“زندگی ما ممکن است در خط باشد”


هیوستون – این هفته EHN نامه های دانش آموزان کلاس هشتم مدرسه راهنمایی YES Prep Northbrook در محله ناحیه هیوستون در اسپرینگ برانچ، تگزاس را منتشر می کند.


مربیان انگلیسی کاساندرا هارپر و ایوت هاوارد در دسامبر سال گذشته محیط زیست را در مجموعه ای از درس ها گنجانده اند. هر دانش آموز تحقیقات خود را برای شروع پیش نویس نامه انجام داد EHN در مورد نگرانی ها یا امیدهایشان EHN خبرنگار Cami Ferrell از کلاس های درس آنها بازدید کرد تا اطلاعاتی در مورد تجربیات گزارش شخصی خود در هیوستون به اشتراک بگذارد.

مجموعه نامه ها، که برخی از آنها کمی ویرایش شده اند، بیانگر نظرات YES Prep Northbrook یا EHN، اما در اینجا به عنوان نگاهی به ذهن کودکان و ارتباط آنها با مسائل زیست محیطی ارائه شده است. مجموعه اول، دوم و سوم حروف را بخوانید.

فریث خوارز

آب و هوای جوانان

من می خواهم در مورد آلودگی جهانی بحث کنم زیرا این یک مشکل و چالش جدی است که همه ما روزانه با آن روبرو هستیم و نه تنها بر مردم بلکه حیوانات و محیط زیست نیز تأثیر می گذارد. حیوانات خانه‌های خود را به دلیل تولید زباله‌های ما از دست می‌دهند و بدون فکر آن‌ها را به مکان‌هایی می‌اندازند، چه فنجان باشد یا یک کیسه پلاستیکی، ماه‌ها و سال‌ها طول می‌کشد تا تجزیه شود.

موضوع آلودگی می‌تواند بر جامعه من تأثیر بگذارد زیرا مکان‌هایی مانند رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، حوض‌ها و حتی فاضلاب‌ها مملو از زباله هستند، و لذت بردن از شنا کردن یک روزه را برای مردم سخت می‌کند، در حالی که تمام آب کثیف و پر از زباله است. نه تنها برای ما سخت است، بلکه برای حیوانات نیز سخت است. تصور کنید مجبور هستید در مکانی زندگی کنید که دائماً در محاصره زباله هستید، نه تنها این، بلکه حیواناتی مانند لاک پشت ها می توانند کیسه های پلاستیکی را با چتر دریایی اشتباه گرفته و آنها را بخورند و باعث خفگی یا مشکلات سلامتی آنها در آینده شوند.

گاهی اوقات در آپارتمان‌هایی که من زندگی می‌کنم، فاضلاب‌ها بیش از حد پر از زباله می‌شوند و آنها شروع به بیرون ریختن همه زباله‌ها می‌کنند، و کار را برای افرادی که در طبقه اول زندگی می‌کنند سخت می‌کند، زیرا ممکن است آپارتمانشان سیل شود، یا نمی‌توانند بیرون بیایند. از تمام آب این مشکل شخصاً باعث می شود که من احساس ناراحتی کنم زیرا همه اقلام تولید شده به سرعت تجزیه نمی شوند، ممکن است سال ها طول بکشد. و تا زمانی که این زباله ها از بین بروند، زباله های بیشتری نیز وجود خواهد داشت. من شخصاً نگران آینده خود و فرزندانمان هستم زیرا تا زمانی که فرزندان بیشتری به دنیا بیایند، آنها نمی توانند زمین زیبایی را که قبلا داشتیم بشناسند زیرا همه چیز کثیف و پر از زباله خواهد بود. آنها باور نمی کنند که ما زمانی از زندگی بدون زباله و حیواناتی که در آب کثیف رنج می برند لذت بردیم.

دولت همچنین باید اجازه دهد تا اقلامی را که زمان زیادی طول می کشد تا در بازار تجزیه شوند و همچنین از ریختن زباله در آب یا سوزاندن آن جلوگیری کند زیرا می تواند مواد شیمیایی مضر را آزاد کند و همچنین جو زمین را گرمتر کند. می‌خواهم مردم بفهمند که یک لیوان پلاستیکی ممکن است سقوط کل جامعه باشد یا یک زباله (اقلام) منحصر به فرد است که می‌تواند جان یک حیوان را بگیرد. کاری که همه شهروندان آمریکایی باید انجام دهند بازیافت است. مردم باید درک کنند که شما می توانید از همه چیز دوباره استفاده کنید، و با دانستن اینکه شما در ایجاد آلودگی نقشی نداشته اید، احساس بهتری خواهید داشت.

– فریث خوارز

لوسی الی

آب و هوای جوانان

من می نویسم تا بحث کنم که موضوع تغییرات آب و هوایی چقدر شدید است و چگونه می توانیم برای کاهش این مشکل تلاش کنیم. این موضوع پیچیده ای است که می تواند با تصمیمات ساده ای که هر روز می گیریم بدتر شود.

مشکل اصلی این است که مردم بیش از حد دی اکسید کربن تولید می کنند، که باعث گرم شدن سیاره می شود و اساسا زندگی را چالش برانگیزتر می کند. این به همه افراد روی این کره خاکی آسیب می رساند. این شخص با ایجاد نگرانی در مورد آینده خودم، خانواده، دوستان و غریبه ها در سراسر جهان بر من تأثیر می گذارد. در شهر هیوستون، جایی که من زندگی می کنم، خشکسالی طولانی در طول بهار، تابستان و پاییز وجود داشته است. این تنها یکی از تأثیرات متعدد تغییرات آب و هوایی است.

همه اینها من را می ترساند و باعث می شود که از هر راهی که احتمالاً در این موضوع نقش داشته ام احساس بدی داشته باشم. من می ترسم که آینده مکانی امن برای همه کسانی که اینجا روی زمین زندگی می کنند نباشد. من نگران رنج نسل های آینده هستم، زیرا مردم اکنون و پس از آن بهتر عمل نمی کنند. این امر آنقدر مهم است که مردم می توانند از آنچه اتفاق می افتد آگاه شوند، بنابراین کارهای بیشتری می توان برای ایمن تر کردن جهان انجام داد.

به عنوان مثال، اگر در مورد تغییرات آب و هوایی بیشتر صحبت می شد، دولت می توانست در تئوری از ایده کسی برای عمل استفاده کند. من فکر می‌کنم که آنها می‌توانند تلاش کنند تا امکانات جذب کربن در هر مکانی که انتشار کربن را منتشر می‌کند، الزامی کنند. من می خواهم خوانندگان بدانند که تغییرات آب و هوایی واقعی است و باید جدی گرفته شود.

– لوسی الی

کیلا کاکتزوی

آب و هوای جوانان

من می نویسم تا بحث کنم که متوجه شده ام که تابستان به تابستان گرم تر و گرم تر می شود. من نگران هستم که چرا این اتفاق می افتد. من همچنین متوجه شده ام که آتش سوزی های زیادی رخ داده است که باعث می شود به این فکر کنم که چه اتفاقی برای خانه های حیوانات می افتد؟ من مقالاتی را در مورد حیواناتی که به خاطر ما منقرض می شوند می خواندم.

از آنجایی که مردم طوری رفتار می کنند که انگار این چیز مهمی نیست و به دنیای فقیر اهمیت نمی دهند، احساس ناامیدی می کنم که گویی روزی دنیا مرده به نظر می رسد. اما لازم نیست اینطور باشد. همه ما می‌توانیم کمی برای این موقعیت تلاش کنیم، هر کار کوچک خوبی که انجام دهید مفید خواهد بود. اگر مردم می‌توانستند یاد بگیرند که چگونه جهان را نجات دهند، مثلاً: کمتر گوشت بخورند، از ماشین‌های برقی استفاده کنند و زباله‌ها را در همه جا نگذارند. این مثال‌ها برای شروع مراقبت از جهان، حیوانات و انسان‌ها کافی است.

همه ما این گزینه را داریم که از واقعیت پنهان بمانیم، انگار هیچ چیز اتفاق نمی‌افتد یا اینکه انسان خوبی برای جامعه باشیم و با کمی تلاش برای این موقعیت، کمک به جهان را آغاز کنیم. این انتخاب شماست در پایان فقط به یاد داشته باشید که این کار را برای آینده و جامعه بهتر انجام می دهید و اگر فکر می کنید انجام این کارها تفاوتی ایجاد نمی کند فقط بدانید که تأثیر خوبی بر جهان خواهد گذاشت.

– Keyla Cactzoy

جسیکا گودینز

تغییرات آب و هوایی جوانان

اخیراً در تابستان دمای شدیدی داشتیم که باعث خشک شدن گیاهان و برخی افراد تب گرما یا آلرژی پوستی شد. اگرچه این اتفاق مدام می‌افتد، به نظر می‌رسد که مردم توجه زیادی نمی‌کنند، اما فکر می‌کنند که به زودی با گذشت زمان بیماری‌شان از بین می‌رود، که بدیهی است که درست نیست. اگر ما تغییری ایجاد نکنیم، مرگ و میرهای زیادی برای حیوانات، گیاهان و ما انسان ها رخ خواهد داد.

من احساس ناامیدی می‌کنم (از اینکه) مردم همیشه بی‌اعتنایی به اینکه چه کسی را در معرض خطر قرار می‌دهند، آشفتگی‌شان را درست می‌کنند، و انتظار دارند دیگران بعد از آنها تمیز کنند. ما نمی توانیم این را ادامه دهیم. ما باید به تلاش برای بهتر شدن ادامه دهیم.

ممکن است بپرسید، چه کارهایی برای ایجاد تغییرات آب و هوایی انجام می دهیم؟ خب، انسان‌ها دوست دارند ماشین سواری کنند، زیرا سریع‌تر از پیاده‌روی برای رسیدن به مقصدشان سریع‌تر است. چیزی که (برخی) مردم نمی دانند این است که پشت ماشین دی اکسید کربن آزاد می کند که در اثر سوختن بنزین و سوخت ایجاد می شود. که باعث آلودگی هوا می شود و یکی از دلایل اصلی تغییرات آب و هوایی است.

ما باید با شروع بازیافت شروع به ایجاد تغییر کنیم و زباله های خود را مانند اقیانوس ها در محیط خود پرتاب نکنیم زیرا می تواند باعث رنج حیوانات و گیاهان شود. کار دیگری که می توانیم انجام دهیم این است که در مورد تغییرات آب و هوایی به دولت اعتراض کنیم و برای خودمان و برای بهتر شدن سیاره مان اقدام کنیم.

– جسیکا گودینز

خاویر کاریلو

تغییرات آب و هوایی جوانان

این می تواند بر جامعه من تأثیر بگذارد.

اگر تغییرات اقلیمی بدتر شود، این بدان معناست که آب و هوای امروزی می‌تواند بدتر شود و جان هزاران، اگر نگوییم میلیون‌ها نفر را در معرض خطر قرار دهد. یکی از نمونه هایی از تغییرات آب و هوایی که به آب و هوا کمک می کند این است که حداکثر و حداقل دما در تگزاس 2.2 درجه فارنهایت افزایش یافته است. این شخصاً باعث می‌شود که من نسبت به آنچه که قرار است بیاید، احساس غریبی کنم، و زندگی ما ممکن است در خطر باشد. چه کسی می داند، اگر روزی تغییر آب و هوا همچنان یک مشکل باشد، شاید خورشید آنقدر غیرقابل تحمل باشد که حتی نمی توان در آن قرار گرفت. مهم ترین چیزی که من نگران آن هستم امنیت امروز و آینده دیگران است.

برای مقابله با تغییرات آب و هوایی، مهم است که همه افراد جامعه ما حداقل حداقل را انجام دهند. همه، از جمله شما، تفاوت بزرگی ایجاد می کنند. یکی از راه هایی که دولت باید از آب و هوا محافظت کند، محدود کردن میزان دود یا دود است که از دودکش های ساخته شده در داخل کارخانه ها خارج می شود. اما چه کاری می توانید انجام دهید؟ بیشتر شما می توانید کارهای ساده اما بسیار موثری مانند بازیافت یا خرید ماشین های الکتریکی انجام دهید! ممکن است به نظر برسد که کار زیادی انجام نمی دهید، اما می توانید تفاوت چشمگیری ایجاد کنید.

– خاویر کاریلو

از مقالات سایت شما

مقالات مرتبط در سراسر وب