حتی استادیوم های ورزشی نیز باید با بحران آب جنوب غرب سازگار شوند



لس آنجلس کولیسئوم در حال حاضر برنامه ای برای تغییر کل زمین بازی از چمن طبیعی به چمن مصنوعی ندارد. اما به دنبال این است که بفهمد چه بخش هایی از عرصه را می توان برای استفاده حداکثری از آب تغییر داد. سال‌ها پیش، فورین و کارکنانش چمن‌های برمودا را در پشت تیرهای دروازه زمین به نفع چمن حذف کردند. ما منابع بسیار زیادی را برای حفظ این بخش‌های زمین صرف می‌کردیم. اگر بالاتر از آن باشید، نمی توانید ببینید که کجای مصنوعی با چمن ملاقات می کند.»

بیشتر استادیوم های NFL در ساحل غربی هنوز از چمن طبیعی استفاده می کنند. سانفرانسیسکوبا لویاستادیوم، آریزونااستادیوم مزرعه دولتی، دنور‘s Empower Field در Mile High و لاس وگاسAllegiant Field همه از چمن طبیعی استفاده می کنند. لس آنجلساستادیوم SoFi و همچنین سیاتل از چمن استفاده می کندمیدان لومن. ایالت واشنگتن در حال حاضر مانند ایالت های همسایه خود خشکسالی را تجربه نمی کند، اما آب و هوای غیرطبیعی خشک تری را تجربه می کند.

این تلاش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب – دقیقاً مانند بسیاری از تلاش‌های انفرادی حفاظت از آب – در یک حد وسط عجیب و غریب زمانی که صحبت از بحران گسترده‌تر می‌شود وجود دارد. در حالی که هر تلاشی برای صرفه جویی در مصرف آب باید ستایش شود، اما یک استادیوم ورزشی که تصمیم می گیرد خاک خود را به نفع یک همتای مصنوعی ریشه کن کند، نمادین است و دومین اقدام جمعی بزرگتر است که باعث صرفه جویی در مصرف آب برای میلیون ها نفر در جنوب غربی آمریکا می شود. 80 درصد رودخانه کلرادوبه عنوان مثال، منابع آب به کشاورزی و بیشتر آن به یونجه برای تغذیه گاوها، از جمله گاو در کشورهای دیگر، اختصاص می یابد. اصلاحات کشاورزی، نه اصلاحات ورزشی، اولین جایی است که برای حل بحران فزاینده آب جنوب غربی باید شروع شود.

اما امکانات فوتبال هنوز هم می‌توانند نقشی را ایفا کنند وقتی صحبت از مشکل سیاسی لاینحل مذاکرات آب جنوب غربی به میان می‌آید: اگر آمریکامحبوب‌ترین ورزش می‌تواند تکنیک‌های خود را برای سازگاری با حالت عادی جدید تنظیم کند، سپس افرادی که در بازی‌ها شرکت می‌کنند نیز می‌توانند. و این اقدام بزرگتر، و آگاهی که ایجاد می کند، ممکن است به آینده ای بیشتر از نظر آب در غرب کوه های راکی ​​منجر شود.