لابیاپلاستی بدون بخیه با قیمت مناسب


آیا تمایل دارید جراحی لابیاپلاستی را برای رفع مشکلاتی مانند عفونت واژن یا سوزش و التهاب که به دلیل بزرگ بودن لابیاها در ناحیه تناسلی شما ایجاده شده ، انجام دهید؟ یا به دلیل شنیدن مزایای عمل کردن لابیا ها به فکر این افتاده اید که این جراحی را انجام دهید؟ یا به دلیل بزرگ بودن لابیا ها احساس ناراحتی و کاهش اعتماد به نفس در زمان برقراری رابطه جنسی می کنید و به دنبال انجام لابیاپلاستی هستید ؟ آمار بانوانی که در دسته طرفداران این عمل جراحی قرار دارند روز به روز در حال افزایش می باشد اما در این میان افرادی نیز هستند که بنا به دلایل مختلفی از قبیل بخیه های ایجاد شده در این ناحیه از انجام این عمل هراس دارند. باید گفت تا حدودی این ترس کاملا طبیعی است چرا که مراقبت از بخیه های این ناحیه بعد از عمل جراحی کمی سخت بوده و نیاز به دقت و توجه بسیار بالایی دارد. اما خوشبختانه در زمینه علوم پزشکی به خصوص جراحی های زیبایی زنان پیشرفت های رخ داده است و روش های جدید و نوینی در این زمینه به وجود آمده است که با استفاده از آن می توان عمل کوچک کردن لابیا ها را بدون بخیه انجام داد و کسانی که تنها به دلیل ترس از تحمل درد و داشتن بخیه از انجام این فرایند اجتناب می کردند می توانند بدون داشتن اندکی ترس و واهمه این عمل جراحی را انجام دهند و از مزایای خارق العاده و عالی آن لذت ببرند. اگر شما نیز یکی از متقاضیان این فرایند هستید اما به دلیل ترس از بخیه در انتخاب خود شک و تردید دارید این مقاله را از دست ندهید تا با این روش جدید و بی دردسر آشنا شوید.

جراحی زیبایی لابیاپلاستی بدون بخیه و قیمت مناسب با دکتر دادگر

جراحی زیبایی لابیاپلاستی بدون بخیه و قیمت مناسب با دکتر دادگر

لابیاپلاستی بدون داشتن حتی یک بخیه

همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد با پیشرفت تکنولوژی ، امروزه لابیاپلاستی بدون نیاز به بخیه توسط بهترین و مجرب ترین دکتران و متخصصان زنان و زایمان همچون دکتر مژگان دادگر ، قابل انجام می باشد. اما چگونه این امر اتفاق می افتد ؟ دستگاه آر اف یکی از پیشرفته ترین و محبوب ترین دستگاه هایی که برای انجام جراحی های زیبایی زنان به کار برده می شود. با استفاده از این دستگاه بدون استفاده از تیغ و ایجاد برش ، عمل جراحی زیبایی لابیا ها انجام می شود. استفاده از این دستگاه در این زمینه باعث شده تا ظرافت و دقت در روند کوچک کردن لابیا ها بسیار افزایش پیدا کند و میزان مراجعه کنندگان راضی نیز بیشتر از قبل باشد. لیزر آر اف به اندازه ای در روند کار ظرافت و دقت بالا دارد که بسیاری از جراحان در عمل های بسیار حساس و ظریف خود از آن بهره می برند.

برای انجام این فرایند دیگر نیازی به استفاده از دارو های بیهوشی و تحت بیهوشی قرار دادن بیمار برای انجام عمل جراحی و همچنین ایجاد برش و بخیه نیست. استفاده از بخیه در اتمام فرایند جراحی باعث می شد تا دوران نقاهت بیماران کمی طولانی تر شود و علاوه بر آن همواره احتمال بروز عفونت وجود داشت. استفاده از بخیه در فرایند جراحی نیازمند مراقبت های خاص و طاقت فرسا و حتی هزینه بری بود که باعث میشد بسیاری از افراد پس از برآورد هزینه های درمان به طور کامل قید انجام این عمل جراحی را بزنند. اما با پدید آمدن لیزر و به کار گیری آن در روند کوچک کردن لابیا ها بیشتر این مشکلات برطرف شد و  افراد توانستند با صرف هزینه کمر و با خیالی آسوده تر و بدون نگرانی از طی کردن دوران نقاهت طولانی اقدام به این عمل جراحی کنند.

قیمت عمل زیبایی واژن بدون بخیه

به طور حتما شما نیز بعد از اینکه تصمیم به انجام کاری می گیرید در خصوص اینکه چقدر باید هزینه بپردازید فکر کرده اید و اولین سوالی که از پزشکتان می پرسید این است که این پروسه چقدر هزینه بر می باشد. در این خصوص باید بگویم هزینه نهایی هر فرایندی چه درمانی و چه زیبایی بعد از معاینه توسط پزشک متخصص زنان و زایمان تعیین می گردد. چرا که عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال زمانی که پزشک بعد از معاینه تشخیص دهد که مشکل شما تنها با عمل جراحی برطرف می شود یا پزشک تنها با استفاده از تکنیک جراحی قادر به کوچک کردن لابیاهای شما است ، عواملی مانند هزینه بی حسی ، هزینه دارو ها ، دستیار و غیره در نظر گرفته می شود که همین مسئله باعث افزایش هزینه های نهایی خواهد شد. در حالی که استفاده از لیزر در زمان انجام پروسه لابیاپلاستی می تواند بسیاری از این عوامل تاثیر گذار بر هزینه را حذف کرده و قیمت نهایی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. همین مسئله باعث می شود که بتوانیم بگویم لابیاپلاستی با لیزر ارزان قیمت بوده و مزایای عالی را به دنبال دارد.

جمع بندی

جراحی زیبایی لابیاها بدون ایجاد بخیه مزایای بسیار زیادی از قبیل دوران نقاهت کوتاه ، عدم نیاز به دارو بیهوشی ، هزینه کم ، قابل انجام در کوتاه ترین زمان و غیره را در بر دارد که تمامی این موارد باعث می شوند افراد بسیار زیادی تمایل به انجام آن داشته باشند اما لازم به ذکر است که عمل لابیاپلاستی چه با استفاده از لیزر و چه با تیغ جراحی ، تنها بر روی کاندیداهای مناسب انجام می شود و بعد از آن باز هم برای جلوگیری از مشکلات بزرگ و جدی نیاز است تا بیمار نکات مراقبتی کوچک و ساده ای را انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت دکتر دادگر مراجعه کرده و مقالات مرتبط با آن را مطالعه نمایید.



Source link