آرکانزاس شکایت فدرال علیه EPA را به دلیل طرح رد شده ازن آرکانزاس تنظیم می کند



مشکلات هوای کثیف ایالت نچرال باعث ایجاد رابطه دیگری بین فرماندار سارا سندرز و دولت بایدن شده است.

طی یک کنفرانس خبری 20 دقیقه ای در ایستگاه تولید اسوالد سندرز در رایتزویل، متعلق به شرکت تعاونی الکتریک آرکانزاس، اعلام کرد که از تیم گریفین، دادستان کل ایالت خواسته است که یک شکایت فدرال علیه دولت بایدن و آژانس فدرال حفاظت از محیط زیست ارائه کند.

به گفته سندرز و گریفین، EPA اخیراً آن را رد کرده است به اصطلاح طرح اجرای ایالتی (SIP) بخش کیفیت محیطی آرکانزاس که به نحوه برخورد آرکانزاس با هوای کثیف و مه که بر دید پارک های ملی و مناطق بیابانی در آرکانزاس و ایالت های بادگیر تأثیر می گذارد، می پردازد.

سندرز که انکار EPA را «بیش از حد فدرال» نامید، شکایت کرد که آرکانزاس در حال حاضر با تأثیر «تورم بایدن» دست به گریبان است. او رئیس‌جمهور را مسئول افزایش قیمت‌های انرژی و مصرف‌کننده در کشور می‌داند، که او آن را به هزینه‌های بی‌ملاحظه فدرال برای برنامه‌های جدید و غیرضروری دولت نسبت می‌دهد.

او گفت: «قبض برق، گرمایش خانه، و مواد غذایی – همه آنها دو رقمی هستند. دموکرات‌ها این مشکل را با آتش زدن تریلیون‌ها دلار مالیات‌دهندگان، گرم کردن بیش از حد اقتصاد ما و سرکوب کردن بچه‌های ما با کوهی از بدهی ایجاد کردند.»

سندرز با ارائه جزئیات کمی در مورد شکایت EPA گفت که دولت بایدن طرح SIP آرکانزاس را که توسط بکی کیوگ، مدیر سابق ADEQ ارائه شده بود، که همچنین به عنوان دبیر وزارت انرژی و محیط زیست آرکانزاس در زمان فرماندار سابق آسا هاچینسون خدمت می کرد، رد کرد.

تیترهای صبح را در صندوق ورودی خود دریافت کنید

در سال 2015، ADEQ برای اولین بار اولین SIP خود را به EPA ارائه کرد که به الزامات قانون هوای پاک برای ذرات معلق و دی اکسید گوگرد پرداخته است، زیرا آنها به بهترین فناوری مقاوم سازی موجود برای واحدهای تولید برق، مانند نیروگاه اسوالد با سوخت گاز طبیعی مرتبط هستند.

در سال 2019، EPA به طور مشروط اصلاحاتی را در طرح هوای پاک آرکانزاس برای مه های منطقه ای تصویب کرد و بخشی از طرح فدرال دوره اوباما را که به انتشار هوای کثیف «پایین باد» از نیروگاه ها و کارخانه های زغال سنگ انترجی آرکانزاس می پرداخت، پس گرفت. خطوط دولتی در ژوئن 2020، دفتر دالاس EPA ارائه داد تصویب نهایی طرح SIP زیرساخت ایالت پس از یک دوره نظر عمومی 30 روزه.

گریفین گفت که وزارت انرژی و محیط زیست سندرز در حال حاضر است به چالش کشیدن مخالفت EPA با SIP اصلاح شده آرکانزاس که برای اولین بار در سال 2019 تصویب شد. او گفت که دولت بایدن طرح ایالت را رد کرد بدون اینکه به مقامات آرکانزاس فرصت بازنگری در آن بدهد.

“در این مورد خاص، ما قوی هستیم [legal] گریفین گفت. نکته پایانی این است: دولت بایدن به جای اینکه به ایالت‌ها این فرصت را بدهد که برنامه‌های خود را با نیازهای خاص خود تنظیم کنند و مقررات زیست محیطی را با رشد اقتصادی متعادل کنند، می‌خواهد یک طرح اجرایی فدرال (FIP) را اعمال کند. . [That] هزینه مشاغل آرکانزاس را به همراه خواهد داشت و به طور قابل توجهی بر بسیاری از صنایع ما از جمله انرژی، ساخت و ساز، تولید و تولید فولاد تأثیر می گذارد.

بر اساس استانداردهای پیشنهادی EPA که برای اولین بار در سال 2014 به مقامات آرکانزاس معرفی شد، دولت اوباما پیشنهاد کرد که استانداردهای جدید ازن را در محدوده 65 تا 70 قسمت در میلیارد (ppb) یا احتمالاً تا 60 ppb تعیین کند. بر اساس قوانینی که توسط جینا مک کارتی، مدیر سابق EPA، که اکنون اولین مشاور آب و هوای ملی کاخ سفید است، ایجاد شده است، مزایای رعایت استانداردهای پیشنهادی ازن به طور قابل توجهی بیشتر از هزینه ها خواهد بود.

برای مثال، EPA برآورد می‌کند که «مزایای سلامتی بزرگ» که با اجتناب از حملات آسم، حملات قلبی، از دست دادن روزهای مدرسه و مرگ‌های زودرس به دست می‌آید، در سال 2025 با استاندارد 70 ppb و 19 میلیارد دلار، سالانه 6.4 تا 13 میلیارد دلار برآورد می‌شود. به 38 میلیارد دلار در سال در سال 2025 برای استاندارد 65 ppb.

هزینه های سالانه برای استاندارد 70ppb 3.9 میلیارد دلار در سال 2025 و برای استاندارد ppb 65 15 میلیارد دلار برآورد شده است.

علاوه بر این، EPA اعلام کرد که برنامه‌های فدرال برای کاهش آلودگی هوا ناشی از سوخت‌ها، وسایل نقلیه و موتورها در هر اندازه، نیروگاه‌ها و سایر صنایع نشان می‌دهد که اکثر شهرستان‌های ایالات متحده با مانیتورها تا سال 2025 با قوانین فعلی در حال حاضر، استانداردهای حفاظتی بیشتری را رعایت خواهند کرد. یا در حال انجام است.

گریفین گفت که او معتقد است که دولت بایدن خواهان تصویب طرح فدرال EPA برای همه 50 ایالت است. در فوریه 2022، مدیر سازمان حفاظت محیط زیست، مایکل ریگان، یک FIP اصلاح شده را امضا کرد تا اطمینان حاصل کند که 26 ایالت شناسایی شده در این پیشنهاد به طور قابل توجهی به مشکلات دستیابی و حفظ استانداردهای ملی کیفیت هوای محیط ازن 2015 (NAAQS) در ایالت های بادگیر کمک نمی کنند.

نیاز به تماس دارید؟

نکته خبری دارید؟

این بازنگری ها به دولت ها کمک می کند تا به طور کامل تعهدات «همسایه خوب» قانون هوای پاک خود را برای قوانین ازن 2015 حل و فصل کنند. EPA همچنین در حال ایجاد یک برنامه تجاری مبادله فصل ازن مبتنی بر کمک هزینه با بودجه انتشار اکسید نیتروژن برای نیروگاه های سوخت فسیلی در 25 ایالت از جمله آرکانزاس است.

در 31 ژانویه، EPA 19 ارسال SIP را تایید نکرد، از جمله آرکانزاس، و 2 مورد ارسالی SIP را که به مقررات همسایه خوب برای قوانین ازن 2015 می پردازد، تا حدی تایید و تا حدی رد کرد. مقامات سازمان حفاظت محیط زیست گفتند که آنها این طرح ها را برای محافظت از کیفیت هوا در جوامعی که تحت تأثیر مه دود مضر قرار گرفته اند، رد کردند و خاطرنشان کردند که این 19 ایالت به تعهدات خود تحت قانون هوای پاک برای محافظت از جوامع در سایر ایالت ها در برابر سطوح ناسالم آلودگی ازن عمل نکرده اند.

گریفین گفت که آرکانزاس دادخواستی را برای بازنگری بر اساس قانون رویه های اداری فدرال در هشتمین دادگاه استیناف ناحیه ایالات متحده در سنت لوئیس ارسال کرده است. هنوز به این ایالت شماره داکت اختصاص داده نشده است، اما گریفین معتقد است که آرکانزاس به همراه 24 ایالت دیگر که طرح های SIP آنها رد شده است، یک پرونده قوی دارد.

او گفت: «ما معتقدیم که دولت بایدن با جابجایی تیرک‌ها فراتر از اختیارات خود عمل کرده است.