی معاون قاضی اجرایی در مورد این فرصت صحبت کرد، “در عرض چند دقیقه” با ثبت نام موافقت کرد.

داونی گفت: “به نظر من او بزرگترین مدافع این نوع پروژه در کل منطقه است.” بسیاری از جوامع کم‌درآمد به پس‌اندازهای اقتصادی مرتبط با انرژی خورشیدی دسترسی ندارند، و بنابراین این تنها راه دیگری است که در آن شکاف ثروت در حال افزایش است.»

Doty سایر شهرستان های کنتاکی شرقی را برای درخواست شرکت در مسابقه به همراه آورد. قاضی‌های اجرایی در شهرستان‌های لارنس، جانسون، مارتین، فلوید، پایک، بوید، گرین‌آپ همگی نامه‌های حمایتی نوشتند. پس از اطلاع از اینکه هر دو نامه‌های قصد درخواست برای کمک مالی فدرال را ارسال کرده‌اند، شهرستان‌های کوهستانی با دولت لوئیزویل همکاری کردند تا درخواستی یکپارچه ارائه دهند که می‌تواند دسترسی مقرون‌به‌صرفه به انرژی خورشیدی را برای هزاران خانه کم‌درآمد در کنتاکی از بزرگترین شهرهای آن فراهم کند. به شهرستان های آپالاشی روستایی آن.

این یکی از دو برنامه رقیب کنتاکی است. مورد دیگر توسط کابینه انرژی و محیط زیست کنتاکی ارائه شده است. طرفداران انرژی خورشیدی می گویند که این می تواند تقویت قابل توجهی برای استفاده از خورشیدی مسکونی در سراسر ایالت باشد.

مدافعان استدلال می کنند که توزیع بیشتر انرژی خورشیدی، به عنوان مثال از طریق پنل های خورشیدی روی پشت بام ها، می تواند به معنای صرفه جویی در قبض آب و برق برای ساکنان کنتاکی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای متصل به شبکه برق متکی به سوخت فسیلی کنتاکی باشد.

برای Doty، جستجوی بودجه برای انرژی خورشیدی در درجه اول کاهش بار مالی رای دهندگانش در منطقه ای بود که با چالش های اقتصادی مداوم ناشی از زوال صنعت زغال سنگ مواجه است. بر اساس تجزیه و تحلیل ایالتی، شهرستان لارنس یکی از 20 شهرستان کنتاکی شرقی است که توسط شرکت برق کنتاکی پاور خدمات رسانی می شود، که بالاترین صورت حساب ماهانه آب و برق مسکونی را در کنتاکی دارد.

دوتی گفت: «ما همیشه سعی می کنیم شهروندان خود را در اولویت قرار دهیم. “اگر این شانس وجود داشته باشد که بتوانیم ماهیانه 300 دلار از قبض برق دیگران پس انداز کنیم، ارزش تلاش را دارد.”

خانوارهای کم درآمد خورشیدی، “مرکز تاب آوری” و آموزش شغلی

هم پیشنهادهای لوئیزویل-ایسترن کنتاکی و دولت ایالتی دامنه وسیعی دارند و ایده‌های خاصی را برای نحوه استفاده از ده‌ها میلیون دلار در بودجه فدرال برجسته می‌کنند. هر دو کاربرد می تواند به معنای ادغام انرژی خورشیدی در هزاران خانه باشد، چه از طریق مالکیت مستقیم تاسیسات خورشیدی روی پشت بام یا دسترسی بهتر به پروژه های خورشیدی موجود یا برنامه ریزی شده جامعه.

درخواست لوئیزویل-ایسترن کنتاکی 150 میلیون دلار برای هزینه کردن در طول پنج سال درخواست می کند و پیشنهاد می کند:

  • یک برنامه وام قابل بخشش صفر تا کم هزینه با هدف داشتن تاسیسات خورشیدی کوچک توسط خانوارهای کم درآمد یا دریافت ارتقاء بهره وری انرژی. به عنوان مثال، صاحبان خانه های متقاضی برنامه وام که کمتر از 80 درصد درآمد متوسط ​​منطقه هستند، می توانند کل وام خود را برای نصب شش کیلووات خورشیدی بخشیده شوند. نیمی از وام را می توان برای صاحبان املاکی که کمتر از 80 درصد درآمد متوسط ​​منطقه را به ساکنان کنتاکی اجاره می دهند، بخشید.
  • مراکز اجتماعی در مناطق مستعد بلایای طبیعی را به «مرکز انعطاف‌پذیری» مجهز به انرژی خورشیدی و ذخیره باتری‌های الکتریکی برای زمان‌های قطع برق تبدیل کنید.
  • با ایجاد برنامه‌های آموزشی، با استفاده از برنامه‌های موجود در جامعه و سیستم کالج فنی کنتاکی، یک نیروی کار برای استقرار خورشیدی مسکونی ایجاد کنید.

داونی گفت که دوتی در جلسات متعددی که برنامه لوئیزویل-ایسترن کنتاکی در حال توسعه بود، حمایت کرده بود که «غیرقابل مذاکره» است که کنتاکی‌ها باید خودشان مالک تأسیسات خورشیدی باشند.

این برنامه پیش بینی می کند، در صورت اعطای بودجه، حداقل 20 درصد کاهش قبض انرژی برای تقریباً 7300 خانوار در کنتاکی که در این پیشنهاد شرکت می کنند. طبق این برنامه، خانوارهایی که در نهایت یک نصب خورشیدی شش کیلوواتی را به صورت رایگان دریافت می کنند، می توانند تا 50 درصد کاهش قبض انرژی را تجربه کنند.

“اگر در خانه خود خورشیدی قرار دهید، فوراً از پس انداز هایی که به دست می آورید، از مزایای اقتصادی برخوردار خواهید شد. داونی گفت: این کار ارزش خانه شما را افزایش می دهد. بنابراین اگر در طول 25 سال به آن نگاه کنید تا جایی که تولید ثروت پیش می رود، این پتانسیل تأثیر بسیار مهمی دارد.

برنامه لوئیزویل-ایسترن کنتاکی تخمین می زند که نتایج این بودجه حدود 44 مگاوات دیگر انرژی خورشیدی توزیع شده را به شبکه کنتاکی اضافه می کند. این میزان انرژی خورشیدی توزیع شده در ایالت را تا حدود 70 درصد افزایش می دهد، با 63.5 مگاوات انرژی خورشیدی توزیع شده در کنتاکی.

این برنامه همچنین تخمین می زند که حدود 1300 “شغل سبز” از طریق سرمایه گذاری پیشنهادی خورشیدی ایجاد شود. استیو ریکتز، رئیس هیئت مدیره گروه حمایت از انجمن انرژی خورشیدی کنتاکی، گفت در حالی که کار ساخت و ساز مرتبط با پروژه های خورشیدی بزرگتر و در مقیاس کاربردی موقتی است و پس از تکمیل پروژه به پایان می رسد، این کارگران همچنین می توانند روی نصب انرژی خورشیدی در جوامع خود کار کنند. .

آنها می توانند روی خانه های شهر خود کار کنند، می توانند روی مشاغل و اطراف شهر کار کنند. بنابراین، این دو فوق‌العاده مکمل یکدیگر هستند، و صادقانه بگویم، باید با هم کار کنند تا همه چیز به نتیجه برسد.

سومدا رائو، مدیر اجرایی دفتر پایداری دولت مترو لوئیزویل، گفت که برآوردهای انرژی خورشیدی اضافه شده، کمک به خانوارها و مشاغل مربوط به انرژی های تجدیدپذیر ایجاد شده از طریق پیشنهاد بودجه تا حدودی محافظه کارانه است و تاثیر این کمک هزینه می تواند حتی بیشتر باشد.

او گفت، با توجه به اینکه کنتاکی از لحاظ تاریخی به سوخت‌های فسیلی متکی بوده است، انتقال به انرژی‌های تجدیدپذیر می‌تواند برای برخی از کنتاکی‌ها یک «گزاره ترسناک» باشد. اما او معتقد است که مسابقه کمک هزینه خورشیدی برای همه با کمک به انتقال اقتصادی به ایالت، مزایای زیادی دارد.

رائو گفت: “ما واقعاً احساس می کنیم این چیزی است که می تواند برای سال های آینده تأثیر زیادی داشته باشد.”

تأسیسات خورشیدی برای خانه‌های بازسازی‌شده، کمپین‌های «سولاریز» و خورشیدی جامعه

برنامه Solar for All ارائه شده توسط مقامات ایالتی با ایده خود در مورد چگونگی استقرار خورشیدی مسکونی در سراسر ایالت، به ویژه در مناطقی که در سال‌های اخیر توسط سیل‌ها و گردبادهای ویرانگر آسیب دیده‌اند، رهبری می‌کند.

با درخواست 100 میلیون دلار از مسابقه Solar for All، یکی از پیشنهادات ایالت این است که یک سیستم ذخیره سازی انرژی خورشیدی و باتری برق در 850 خانه “بازیابی فاجعه” که می تواند منجر به 70٪ صرفه جویی در قبض آب و برق برای هر خانه شود – یا تا 1000 دلار شود. صرفه جویی در صورتحساب سالانه در هر خانه – در طول 20 سال.

برای کنیا استامپ، مدیر اجرایی دفتر سیاست انرژی ایالتی، حذف بیشتر قبوض انرژی تنها یک راه برای کمک به افرادی است که پس از بلایای طبیعی بهبود می یابند و ممکن است هر چیز مادی خود را از دست داده باشند.

“اگر آنها بتوانند از اینجا به بعد در خانه ای زندگی کنند که انعطاف پذیرتر است، بار آن نوع هزینه نیز دیگر وجود ندارد – آیا ما نباید برای آن تلاش کنیم؟” استامپ گفت.

  • این برنامه همچنین کمک به افزایش دسترسی به انرژی خورشیدی برای کنتاکی‌های کم‌درآمد، حمایت از سازمان‌های غیرانتفاعی مسکن در ایجاد مسکن با انرژی کارآمد، توسعه خورشیدی مسکونی در شهرها و تقویت نیروی کار استقرار خورشیدی در ایالت از طرق مختلف را پیشنهاد می‌کند: ایجاد یارانه و یارانه برای کمک به کنتاکی‌ها. شرکت در برنامه کمک به انرژی خانه با درآمد کم یا LIHEAP، در پروژه‌های موجود و برنامه‌ریزی شده «خورشیدی اجتماعی» شرکت می‌کند تا قبض‌های آب و برق مسکونی را تا حدود 20 درصد کاهش دهد.
  • ذخیره انرژی خورشیدی و باتری برق را به حدود 1500 خانه که قبلاً ارتقاء بهره وری انرژی دارند، اضافه کنید، مانند خانواده هایی که در برنامه کمک به هوازدگی شرکت کرده اند.
  • کمپین‌های “Solarize” را برای ترویج انرژی خورشیدی مسکونی در شهرهای کنتاکی از جمله پادوکا، اوونزبورو، هندرسون، بولینگ گرین، لکسینگتون و اشلند توسعه دهید.
  • ایجاد 1500 بورسیه تحصیلی “آماده کار” و تامین بودجه به جامعه و دانشکده های فنی برای ایجاد برنامه های آموزشی استقرار خورشیدی.

استامپ گفت که در بسیاری از موارد، کنتاکی‌های کم‌درآمد در خانه‌هایی زندگی می‌کنند که قدیمی و کم مصرف هستند، که منجر به مصرف انرژی بیشتر و متعاقباً افزایش قبوض آب و برق می‌شود. او گفت با ثبت نام گیرندگان LIHEAP در برنامه‌های خورشیدی اجتماعی – مانند برنامه‌هایی که توسط تعاونی برق شرق کنتاکی و شرکت‌های گاز و برق و کنتاکی لوئیزویل (LG&E و KU) ارائه می‌شود – آنها می‌توانند اعتبار مستقیمی در صورتحساب خود دریافت کنند و ارزش بیشتری از استفاده‌شده دریافت کنند. انرژی تجدید پذیر.

استامپ گفت: «انرژی صرف نظر از منبع، همچنان از خانه‌های با عایق کاری ضعیف و ناکارآمد نشت می‌کند». ما همچنین امیدواریم که این امر انگیزه‌ای برای رشد بیشتر پیشنهادات خورشیدی شهرداری و خدمات شهری باشد که واجد شرایط استفاده از LIHEAP باشند.

برخی از سهامداران درگیر در برنامه لوئیزویل-ایسترن کنتاکی، در حالی که به طور کلی از پروژه‌های خورشیدی جامعه حمایت می‌کنند، به دلیل نگرانی از اینکه برخی از مدل‌های خورشیدی جامعه، به‌ویژه LG&E و برنامه «اشتراک خورشیدی» KU، استفاده از Solar for All در چنین پروژه‌هایی را مورد تردید قرار می‌دهند. با وجوه مالیات دهندگان، به دارایی یک شرکت تحت مالکیت سرمایه گذار یارانه بدهید.

استامپ گفت: اگرچه ممکن است ذینفعان آرزو کنند برخی از پروژه‌های خورشیدی موجود در جامعه به گونه‌ای متفاوت طراحی می‌شدند، اما این همان چیزی است که در حال حاضر توسط شرکت‌های آب و برق کنتاکی ارائه می‌شود و می‌تواند برای ساکنان کنتاکی کم‌درآمدی که نتوانسته‌اند از مزیت استفاده کنند، «مزایایی ایجاد کند».

دو برنامه کاربردی کنتاکی که به Solar for All ارسال شده‌اند با راه‌هایی برای تقویت نیروی کار مورد نیاز برای نصب خورشیدی مسکونی در خانه‌ها هماهنگ هستند، اگرچه استامپ اضافه کرد که توسعه نیروی کار انرژی تجدیدپذیر باید با استقرار انرژی خورشیدی همراه شود.

“این بزرگترین چالش ما این است که مطمئن شویم زمان بندی مناسبی را در نظر می گیریم تا با استقرار پروژه ها هماهنگ شود. ما نمی‌خواهیم به کسی امید بدهیم، و بعد هیچ کاری وجود نداشته باشد.» استامپ گفت.

برای استامپ، رقابت خورشیدی برای همه تنها یک برنامه فدرال و انگیزه در میان بسیاری است که در نهایت “چشم انداز انرژی ما را تغییر داده و دگرگون خواهد کرد.”

هیچ تضمینی برای هر دو درخواست تعلق نمی گیرد

لین بولدمن، مدیر اجرایی گروه حمایت از محیط‌زیست ائتلاف حفاظت از کنتاکی، معتقد است که هر دو درخواست «واقعاً محکم» هستند، اما اشاره می‌کند که دولت فدرال فقط 60 کمک هزینه می‌دهد. رقابت برای دریافت کمک های مالی سخت است: بیش از 30 ایالت به همراه تعدادی از دولت های محلی و سازمان های غیرانتفاعی در سراسر کشور اعلامیه هایی را ارسال کرده اند که در حال درخواست هستند.

لاورنس کانتی و لوئیزویل تصمیم گرفتند تا حدی با هم همکاری کنند تا شانس دریافت برنامه Solar for All آنها را افزایش دهند. ذینفعان لاورنس کانتی و لوئیزویل نیز تلاش کردند تا درخواست خود را با پیشنهاد ایالت متحد کنند.

بولدمن گفت که یک سوال بزرگ این است که آیا یک درخواست کمک مالی می تواند بودجه کافی برای پوشش همه “ایده های عالی” پیشنهاد شده برای مسابقه را بخواهد.

بولدمن گفت: “تصمیم واقعاً این بود که بهتر است آنها را به عنوان دو برنامه جداگانه نگه داریم.” باید بگویم که فکر می‌کنم هر دو کمک مالی بسیار قوی و شایسته هستند، بنابراین ما فقط باید منتظر باشیم و ببینیم دولت فدرال چه تصمیمی می‌گیرد.»