وبینار رایگان: چگونه نیویورک پپسی را برای آلودگی پلاستیکی خود مسئول می داند – فراتر از پلاستیک



در 15 نوامبر 2023، لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، از پپسی به دلیل گمراه کردن مردم در مورد اهدافش برای حذف پلاستیک یکبار مصرف و به خطر انداختن محیط زیست شکایت کرد. این دفتر به عنوان مبنای اثبات خود، حجم عظیم زباله های پلاستیکی یک بار مصرف را در رودخانه بوفالو و در امتداد آن ذکر کرد که بررسی نشان داد که بیش از 17 درصد از آنها از پپسیکو منشا گرفته است.

لطفاً از ساعت 7 تا 8 بعد از ظهر روز سه‌شنبه 20 فوریه به ما بپیوندید تا با لموئل سرلوویچ، رئیس دفتر محیط‌زیست دادستانی کل نیویورک، درباره جزئیات و اهمیت این دعوا گفتگو کنیم.. در بخش دوم وبینار، جودیت انک و داون هنری از Beyond Plastics بحثی را در مورد اینکه چگونه ساکنان سایر ایالت‌ها می‌توانند از دادستان‌های کل خود بخواهند که شکایت‌های مشابهی را ارائه دهند، هدایت خواهند کرد.

کت و شلوار، همانطور که توسط جودیت انک توصیف شده است، بی سابقه است و بسیار مورد نیاز است. در صورت موفقیت آمیز بودن، پپسیکو را مجبور می کند تا از رها شدن محصولات خود در رودخانه جلوگیری کند و برچسب های هشدار دهنده را بر روی اقلام پلاستیکی یکبار مصرف قرار دهد که نشان می دهد آنها برای سلامت انسان و محیط زیست خطرناک هستند. همچنین می‌تواند مسیر جدیدی را ایجاد کند تا سایر شرکت‌ها را مجبور کند که مسئولیت زباله‌های خود و تأثیر پلاستیک‌ها بر اکوسیستم را بر عهده بگیرند.

اینجا ثبت نام کنید برای حضور در این رویداد جذاب