چرا شما هرگز یک برنامه رژیم کتوژنیک را نمی بینید که واقعا کار می کند

بررسی: چندین مطالعه کوتاه مدت (کمتر از دو سال) وجود دارد که کاهش وزن را در افرادی که از رژیم کتوژنیک پیروی 9 قوانین درباره چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم Keto 1402 میکنند نشان میدهد. منتهی شرایطی دارد که باید به خوبی از آنها آگاه باشید. برای اینکه شما بتوانید وارد رژیم کتوژنیک شوید، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید که هر کدام از آنها دارای اهمیت خاص خود هستند. در نظر داشته باشید تحقیقات بر روی انسان در حمایت از این ادعا وجود ندارد. تحقیقات قابل توجهی نشان داده است که رژیم های غذایی حاوی چربی اشباع شده ممکن است خطر بیماری قلبی و سایر مشکلات مزمن جسمی را افزایش دهند. صرع: تحقیقات نشان می دهند رژیم کتوژنیک می تواند بروز تشنج در کودکان مبتلا به صرع را به طور چشمگیری کاهش بدهد. در طی چند روز با کاهش میزان کربوهیدرات و افزایش چربی ، غلظت کتون در خون افزایش یافته و مغز شروع به استفاده از آن به عنوان انرژی می کند. رژیم می شد، کاهش قند خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش کتون بود! آکنه و جوش صورت: کاهش میزان انسولین و مصرف کمتر شکر و غذاهای فراوری شده در این رژیم میتواند به بهبود جوش صورت و درمان آکنه کمک کند.

رژیم کتوژنیک برای نوجوانان

کتوژنیک و بدنسازی درست به همان اندازه که باید برخی خوراکی ها را بیشتر مصرف کنید تا شانس شما برای پسر دار شدن چندین برابر شود، باید از برخی مواد غذایی نیز دست کشیده و یا آن ها را کمتر مصرف کنید. هنگامی که بدن شما برای دریافت انرژی از سوزاندن گلوکز به چربی تغییر مسیر میدهد، ممکن است علائمی شبیه آنفولانزا داشته باشید. با تغییر رژیم غذایی و مصرف چربی، بدن بهصورت ناخواسته دچار شوک میشود و در برخی از افراد، مشکلات گوارشی بروز میکند. رژیم کتوژنیک این فرایند را تغییر میدهد. که این یک تغییر مفید است و سبب افزایش چربی سوزی می شود.به همین دلیل است که از رژیم کتوژنیک برای افزایش چربی سوزی و لاغری استفاده می شود. در این رژیم افراد اجازه دارند قبل و بعد از ورزش ۲۰ تا ۳۰ درصد کربوهیدرات مصرف کنند تا بتوانند شدت ورزش را افزایش دهند. حتی ممکن است در نهایت به جای چربیهای سالم، چربیهای اشباع شده زیادی بخورید که این میتواند شما را در معرض خطر سطوح بالای کلسترول بد و بیماری قلبی قرار دهد. همین امر در کنار افزایش کتون ها ، مزایای بالقوه زیادی برای سلامتی بدن شما خواهد داشت. وقتی سطح انسولین در خون بسیار کم شود ، متعاقبا مقدار چربی سوزی می تواند به طرز چشمگیری افزایش یابد و دستیابی به ذخایر چربی برای سوزاندن آنها آسان تر می شود.

پزشکان گاهی به کودکان مبتلا به صرع رژیم غذایی کتوژنیک پیشنهاد می کنند و به آنها برنامه

غذایی ویژه با چربی زیاد، کربوهیدرات و پروتیین کم می دهند، احتمال دارد این رژیم به جلوگیری از تشنج کمک کند. بیماری پارکینسون: یک مطالعه از تأثیر رژیم کتوژنیک در

بهبود نشانه های بیماری پارکینسون حکایت دارد. به عبارتی رژیم کتوژنیک کاملا به طور غیرمستقیم سبب بهبود خواهد شد. با این حال ، فقط رژیم های کتوژنیک استاندارد و پروتئین بالا به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته اند. مطالعات علمی که بر رژیم کِتون انجام شده، نشان میدهند که میزان کاهش توده عضلانی افراد در این رژیم در مقایسه با سایر رژیمها اندک و ناچیز است. در حالی که این چرخه در افرادی که سعی میکنند خیلی سریع کاهش وزن داشته باشند رایج است، این نوع رژیم یویو با افزایش بیشتر وزن بدن در طول زمان ارتباط دارد. برخی از افراد با رعایت رژیم غذایی کتو کاهش سطح کلسترول و برخی دیگر افزایش سطح کلسترول را تجربه کرده اند. انتخاب دقیق کربوهیدراتها یکی از پایههای اصلی در کاهش وزن است. پزشک به شما توصیه میکند که بهتدریج غذاهای پرچرب و سالم را به رژیم خود اضافه کنید و در عین حال، مصرف کربوهیدراتها را محدود نمایید.

رژیم کتوژنیک چه نوع رژیمی است

این بدان معناست که شما باید مصرف غذاهایی همچون سیب زمینی را کنار بگذارید و همچنین خوردن غذاهایی مانند ماکارونی که سرشار از کربوهیدرات هستند نیز به هیچ عنوان به شما توصیه نخواهند شد. یک سیب زمینی شیرین متوسط حدود 20 گرم کربوهیدرات دارد. از آنجا که میزان دریافت کربوهیدرات باید بین 0-15% انرژی روزانه مصرف شود ، مصرف غذاهایی مانند برنج ، سیب زمینی ، نان ، ماکارونی ، میوه و سایر غذاهای حاوی کربوهیدرات عملا غیرممکن می شود که در رژیم غذایی فرد قرار گیرد ، مگر اینکه به مقدار خیلی کم باشد. با توجه به اینکه بایستی بهترین رژیم های کاهش وزن (lose weigh ) را برای بیمارانم پیشنهاد بدهم بایستی فواید و مضرات رژیم های مختلف را نیز به آنان بگویم. با این رژیم بدن به دستگاه چربی سوزی تبدیل میشود و این موضوع میتواند برای کاهش وزن مفید باشد. این کاهش کربوهیدرات بدن شما را در حالت متابولیکی به نام کتون زدگی قرار می دهد. انواع رژیم کتو یا رژیم غذایی کم کربوهیدارت و با پروتئین بالا، مانند SKD، CKD و TKD روشهای درمانی سادهای است که بدن را به سمت سوازندن چربیهای اضافه سوق میدهد: همانطور که میدانید ما برای متابولیسم نیاز به سوخت داریم و چربیهای اضافه میتوانند بهترین سوخت برای بدن باشند و به مرور شاهد کاهش وزن خواهیم بود.

رژیم کتوژنیک و کبد چرب

پس از سالها محدود شدن به استفاده درمانی از رژیم کتوژنیک برای اشکال خاصی از بیماری صرع ، رژیم کتوژنیک (که معمولاً رژیم کتو نامیده می شود) به یکی از محبوب ترین رژیم های غذایی در بین مردم آمریکا و دیگر کشور های جهان تبدیل شده است. آنفولانزای کتو از دیگر عوارض این رژیم است. لازم به ذکر است که آنفولانزای کتو (تهوع، استفراغ، سردرد، خستگی، سرگیجه، بیخوابی، کمبود انرژی برای ورزش و یبوست) طی چند روز تا چند هفته برطرف می شود. هورمون ها، در این مورد انسولین، کوله سیستوکینین، گرلین و لپتین، در کمبود گرسنگی نقش مهمی دارند، زیرا بر احساس سیر شدن تأثیر می گذارند. علاوه بر این کمبود مصرف کالری میتونه در نهایت اختلالات تیروئیدی و آدرنال رو هم به همراه بیاره که اونها هم میتونن به ریزش موها ختم بشن. در حالی که آنها تحت یک پیش فرض کار می کنند ، از نظر فیزیولوژیکی بسیار متفاوت هستند ، خصوصا در تأثیر آنها بر کتون های خون. البته در نظر داشته باشید که مواد غذایی شما باید دربرگیرنده ۷۰ درصد چربی، ۲۵ درصد پروتئین و ۵ درصد کربوهیدرات باشند. آکنه: سطوح انسولین پایین و خوردن شکر کمتر یا غذاهای فرآوری شده ممکن است به بهبود آکنه کمک کند.با این حال، در نظر داشته باشید که تحقیق در بسیاری از این زمینه ها تا نتیجه واقعی بسیار فاصله دارد.

همانطور که در مقالات علمی بسیار زیادی اثبات شده است، این رژیم غذایی مزایای زیادی برای کاهش وزن ، افزایش سلامتی و بهبود عملکرد بدن دارد به همین دلیل است که توسط تعداد فزاینده ای از پزشکان و متخصصان تغذیه ، توصیه می شود. در یکی از مطالعاتی که در مورد رژیم کتو و دیابت انجام گرفت مشاهده شد که رژیم غذایی کتوژنیک میتواند تا 75% حساسیت سلول ها نسبت به انسولین را افزایش دهد. رژیم نباید به یکباره قطع شود و از این رو اکثر پزشکان به والدین توصیه میکنند که به مرور غذاهای عادی برنامه غذایی کودک افزوده شود تا مشاهده شود آیا حملات تشنجی تحت کنترل هستند یا خیر. این رژیم مدلی از رژیم کتوژنیک است که در بیمارستانی در کره برای کودکان شرقی ایجاد شده است که رژیم غذایی آن به طور عادی چربی کمتری از رژیم غذایی غربی دارد. بدن ما بهطور طبیعی به انرژی نیاز دارد. باید در جواب بگوییم که این رژیم غذایی رژیم برای کسانی که دارای اضافه وزن هستند، مبتلایان به دیابت یا کسانی که به دنبال بهبود سوخت و ساز بدن خود هستند، مناسب و عالی است. اما این رژیم گزینه ی مناسبی برای ورزشکاران حرفهای که قصد عضله سازی در بدن خود دارند و یا به دنبال افزایش وزن هستند، نمی باشد.

کربوهیدرات ها با این بیماری پوستی

مرتبط هستند، بنابراین کاهش آنها ممکن است کمک کند. بیش از 30 مطالعه علمی باکیفیت بالا نشان میدهد که در مقایسه با سایر رژیمهای غذایی، رژیمهای کمکربوهیدرات و کتو منجر به کاهش وزن مؤثرتر میشود. رژیم کتوژنیک در سال 1920 توسط پزشکی به نام هنری گلین ابداع شد.در این نوع رژیم لازم است مصرف کربوهیدرات به پایین ترین حد خود برسد.کربوهیدرات اندکی که در طول دوره ی رژیم استفاده می شود از سبزیجات تامین می شود.بر اساس رژیم کتوژنیک حداکثر میزان مصرف کربوهیدرات 50 گرم در طول روز است.مطالعات نشان می دهد که رژیم کتوژنیک نسبت به سایر رژیم های غذایی مبتنی برlمصرف کم کربوهیدرات بسیار موثرتر است. پژوهش های پزشکی بر روی داوطلبان نشان داده است که رژیم کتوژنیک در مقایسه با رژیم های غذایی دیگر، تاثیر بیشتر و سریع تری در کاهش وزن دارد. منبعی غنی از ویتامین B6 بوده که در واکنشهای آنزیمی بدن نقش مهمی دارد. از آنجایی که میلیون ها نفر قبلا تجربه اش کرده اند، مزایای اثبات شده زیادی برای کاهش وزن ، سلامتی و عملکرد دارد اینها شامل کاهش شدید مصرف کربوهیدرات و جایگزینی آن با چربی است.

سطوح قند، وعده های غذایی و میان وعده های ثابت و سایر استراتژی های خود مدیریتی برای کاهش وزن و حمایت از کنترل دیابت. میشود. شام برای اولین بار به کودک وعده کتوژنیک غیر از مخلوط شیر و زرده تخممرغ داده میشود. البته میتونید با توجه به توضیحاتی که در مقاله « لیست مواد غذایی مجاز در رژیم کتوژنیک » آورده شده، از سبزیجات کم کربوهیدرات در وعده ها و میان وعده ها استفاده کنید. در صورتی هم که مطالعه نداشتین پیشنهاد میکنم بعد از مطالعه این مقاله در مورد خروج از رژیم کتوژنیک، با استفاده از فهرست مقالات دنیای کتوژنیک در انتهای این مقاله، سایر مطالب رو هم مطالعه کنید. این رژیم شامل دوره هایی با مصرف کربوهیدرات بالاتر است ، مانند ۵ روز کتوژنیک و به دنبال آن ۲ روز با رژیم با کربوهیدرات بالا. برنامه شامل ۷۰ تا ۷۵ در صد چربی، ۲۰ درصد پروتئین و ۵ تا ۱۰ درصد کربوهیدرات است. شما برای شروع رژیم کتو به یک نمونه برنامه رژیم کتوژنیک برای لاغری نیاز دارین! زمانی که گرسنه هستید، به شما احساس خستگی دست داده و احتمالا میخواهید رژیم را رها کنید.  Th᠎is da᠎ta was creat​ed by GSA Con tent  Gene rator DEMO!

رژیم کتوژنیک برای افراد دیابتی

اگر توقع دارید زمانی که رژیم رژیم غذایی لاغری سریع میگیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! مهمترین کاری که باید برای رسیدن به کتوز انجام شود چیست؟ این روش میتواند به بدنتان یاد بدهد که برای تولید انرژی باید چربی بیشتری بسوزاند. در این وضعیت مغز نیز پروتئین ها را به عنوان انرژی برای ایجاد گلوکز بیشتر بازخوانی میکند. در این وضعیت استفاده از رژیم کتو میتواند برای شخص، بسیار تاثیرگذار باشد و انرژی لازم برای انجام کارهای مختلف را به او خواهد داد. با تحقیقی که بر روی 135000 فرد بزرگسال از 18 کشور مختلف انجام شد، نشان داد که مصرف کربوهیدرات بالا با خطر بالای مرگ و میر همراه بود، در حالیکه چربی کامل و انواع مختلف چربی، خطر مربوط به مرگ و میر را کاهش داد و چربی کامل و انواع چربی با بیماری قلبی عروقی، انفارکتوس قلبی یا با مرگ بر اثر بیماری قلبی، ارتباطی نداشت. مطالعه بزرگ انجام شده بر روی بیشتر از ۱۳۵ هزار بزرگسال در ۱۸ کشور نشان داد که مصرف کربوهیدرات بالا با خطر مرگ در ارتباط است اما در مقابل مصرف چربی سالم باعث پایین آمدن خطر مرگ میشود.