مقامات مین، شورای آب و هوا با ایجاد انعطاف پذیری در برابر آب و هوای شدید اولویت اصلی است



جویس، آرماگدون در غرب مین است.

این چیزی است که جویس تیلور، مهندس ارشد بخش حمل و نقل مین، حدود ساعت 7 صبح روز 18 دسامبر از مهندس تعمیر و نگهداری پل خود شنید.

او درباره طوفانی که جاده‌ها را ویران کرد، برق بیش از 500000 خانوار را قطع کرد و بخش‌های عظیمی از ایالت را زیر آب گرفت، گفت: «فوراً با صدای او و لحن او متوجه شدم که ما در مشکل هستیم.

تیلور در یک نشست ویژه گفت که DOT ​​به معنای واقعی کلمه به دلیل بسته شدن 100 جاده، بشکه و مخروط تمام شد. شورای آب و هوای مین بعد از ظهر سه شنبه.

فرماندار میلز پس از طوفان باد و باران وضعیت اضطراری مدنی اعلام کرد

فرماندار جانت میلز این جلسه را برای بحث در مورد سیل ساحلی و موارد دیگر تشکیل داد ویرانی از سه گانه اخیر طوفان ها و مهمتر از همه، چگونه می توان مین را در برابر چنین آب و هوای شدید انعطاف پذیرتر کرد. چلی پینگری نماینده ایالات متحده نیز در این مراسم حضور داشت.

میلز در سخنرانی افتتاحیه خود گفت: «پیشگیری ارزش بیشتری نسبت به تعمیرات پس از آن دارد.

هدر جانسون، کمیسر توسعه اقتصادی و اجتماعی، پوتیری وا، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های مین، مردیت مندلسون، معاون کمیسر بخش منابع دریایی، و دن برگس، مدیر دفتر انرژی فرماندار، و دیگران نیز حضور داشتند.

میلز شورایی متشکل از دانشمندان، شهروندان، رهبران تجاری و مقامات ایالتی و محلی را در سال 2019 با حمایت دو حزبی از سوی قانونگذار برای تدوین برنامه اقدام اقلیمی مین ایجاد کرد. آخرین دور به‌روزرسانی‌های این طرح تا پایان سال جاری است.

شورا کارگروهی دارد اختصاص به تاب آوری جامعهاما بحث روز سه شنبه روشن کرد که همه باید به این فکر کنند که چگونه می توانند در برابر چنین ویرانی مقاومت کنند. این باید بخشی از برنامه ریزی و استراتژی هر گروه کاری برای رسیدگی به تغییرات آب و هوا در مین باشد.

تیترهای صبح را در صندوق ورودی خود دریافت کنید

دولت باید به فکر سیل شدن مسکن و زیرزمین باشد. باید به سلامت روان ماهیگیرانی فکر کرد که زیرساخت‌های نسل‌ها در خانواده‌هایشان را از دست دادند. باید خود را برای طوفان‌های آینده آماده کند که می‌توانند به‌طور مشابه جاده‌ها را بشورند و ارتباط مردم با خدمات اورژانس یا رانندگی به ملاقات پزشک را غیرممکن کنند. و خیلی بیشتر.

جودی ایست، رئیس مشترک گروه کاری تاب آوری جامعه، گفت: «این واقعیت که هر گروه کاری روی این موضوع کار خواهد کرد، تسکین بزرگی است.

اما مین تنها نیست که باید یاد بگیرد با چنین بلاهایی کنار بیاید. جولی مور، دبیر آژانس منابع طبیعی ورمونت، درس هایی را که ایالتش پس از طوفان آیرین در سال 2011 آموخته و سیل قابل توجهی که بار دیگر در جولای گذشته این ایالت را درنوردید، به اشتراک گذاشت.

مور در مورد استانداردهای به روز شده برای دوام بیشتر پلچک ها، پل ها و جاده ها صحبت کرد. او همچنین تاکتیک های انعطاف پذیری طبیعی مانند افزایش کاشت درختان در کنار رودخانه ها را توضیح داد.

در حالی که تغییراتی برای سازگاری بیشتر مکان هایی مانند ورمونت و مین با بدتر شدن شرایط آب و هوایی ضروری است، یکی از اعضای شورای آب و هوا نسبت به مقاومت احتمالی جوامع محلی ابراز نگرانی کرد.

مور گفت که ورمونت سعی کرد با اعمال تغییرات در اسرع وقت پس از بلایا “لحظه را غنیمت شمرد” تا مردم دچار “فراموشی سیل” نشوند و تلفات وقایع را فراموش نکنند.

زنگ بیداری آب و هوای مین

سوزی آرنولد، دانشمند ارشد اقیانوس در موسسه جزیره از Rockland، گفت امیدوار است مین بتواند از ابزارهای موجود خود استفاده کند. نقشه های خطر سیل و سایر مدل های پیش بینی وجود دارد که می تواند به هدایت ایالت از طریق بازسازی کمک کند.

آرنولد گفت، در حالی که طوفان های پشت سر هم خطوط روند را کاهش می دهند، هنوز ابزارهای مفیدی در دسترس هستند، به عنوان مثال، مکان یابی ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در مناطق سیل در نقشه های خطر سیل آژانس مدیریت اضطراری فدرال وجود ندارد.

مجموع خسارات ناشی از سه طوفان هنوز در حال محاسبه است. با این حال، هفته گذشته، میلز درخواست اعلام فاجعه بزرگ از جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن برای کمک به پوشش خسارات تخمینی 20 میلیون دلاری به زیرساخت های عمومی از طوفان 18 دسامبر کرد. میلز همچنین با اشاره به کمبود منابع شخصی و اجتماعی در دسترس برای کمک به بازسازی مردم، از بایدن خواست تا به افراد واجد شرایطی که تحت تأثیر آن طوفان قرار گرفته اند، مجوز کمک بدهد.

آژانس مدیریت اضطراری مین از مردم خواسته است که آن را پر کنند بررسی ها برای جمع آوری اطلاعات در مورد خسارت از طوفان های اخیر این فرم‌ها تا پایان ژانویه پذیرفته می‌شوند، طبق به‌روزرسانی ایمیلی که دوشنبه توسط وزارت منابع دریایی ارسال می‌شود.