طرح انرژی ایندیانا به بهبود تغییرات آب و هوایی نیاز دارد


ایندیانا به عنوان رتبه بندی شد هشتمین ایالت مرتفع برای انتشار کلی گازهای گلخانه ای، با انتشار 176.1 میلیون تن دی اکسید کربن، که از رتبه جمعیت ایالت (هفدهم) پیشی گرفته است. این برای هر کسی که هزینه‌های اجتماعی و بی‌ثباتی جهانی ناشی از تغییرات آب و هوایی ناشی از انسان را در نظر می‌گیرد، ناامیدکننده است.

ایندیانا در سال 2021 تنها 10 درصد از برق مصرفی خود را از منابع تجدیدپذیر تولید کرد که عمدتاً از انرژی باد بود. ایندیانا در حال حاضر چهار برابر بیشتر از انرژی تولید شده در ایالت مصرف می کند. انرژی بسیار بیشتری را می توان به صورت محلی با سیاست های هوشمند سطح ایالت برای انرژی بادی و خورشیدی تولید کرد.

متاسفانه، قانونگذاران ایندیانا با قانون سال 2017، اندازه گیری شبکه خورشیدی روی پشت بام را حذف کردند. پس از تصویب آن قانون، تاسیسات خورشیدی مسکونی 93 درصد کاهش یافت.

لایحه خدمات انرژی که در جلسه قانونگذاری 2023 ایندیانا در حال بررسی است، HB 1007، به پایداری زیست محیطی اشاره می کند، اما اینطور است تا حد زیادی ضعیف ترین بخش. این لایحه به تغییرات آب و هوایی اشاره نمی کند و اهدافی را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بخش برق تعیین نمی کند. هیچ محتوای معناداری در این لایحه وجود ندارد که پایداری تولید انرژی را افزایش دهد یا انتشار گازهای گلخانه ای ایالت را کاهش دهد.

چندین اصلاحیه برای HB 1007 رد شد. یکی از آنها بازگشت شبکه اندازه گیری خورشیدی را پیشنهاد کرد (اصلاحیه 2 توسط نماینده مت پیرس) و دیگر جامعه خورشیدی معرفی شده (اصلاحیه 1 توسط نماینده سو ارینگتون).

مت پیرس، نماینده ایالت ایندیانا پاسخ داد:

  • در میان بسیاری از پیامدهای منفی حذف تدریجی نت مترینگ، تضعیف صنعت نوپایی است که می تواند در ایندیانا در حال رشد باشد. مجمع عمومی با تمدید دوره بازپرداخت برای صاحب یک تاسیسات خورشیدی از طریق پرداخت های کمتر برای انرژی مازاد برگردانده شده به شبکه، احتمال نصب پنل های خورشیدی توسط صاحبان خانه را کاهش داد و تقاضا برای تاسیسات خورشیدی را کاهش داد. قانونگذار در عوض باید سیاست هایی را برای کمک به توسعه اقتصادی در این صنعت وضع کند.»
  • سیاست‌های انرژی ایندیانا باید برای سرعت بخشیدن به دور شدن از سوخت‌های فسیلی کار کند. متأسفانه، اکثریت جمهوری خواه با اکراه این واقعیت را پذیرفته اند که یک انتقال انرژی در حال انجام است و نیروهای بازار صنعت انرژی را به سمت انرژی های تجدیدپذیر سوق می دهند. سیاست گذاران کلیدی در مجمع عمومی حتی از بحث در مورد تغییرات آب و هوا امتناع می ورزند، چه رسد به تصویب سیاست هایی که با آن مبارزه کند. بخش عمده ای که در سیاست انرژی ایندیانا وجود ندارد، ترویج انرژی توزیع شده مانند خورشیدی روی پشت بام است. در عوض، با هر سیاستی که ممکن است نرخ‌پرداخت‌کنندگان ایندیانا را از شر خدمات انحصاری خود رهایی بخشد، خصمانه بوده است. HB 1007 اصول گسترده‌ای را ایجاد می‌کند که همه می‌توانند روی آن توافق کنند، اما هیچ سیاستی را تعیین نمی‌کند که ایندیانا را در خط مقدم انتقال انرژی قرار دهد.

ایندیانا از ایلینویز و اوهایو همسایه خود برای مشاغل در بخش انرژی خورشیدی عقب است، که بخشی از آن به دلیل قانون 2017 است که اندازه گیری شبکه را به تدریج حذف کرد. سی و نه ایالت، از جمله اوهایو و ایلینویز، به ساکنان این امکان را می دهد که از مزایای اندازه گیری شبکه استفاده کنند.سرشماری ملی مشاغل خورشیدی 2021). Net metering به یک مشتری تاسیسات برق با هزینه برق مصرف کننده انرژی خورشیدی روی پشت بام اعتبار می دهد و تاسیسات بیشتری را تحریک می کند.

افزایش انرژی خورشیدی روی پشت بام و جامعه نیز می تواند انرژی بیشتری در ایندیانا تولید کند – در ایندیانا. در حالی که سایر ایالت ها در حال حرکت به فاز بعدی فناوری انرژی های تجدیدپذیر و پایدار در ذخیره سازی و ارتقاء شبکه هستند، قانونگذاران ایندیانا در نظر گرفتن قانونی که به یارانه و ساخت نیروگاه های سوخت فسیلی جدید کمک می کند (HB 1417).

آدم چه کاری می تواند بکند؟

  • با خود تماس بگیرید سناتور ایالت ایندیانا، صورتحساب بعدی کجا خواهد رفت. HB 1007 توسط مشترک حمایت می شود سناتور ایالت ایندیانا اریک کخ.
  • خانه یا کسب و کار خود را برای یک ثبت نام کنید جایگزین انرژی تجدید پذیر. یک تامین کننده، AES ایندیانا، خاطرنشان می کند که یک مشتری معمولی که از 1000 کیلووات ساعت در ماه استفاده می کند در سطح 100٪ ثبت نام کرده است. [for renewable energy credits] 5.50 دلار اضافی برای آنها پرداخت خواهد کرد [monthly] قبض برق AES ایندیانا.”
  • گرفتن یک ممیزی انرژی خانه و آب و هوای خانه شما. آب بندی نشتی ها، بهبود عایق کاری و سرمایه گذاری در روشنایی و لوازم خانگی با راندمان بالا می تواند مصرف انرژی و قبض انرژی خانه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
  • در مورد سایر قبوض آب و برق و انرژی که از طریق قانونگذاری ایالت ایندیانا انجام می شود، اطلاعات کسب کنید و در مورد آنها نیز نظر دهید. در اینجا مقاله ای از ایندی استار آمده است، مدافعان نگران هستند که قبوض انرژی قدرت بیشتری به شرکت‌های برق می‌دهد و مصرف‌کنندگان را در معرض خطر قرار می‌دهد. لایحه خانه 1417، همچنین توسط نماینده اد سولیدی، پرداخت کنندگان نرخ را درگیر یارانه دادن به نیروگاه های گاز فسیلی جدید می کند.

تیترهای صبح را در صندوق ورودی خود دریافت کنید