بازتاب روز زمین از نسل های بعدی


هیوستون – به افتخار روز زمین 2024، EHN نامه های دانش آموزان کلاس هشتم مدرسه راهنمایی YES Prep Northbrook در محله ناحیه هیوستون در اسپرینگ برانچ، تگزاس را منتشر می کند.


مربیان انگلیسی کاساندرا هارپر و ایوت هاوارد در دسامبر سال گذشته محیط زیست را در مجموعه ای از درس ها گنجانده اند. هر دانش آموز تحقیقات خود را برای شروع پیش نویس نامه انجام داد EHN در مورد نگرانی ها یا امیدهایشان EHN خبرنگار Cami Ferrell از کلاس های درس آنها بازدید کرد تا اطلاعاتی در مورد تجربیات گزارش شخصی خود در هیوستون به اشتراک بگذارد.

مجموعه نامه ها، که برخی از آنها کمی ویرایش شده اند، بیانگر نظرات YES Prep Northbrook یا EHN، اما در اینجا به عنوان نگاهی به ذهن کودکان و ارتباط آنها با مسائل زیست محیطی ارائه شده است.

ماریو راموس

تغییرات آب و هوایی کودکان

آیا تغییرات آب و هوایی واقعاً یک مسئله است؟ برخی از مردم ممکن است فکر کنند که اینطور نیست، بنابراین من می نویسم تا در مورد خودم صحبت کنم

نظر در مورد تغییرات آب و هوایی و اینکه چرا باید برای جلوگیری از آن بیشتر تلاش کنیم. هدف از این نامه جلب توجه به تأثیری است که تغییر اقلیم و آلودگی بر جوامع اقلیت دارد. من می خواهم در مورد این موضوع بحث کنم زیرا تغییرات آب و هوایی تأثیر عمده ای بر جوامع اقلیت، به ویژه جامعه اسپانیایی تبار دارد، و به عنوان یک اسپانیایی (شخص)، این موضوع را به یک موضوع شخصی تبدیل می کند.

پالایشگاه ها معمولاً در اطراف جوامع اقلیت ساخته می شوند. حالا به طور معمول فکر نمی کنید که این چیز بدی است، درست است؟ خب متاسفانه خیلی مشکل داره ببینید، پالایشگاه ها، به ویژه آنهایی که با نفت خام کار می کنند، تمایل به انتشار گازهای گلخانه ای دارند. برخی از گازهای گلخانه ای تخلیه مواد شیمیایی مضر در هوا هستند، به ویژه از تولید گاز. جوامعی که پالایشگاه هایی در اطراف یا نزدیک به آنها ساخته شده اند، بیشتر شاهد بیماری های مرتبط با انتشار گاز هستند. مرگ زودهنگام، حملات قلبی، اختلالات تنفسی، سکته مغزی و آسم، همه بیماری هایی هستند که معمولاً در جوامع نزدیک به پالایشگاه ها یافت می شوند.

بخش پنجم، محله ای در هیوستون، به دلیل آلوده شدن آب به زباله های سمی باقی مانده از عملیات تصفیه چوب، سابقه خوشه های سرطانی دارد. دوست ندارم خانواده ام از آب سرطان بگیرند.

اگر در هیوستون زندگی می کنید، می دانید که گرما شوخی نیست. پدر من مانند بسیاری از اسپانیایی‌های دیگر در زمینه کار کار می‌کند و آنها ساعت‌ها در روز در گرمای شدید کار می‌کنند. من ناامید هستم. من اسپانیایی تبار هستم و نمی خواهم مردم من از این بیماری ها و سرطان ها رنج ببرند فقط به این دلیل که ما به عنوان انسان نمی توانیم از محیط زیست مراقبت کنیم. و این می تواند برای هر رنگین پوست دیگری شخصی باشد زیرا متأسفانه به اقلیت ها به دور از گرما کار میز ارائه نمی شود یا به اندازه کافی تولید نمی کنند.

آرزوی دانشجویی برای زمستان

آب و هوای جوانان

در طول دهه 2010، سن من فقط یک رقم بود. این یک رقم در سن من باعث شد تقریباً برای هر چیزی که مربوط به زمستان باشد احساس شادی کنم.

کلاس دوم بود و من به سختی می توانستم بخوابم از تمام هیجانی که در خودم جمع کرده بودم. صبح روز بعد قرار بود برف ببارد. به محض اینکه برای رفتن به مدرسه از خواب بیدار می شوم، بلافاصله می روم بیرون. برف که به آرامی در دستانم فرود آمد، انگار در فیلمی هستم. آنقدر هیجان زده بودم که حتی شروع کردم به خوردن مقداری از برف. من فقط برای کریستال های کوچک آب یخ زده بسیار خوشحال بودم. احساس می‌کردم واقعاً دسامبر بود، دسامبری که همیشه می‌خواستم آن را کشف و تجربه کنم، دسامبری که برای بچه‌ای خیلی جوان برایم شادی به ارمغان آورد.

اما کجا رفت؟

سالها از برف کلاس دوم گذشت و به سختی برنگشت. می خواستم برگردد. حداقل 3 سال از باریدن برف در اینجا می گذرد و شادی ناشی از آن فقط موقتی بود، فقط برای آن یک روز ادامه داشت. من هنوز منتظرش هستم. 3 سال است و من کم کم امیدم را برای بازگشت از دست می دهم.

چرا به من و بقیه برنمی گردد؟

انتشار گازهای گلخانه ای گرما را در اطراف جو ما به دام می اندازد و اجازه نمی دهد حتی یک دانه برف بریزد. دارم به این فکر می کنم که حتی ممکن است 5 سال فقط برای حداقل چند دانه برف صبر کنم.

الان رفته

زمستانی که همیشه آرزویش را داشتم.

کاترین گومز

تغییرات آب و هوایی جوانان

من می خواهم نگرانی خود را در مورد تغییرات آب و هوایی بیان کنم. در زمان امروز داغترین بوده و خواهد بود. قطب شمال در حال ذوب شدن است که باعث تغییر در سراسر جهان می شود. در فوریه 2021، تگزاس با موج سرما مواجه شد که 700 کشته و میلیاردها خسارت اقتصادی به همراه داشت. آتش سوزی در اسپرینگ برانچ تگزاس رخ داد که روزها می سوخت. در این مدت خاکستر روزها از آسمان می‌بارید و مردم نگران سلامتی خود بودند زیرا حتی در داخل نمی‌توانستند از آن فرار کنند. این نباید دوباره تکرار شود.

این موضوع همچنان ادامه دارد، اما مردم همچنان تغییرات آب و هوایی را نادیده می گیرند و در طول سال ها بدتر شده است. مردم انتظار دارند تغییرات اقلیمی ناپدید شوند یا از آنها مراقبت شود. افرادی در سراسر جهان هستند که تحت تأثیر قرار می گیرند، جامعه خود من باید با این موضوع مقابله کند. امید من به نسل های آینده ما به دلیل بی احتیاطی ما در حال حاضر ضعیف است، مگر اینکه ما شروع به مراقبت کنیم.

می‌توانیم با دوچرخه‌سواری شروع کنیم تا در مکان‌ها بچرخیم و انرژی بیشتری صرفه‌جویی کنیم یا کمتر از حد لازم در خانه‌هایمان استفاده کنیم. سپس گام‌های بزرگ‌تری فرا می‌رسد که در آن باید با روی آوردن به انرژی‌های تجدیدپذیر سازگار شویم. پیشرفت‌های جدیدی در باتری‌ها وجود دارد که انرژی‌های تجدیدپذیر را ذخیره می‌کنند و دی اکسید کربن را از نیروگاه‌ها می‌گیرند تا یا در زیر زمین ذخیره کنند یا به محصولات با ارزشی مانند بنزین تبدیل شوند. این آینده ماست. تغییری را برای بهتر شدن ایجاد خواهد کرد.

اقداماتی که اکنون انجام می‌دهیم آینده ما هستند، بنابراین می‌توانیم وانمود کنیم که تغییرات اقلیمی مسئله‌ای نیست یا اکنون موضعی اتخاذ کنیم. نسل‌هایی از بچه‌ها – و من – در دستان شما هستند. ممکن است دشوار یا حتی اجتناب ناپذیر به نظر برسد، اما اینطور نیست. حتی کارهای کوچک، مانند نوشتن نامه، ارزش همه چیز را دارد.

خوزه سوتومایور

تغییرات آب و هوایی جوانان

همه ما در مورد مشکلاتی مانند: خشونت و تورم شنیده ایم، اما مشکلی که من در مورد آن زیاد صحبت نکرده ام، تغییرات آب و هوایی است. به عنوان یک ساکن هیوستون، تگزاس، من واقعا نگران هستم که چگونه مردم واقعاً از این وضعیت خطرناکی که این سیاره با آن مواجه است نمی دانند. من در شهری زندگی می‌کنم که کیفیت هوا در آن وحشتناک است، زیرا تمام گازهایی که از پالایشگاه‌های اطراف شهر به منطقه آزاد می‌شوند. اکثر مردم فکر می کنند که ما از تغییرات آب و هوایی در امان هستیم، اما اینطور نیستیم زیرا این تغییرات به آرامی بر سلامت ما تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که من این نامه را می نویسم تا شما را در مورد خطرات تغییرات آب و هوایی و چگونگی حل آنها آگاه کنم.

نکته دیگری که باید در مورد آن فکر کنید این است که تگزاس در زمینه مناطق طبیعی دارای تنوع زیادی است زیرا دارای ساحل، دره ها و علفزارهای مسطح است. با خواندن این مطلب ممکن است به مکانی زیبا و پر از حیوانات و طبیعت فکر کنید. با این حال، این مورد نیست. در شهر نزدیک گالوستون یکی از توریستی ترین سواحل تگزاس وجود دارد، اما به دلیل اینکه تمام کارخانه ها و پالایشگاه های اطراف آب به شدت کثیف شده اند و شن و ماسه زباله های زیادی از مردم اطراف شهر دارد.

شاید به نظر برسد که ما خیلی دیر کرده ایم، اما اینطور نیست، به لطف فناوری که در حال توسعه هستیم، دانشمندان راه های جدیدی برای ساختن چیزهایی که همه ما استفاده می کنیم پیدا کرده اند. به عنوان مثال، خودروهای الکتریکی راه جدیدی برای کمک به سیاره زمین هستند، زیرا سوختی که دود آزاد می کند که یکی از دلایل اصلی تغییرات آب و هوایی است، نمی سوزاند. همه این موارد نشان می‌دهد که ما به عنوان یک جامعه می‌توانیم تأثیر زیادی بر محیط‌زیست بگذاریم و هنوز امیدواریم آسیب‌هایی را که ایجاد کرده‌ایم برطرف کنیم.

این غم انگیز است که می بینیم چگونه آلودگی انسان و سوء استفاده از منابع به سرعت بر روی زمین تأثیر می گذارد، این غم انگیز است که فکر کنیم نسل های آینده ما با عواقب اقدامات ما روبرو خواهند شد اگر ما از زندگی به روشی که اکنون می کنیم دست نکشیم. زمین در حال گرم شدن است و فاجعه‌های متعددی در راه است، اما هنوز دیر نشده است. چیزی که مردم متوجه نمی شوند این است که ما به عنوان افراد عادی می توانیم تغییر قابل توجهی ایجاد کنیم.

هکتور گوئررو

مسائل زیست محیطی جوانان

زمین جای زیبایی است، اما ما با مسائل ناگفته آن را خراب می کنیم. اگر تغییرات اقلیمی برای مدت طولانی ناگفته بماند، صدمات بیشتری نسبت به آنچه قبلاً انجام داده‌ایم خواهیم داشت. حداقل می‌توانستیم از بدتر شدن آن جلوگیری کنیم

تغییر اقلیم مشکل بزرگی است. اگر برای جلوگیری از آن تلاش نکنیم همه ممکن است در معرض خطر باشند. افرادی که در خارج از منزل کار می کنند بیشتر در معرض ابتلا به گرما هستند. در هوستون، این بر جامعه لاتین من تأثیر می گذارد زیرا آنها بیشتر کارهای بیرون از خانه انجام می دهند. کارخانه‌ها و پالایشگاه‌ها به مشکل تغییرات آب‌وهوایی اضافه می‌کنند، آنها (انتشار گازهای گلخانه‌ای) تولید می‌کنند که در جو به دام می‌افتند که زمین را گرم می‌کند. این روی آینده بسیاری از بچه‌هایی که در دنیایی بزرگ می‌شوند که گرما غیرقابل تحمل است، تأثیر می‌گذارد. تغییرات آب و هوایی بر آب و هوای اطراف ما تأثیر می گذارد. در سال 2021، برفی بود که قرار نبود در این شهر باشد. از آنجایی که ما برای برف آماده نبودیم، بسیاری از مردم به دلیل تغییرات آب و هوایی جان خود را از دست دادند.

تغییرات آب و هوایی همچنین به بلایای طبیعی دامن می زند و خطرناک تر می شوند. در نتیجه تعداد کشته ها و مجروحین بیشتری در بیمارستان وجود خواهد داشت. تغییر اقلیم یکی از مبرم ترین مسائل زمان ما است. این نه تنها بر محیط زیست، بلکه بر سلامت انسان، اقتصاد و جوامع نیز تأثیر می گذارد. شواهد واضح است: سیاره ما با سرعت نگران کننده ای در حال گرم شدن است و عواقب شدیدی دارد. تغییرات آب و هوا بر زندگی حیوانات نیز تأثیر می گذارد و می تواند باعث انقراض حیوانات شود. از بلایای طبیعی مکرر و شدید گرفته تا کمبود آب و غذا، تأثیرات تغییرات آب و هوایی در حال حاضر در سراسر جهان احساس شده است.

همه ما باید به این موضوع رسیدگی کنیم. ما می توانیم با ایجاد تغییرات ساده در زندگی خود مانند استفاده از انرژی های تجدید پذیر، کاشت درختان بیشتر و تمیز کردن پلاستیک ها و زباله ها شروع کنیم. این می تواند به اقتصاد ما و محیط اطراف ما آسیب برساند. روی آوردن به منابع تجدیدپذیر نه تنها سودمندتر خواهد بود، بلکه تغییرات آب و هوایی را نیز کند می کند و گزینه های بیشتری را ارائه می دهد که گاز تولید نمی کنند. علاوه بر این، سوخت‌های فسیلی بر خلاف انرژی‌های تجدیدپذیر که می‌توانند چندین بار استفاده شوند، محدود هستند.

به عنوان یک دانش آموز در حال رشد، نمی خواهم در آینده شغلی در خارج از کشور پیدا کنم و به دلیل تغییرات آب و هوایی که در گذشته ایجاد کرده بودیم، خطر ابتلا به بیماری در آن بالاست. همه ما باید برای متوقف کردن تغییرات آب و هوا قبل از بدتر شدن آن اقدام کنیم و بشریت بتواند از مولد بودن دست بردارد.

از مقالات سایت شما

مقالات مرتبط در سراسر وب