گزارش: سال 2024 می تواند سال بزرگی برای ممنوعیت PFAS باشد


بر اساس تجزیه و تحلیل جدیدی از قوانین پیش بینی شده ایالتی از ایالت های امن، سیاست گذاران در 36 ایالت بیش از 450 لایحه در مورد مواد شیمیایی سمی را در سال 2024 بررسی خواهند کرد.


ایالت های ایمن یک اتحاد ملی از سازمان های زیست محیطی است که هدف آن محافظت از مردم در برابر مواد شیمیایی مضر است. بیشتر صورت‌حساب‌های پیش‌بینی‌شده در گزارش جدیدشان به مواد پر و پلی فلوروآلکیل (PFAS)، کیفیت آب، پلاستیک و لوازم آرایشی می‌پردازد. این تحلیل تخمین می‌زند که 35 ایالت سیاست‌هایی را برای ممنوعیت مواد شیمیایی PFAS در برخی از موارد استفاده از این مواد شیمیایی ارائه خواهند کرد.

و نویسندگان می نویسند که سیاست ها فراتر از ممنوعیت ها مانند بسته بندی مواد غذایی خواهد بود و شامل نظارت و آزمایش PFAS در آب، لجن فاضلاب (که اغلب در مزارع پخش می شود و می تواند حاوی مواد شیمیایی باشد) و برچسب گذاری و محدودیت در اطفای حریق خواهد بود. تجهیزات.

ممنوعیت PFAS

اعتبار: ایالت های امن

سارا دال، مدیر ملی ایالت های ایمن در بیانیه ای گفت: «به دلیل فشار آتش نشانان، کشاورزان و خانواده ها، شتاب بسیار زیادی برای مقابله با این تهدیدات ناشی از پتروشیمی ها مانند PFAS و مواد سمی مانند پلاستیک های مبتنی بر سوخت فسیلی وجود دارد. .

سال گذشته جنبشی در میان شرکت‌ها برای رسیدگی به آلودگی PFAS در محصولاتشان به‌ویژه در خرده‌فروش‌های فضای باز از جمله Dick’s Sporting Goods و REI رخ داد و مینه‌سوتا گسترده‌ترین ممنوعیت کشور را تا به امروز تصویب کرد. ایالت واشنگتن در حال حاضر ممنوعیت PFAS در لباس، محصولات تمیز کننده و کارواش را توصیه می کند.

گزارش جدید تخمین می زند که حداقل 25 ایالت قوانین مربوط به آلودگی و زباله های پلاستیکی را در نظر خواهند گرفت و حداقل 15 ایالت سیاست هایی را در مورد مواد شیمیایی مضر در لوازم آرایشی و بهداشتی در نظر خواهند گرفت.

سایر اولویت های قانونی شامل میکروپلاستیک در آب آشامیدنی و افشای مواد شیمیایی است.

سیندی لوپی، مدیر ملی عملیات آب پاک در بیانیه ای گفت: «متحدان در سراسر کشور فعالانه بر خرده فروشان فشار می آورند تا مواد شیمیایی و پلاستیک های سمی بیشتری را از محصولات موجود در قفسه های خود حذف کنند و به سمت راه حل های ایمن تر حرکت کنند.

را ببینید گزارش کامل.