“تغییر آب و هوا چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت”


هیوستون – این هفته EHN نامه های دانش آموزان کلاس هشتم مدرسه راهنمایی YES Prep Northbrook در محله ناحیه هیوستون در اسپرینگ برانچ، تگزاس را منتشر می کند.


مربیان انگلیسی کاساندرا هارپر و ایوت هاوارد در دسامبر سال گذشته محیط زیست را در مجموعه ای از درس ها گنجانده اند. هر دانش آموز تحقیقات خود را برای شروع پیش نویس نامه انجام داد EHN در مورد نگرانی ها یا امیدهایشان EHN خبرنگار Cami Ferrell از کلاس های درس آنها بازدید کرد تا اطلاعاتی در مورد تجربیات گزارش شخصی خود در هیوستون به اشتراک بگذارد.

مجموعه نامه ها، که برخی از آنها کمی ویرایش شده اند، بیانگر نظرات YES Prep Northbrook یا EHN، اما در اینجا به عنوان نگاهی به ذهن کودکان و ارتباط آنها با مسائل زیست محیطی ارائه شده است. مجموعه اول و دوم حروف را بخوانید.

آنالی لوپز

تغییرات آب و هوایی جوانان

من می نویسم تا در مورد مشکل تغییر آب و هوا و چگونگی تأثیر ما شهروندان از آن و اینکه چگونه می توانیم از بدتر شدن وضعیت جلوگیری کنیم، صحبت کنم. اگرچه مردم با این مشکل آشنا هستند، اما به نظر می رسد به اندازه کافی به آن پرداخته نشده است تا مردم شروع به حمایت از جهان کنند. مردم در مورد تغییر اعمالشان خیلی متقاعد نمی شوند، تا زمانی که متوجه خطرات ناشی از آن نشوند، بنابراین امیدوارم در حالی که این مطلب را می خوانید، بتوانید نسبت به کاری که انجام می دهید محتاط تر باشید یا حداقل آگاهی بیشتری را گسترش دهید.

تغییر اقلیم یک مسئله است زیرا زندگی روزمره، سلامت و محیط زیست مردم را تحت تاثیر قرار می دهد. به دلیل افزایش دما و آلودگی هوا، مردم به سختی می خواهند به بیرون بروند. برخی حتی می ترسند فرزندان خود را به بیرون ببرند یا در دوران بارداری به دلیل ترس از ابتلای فرزندانشان به سرطان یا ابتلا به بیماری. آلودگی هوا به خودی خود بدتر نمی شود، بلکه با تعداد جنگل ها و گازهایی که مردم برای نیازهای روزمره خود استفاده می کنند، بدتر می شود. حتی بعضی روزها مردم بیرون می‌روند و می‌بینند که بیرون کاملاً مه گرفته است، اما همه دود ناشی از سوزاندن منابع یا بنزین ماشین‌ها از کارخانه‌ها است. من افرادی را دیده ام که قبل از بیرون رفتن، آب و هوا یا کیفیت هوا را در تلفن خود چک می کنند تا ببینند آیا تماس پوست با خورشید یا تنفس در هوا به اندازه کافی ایمن است یا خیر.

کارخانه‌ها یکی از دلایل بدی هوا در سراسر جهان هستند. برخی از موادی که مردم بازیافت می کنند در پایان توسط این کارخانه ها می سوزند. کارخانه ها تنها مقصر این آشفتگی نیستند، وسایل نقلیه ای مانند اتومبیل، کامیون و هواپیما نیز از عوامل آلودگی هوا هستند. از آنجایی که اکثر وسایل نقلیه موتوری نیاز به کار با بنزین دارند، تمایل به ایجاد سوخت و محصولات جانبی مضر مانند کربن یا دی اکسید نیتروژن دارد. به همین دلیل است که گاهی اوقات از کنار ماشین رد می‌شوید و بوی بنزین را به خاطر آن همه سوخت مضر قوی که بنزین تولید می‌کند، حس می‌کنید.

این موقعیت ها هر ماه یا سال یک بار اتفاق نمی افتد، هر روز اتفاق می افتد. اکنون به عنوان یک نوجوان، می بینم که مردم چگونه با جهان بدرفتاری می کنند و با دانستن اینکه این تغییر بر مردم و هر موجود زنده ای مانند گیاهان و حیوانات تأثیر می گذارد، احساس همدلی ندارند. این مرا به این فکر می‌کند که آیا حتی می‌توانم آینده‌ای داشته باشم، چه رسد به اینکه نسل بعدی را ببینم که روی زمین قدم می‌زند.

برای پرداختن به تغییرات آب و هوایی، مهم است که Environment Health News آگاهی بیشتری را در مورد خطراتی که تغییرات آب و هوایی مانند سلامت عمومی و اثرات زیست محیطی دارد، گسترش دهد. Environmental Health News همچنین باید انتشار بیشتر در سطح بین المللی به ویژه به زبان های بیشتری را تأیید کند تا همه از موقعیت های روی زمین بیشتر آگاه شوند. برای خوانندگان من، می‌خواهم درک کنید که تغییرات آب و هوایی به خودی خود بهتر نخواهد شد تا زمانی که ما شهروندان عمل نکنیم و مسئولیت را بر عهده نگیریم، زیرا اگر عمل نکنیم، ممکن است روز دیگری از زمین را نبینیم. یکی از راه‌هایی که فعالان محیط‌زیست می‌توانند در این زمینه کمک کنند، تعامل بیشتر با اخبار و سایر سازمان‌های دولتی است تا ببینند چه روش‌ها یا گام‌هایی را باید برداریم تا بتوانیم دنیای خود را بهتر کنیم.

با همه اینها، از اینکه وقت خود را برای خواندن این مطلب گذاشتید متشکرم. امیدوارم بعد از آن، دیدگاه متفاوتی در مورد اینکه چگونه تغییر آب و هوا یک موضوع بسیار جدی است داشته باشید و تصمیم بگیرید که حداقل کمی آگاهی را گسترش دهید. لطفا اگر مایل به صرفه جویی و اقدام برای دنیای ما هستید، همین الان اقدام کنید.

– آنالی لوپز

ایولین نونز

محیط زیست جوانان

من می دانم که ما مسائل زیادی در جهان داریم، اما تغییرات آب و هوایی باید حل شود، وگرنه هیچ مشکل دیگری مهم نخواهد بود. هر روز گرمتر و گرمتر می شود. در هیوستون، خانواده‌های تگزاس در شرکت‌های پالایشگاهی زندگی می‌کنند و هر روز به دلیل مواد شیمیایی سمی موجود در هوا که تنفس می‌کنند، از مشکلات سلامتی رنج می‌برند. تغییرات آب و هوا در طول سال‌ها بدتر و بدتر شده است. ما مردمی که روی زمین زندگی می کنیم باید بیشتر در مورد تغییرات آب و هوایی صحبت کنیم و راهی برای توقف آن پیدا کنیم.

تغییرات اقلیمی باعث می‌شود در مورد زمین خود احساس نگرانی کنم، زیرا می‌تواند به نقطه‌ای برسد که جایی برای زندگی نداشته باشیم، و این باعث می‌شود به این فکر کنم که آیا آینده‌ای خواهم داشت یا خیر. تغییرات اقلیمی مشکلات بهداشتی را برای مردم افزایش می دهد. برخی از مشکلات سلامتی که افراد با آن مواجه هستند عبارتند از گرمازدگی، بیماری کلیوی، بیماری قلبی و عوارض بارداری. این مشکلات ما را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد زیرا ممکن است منجر به مرگ ما شود. تغییر اقلیم مشکلی است که باید بیشتر در مورد آن بحث کنیم. مردم بر مشکلاتی که تغییرات آب و هوایی ایجاد می کند تمرکز نمی کنند.

برداشتن گام‌هایی در جهت تأثیرگذاری مثبت بر محیط‌زیست کاری است که باید برای پایان دادن به تغییرات آب و هوایی انجام دهیم. ممکن است نتوانیم آنچه در گذشته اتفاق افتاده را اصلاح کنیم، اما می‌توانیم تلاش کنیم تا آینده را برای دیگران بهتر کنیم. اطمینان حاصل کنید که زباله ها را در اقیانوس پرتاب نکنید، سوار اتوبوس و غیره نشوید. راه های مختلفی برای جلوگیری از تغییرات آب و هوایی وجود دارد. اگر مردم سعی کنند به زمین کمک کنند، جوانان زندگی بهتری خواهند داشت.

– ایولین نونز

اوریل ماتا

تغییرات آب و هوایی جوانان

تغییرات آب و هوایی یک مشکل جدی است زیرا هم بر مردم و هم بر محیط زیست تأثیر می گذارد، موج گرما، خشکسالی، خشک شدن محصولات کشاورزی، افزایش سطح آب دریاها و شایع تر شدن بلایای طبیعی برخی از تأثیرات آن بر محیط زیست هستند.

گرمایش جهانی یکی از بدترین و تاثیرگذارترین اشکال تغییرات آب و هوایی است، زیرا امسال بسیاری از شهرهای تگزاس دمای سه رقمی را تجربه کردند! همچنین بلایای طبیعی مانند طوفان به دلیل تغییر دما در خارج از فصل طوفان رخ می دهد. این امر همچنین باعث ذوب شدن یخچال‌ها می‌شود که منجر به افزایش سطح آب دریا می‌شود و در عین حال بسیاری از گونه‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهد. افزایش دما همچنین باعث مشکلات سلامتی بسیاری مانند گرمازدگی، گرمازدگی و مشکلات تنفسی می شود که عمدتاً افراد مبتلا به آسم را تحت تاثیر قرار می دهد. این شرایط دمای شدید نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر اقتصادی نیز جامعه من را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد. کشاورزان و کارگران خارجی نمی توانند در چنین دماهای سخت کار کنند، زیرا بسیار خطرناک است که منجر به کاهش پول و مشاغل می شود. بسیاری از مردم جامعه من از جمله خود من گرمای شدید را تجربه کرده اند، من شاهد موج گرمای شدیدی بودم که مردم را مجبور به حمل آب برای جلوگیری از کم آبی کرد. من به شدت نگران شرایط اقلیمی هستم که در آن قرار داریم و آینده چه خواهد بود، زیرا اگر به گرمایش جهانی توجه نشود گرمتر و گرمتر می شود که نه تنها برای ما بلکه برای نسل های آینده بدتر است. .

به منظور مقابله با تغییرات آب و هوایی، مهم است که از انتشار مواد شیمیایی و گازهای مخرب در هوا که به محیط زیست آسیب می زند، خودداری کنیم. گازها عمدتاً توسط کارخانه‌ها و پالایشگاه‌ها آزاد می‌شوند، بنابراین، آنها باید مراقب میزان گازهایی که آزاد می‌کنند باشند. اگر کسی باشد که بتواند به بهبود شرایط کمک کند، دولت است. اقدامات دولت ممکن است به بهبود وضعیت کمک کند، با این حال، ما نمی توانیم با دستان روی هم بنشینیم، زیرا ما نیز قادر به کمک هستیم.

– اوریل ماتا

ملانی کاسرس-کابالرو

تغییرات آب و هوایی جوانان

من می نویسم تا در مورد تأثیرات خطرناک تغییر آب و هوا بر مردم صحبت کنم. این موضوع یک موضوع است زیرا همه افراد روی زمین تحت تأثیر این موضوع هستند. حتی مورچه های کوچک تا شیرهای بزرگ، همه در حال تجربه تغییرات آب و هوایی هستند.

هر سال تابستان گرمتر از تابستان است. امسال هیوستون رکورد 109 درجه را برای گرمترین دمایی که دیده است شکست. البته در این مورد رکوردشکنی اصلا کار خوبی نیست. این بیشتر بر مردم هوستون تأثیر می گذارد، زیرا بسیاری از افراد در هیوستون مشاغلی را انجام می دهند که در فضای باز هستند. به عنوان مثال، پدر من در ساخت و ساز کار می کند، بنابراین باید برای کارش بیرون باشد. او خسته از گرما به خانه می آید اما این کاری است که باید انجام دهد تا ما را تامین کند. این باعث می شود که نگران آینده باشم، تا کی باید ادامه پیدا کند؟ آیا ما می توانیم از تابستان بسیار سوزان دیگری جان سالم به در ببریم؟

به منظور رسیدگی به تغییرات آب و هوایی، مهم است که شهر هیوستون تلاش کند کمتر از منابع تجدیدناپذیر استفاده کند. این منابع تجدید ناپذیر باعث می شود که گازهای گلخانه ای در جو ما منتشر شود و این چیزی است که باعث می شود زمین ما گرم شود. دولت باید مقررات سخت گیرانه تری داشته باشد. (فرماندار تگزاس) گرگ ابوت لایحه ای را تصویب کرده است که خودروها دیگر نیازی به بازرسی نخواهند داشت. این بدان معنی است که آنها دیگر نیازی به انجام آزمایشات آلایندگی ندارند. تست های آلایندگی برای اطمینان از اینکه خودروی شما عاملی در آلودگی هوا نیست وجود دارد. تصویب این قانون توسط گرگ ابوت به این معنی است که خودروهای بیشتری تولید خواهند شد که آلایندگی بالایی دارند و در آلودگی هوا نقش دارند. زندگی و آینده ما در دست دولت است. من می‌خواهم مردم بفهمند که نمی‌توان به این موضوع نگاه کرد، این چیزی است که نمی‌توان از آن فرار کرد. یکی از کارهایی که می‌توانیم آن را انجام دهیم، مصرف کمتر برق است. مثلاً قبل از ترک محل کار یا مدرسه، شارژر خود را از برق بکشید. از آنجایی که برق توسط منابع تجدید ناپذیر نیز استفاده می شود.

– ملانی کاسرس-کابالرو

ایولین جی رامیرز لوردو

محیط جوانان

مسئله این است که ما انسان ها باعث تغییرات آب و هوایی می شویم. چگونه؟ ممکن است از خود بپرسید، خوب با آلوده کردن زمین، با بازیافت نکردن، یا دور ریختن زباله، استفاده بیش از حد از چیزی مانند پلاستیک، سوزاندن سوخت‌های فسیلی، درختان یا چیزهایی که قابل بازیافت نیستند، به این دلیل که باعث ایجاد شدید می‌شود. آب و هوا این یک مشکل است، و اگرچه همه متوجه نیستند که چنین است، اما دیگران می توانند زیرا خانه و عزیزان خود را به دلیل آب و هوای شدید از دست می دهند.

به عنوان مثال، من در هیوستون، تگزاس که نزدیک خلیج مکزیک در گالوستون است زندگی می کنم. از آنجایی که سطح دریا در حال افزایش است، خطر زیر آب رفتن هیوستون وجود دارد. این برای من ترسناک است زیرا شاید روزی هیوستون دیگر وجود نداشته باشد، خانه من، جایی که در آن بزرگ شدم. مثال دیگر این است که اینجا در هیوستون، تگزاس در منطقه اسپرینگ برانچ، آتش سوزی درختان و چه چیز دیگری رخ داد. من شخصاً تحت تأثیر آن قرار نگرفتم، اما افرادی که در اطراف آنجا زندگی می کنند، تحت تأثیر قرار گرفتند. دود در خانه آنها به حدی رسیده بود که نمی توانستند نفس بکشند و مجبور شدند خانه خود را تخلیه کنند.

همانطور که در بالا گفتم من می ترسم. من می ترسم که هیوستون اینجا نباشد تا به بچه هایم نشان دهد من کجا بزرگ شده ام. من می ترسم که خانه من فقط در گذشته باشد. من می ترسم که این آتش سوزی ها به یک چیز عادی تبدیل شود که سلامت کودکان، بزرگسالان و خانواده را به خطر می اندازد. برای مقابله با تغییرات آب و هوایی، مهم است که جهان بداند چه اتفاقی در حال رخ دادن است تا بدانند اگر به هر طریقی تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی قرار گرفتند، چگونه عمل کنند. همه نمی دانند چه اتفاقی می افتد زیرا به زبان آنها ترجمه نمی شود، بنابراین خبرنگاران باید شروع به ترجمه گزارش هایی کنند که در مورد تغییرات آب و هوایی انجام می دهند تا کسانی که انگلیسی صحبت نمی کنند بدانند چه اتفاقی می افتد زیرا همه ما انسان هایی هستیم که در یک جهان زندگی می کنیم. . همه ما حق داریم در این مورد بدانیم تا به جلوگیری از این مشکل کمک کنیم. تغییر اقلیم چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت زیرا دیر یا زود اگر کاری را سریع انجام ندهیم، همه ما بیشتر تحت تاثیر آن قرار خواهیم گرفت.

– Evelyn G. Ramirez Loredo

از مقالات سایت شما

مقالات مرتبط در سراسر وب