قانونگذاران مجلس از خطرات PFAS گفتند


در حالی که قانونگذاران فلوریدا به تلاش خود برای تمیز نگه داشتن محیط زیست این ایالت ادامه می دهند، قانونگذاران از تهدیدی شنیدند که می تواند به ساکنان این ایالت آسیب برساند.

این کمیته فرعی کیفیت، تامین و تصفیه آب خانه ارائه ای در مورد PFAS یا مواد پر و پلی فلوئوروآلکیل شنیدم. نایب رئیس رندی ماگارد جلسه را با توضیح کمی در مورد ترکیبات هدایت کرد.

“در حالی که PFAS دیگر در ایالات متحده تولید نمی شود، آنها به طور گسترده در دهه 1940 مورد استفاده قرار گرفتند و تولید شدند. تلاش ها برای بررسی و درک PFAS و خطرات بالقوه برای محیط زیست و سلامت انسان هنوز ادامه دارد.

PFAS در لوازم آرایشی و بهداشتی، ظروف نچسب، کفش های ضد آب و سایر موارد رایج بود و به عنوان یک سرطان زا احتمالی مورد بررسی قرار می گیرد. کریستوفر تافمحقق مدیریت مواد خطرناک و پسماند در دانشگاه ایالتی فلوریدا، پنجشنبه با قانونگذاران صحبت کرد و در مورد خطرات PFAS شفاف بود.

ما هرگز گروهی از مواد مانند ترکیبات فلوئوردار را ندیده ایم. ما قبلاً فکر می کردیم که آرسنیک بدترین چیزی است که دیده ایم یا قبلاً فکر می کردیم که اتیلن دی بروماید یا بنزن است.

Teaf هشدار داد، اما آنها “هیچ شباهتی به” PFAS ندارند.

او توضیح داد که این ترکیبات قدرتمند هستند پیوندهای کربن به فلوئور، که “بسیاری از خواص فیزیکی، شیمیایی، و در نهایت، برخی از سم شناسی را نیز هدایت می کند.”

و تعداد زیاد آنها مطالعه تأثیر آنها را برای محققان دشوار می کند.

تیف به قانونگذاران گفت: «مردم به PFAS می گویند که انگار یک چیز است. “این حدود 7000 چیز است، و این اغراق نیست.”

صفات آنها متفاوت است، اما ترکیبات به طور کلی در آب محلول، پراکنده، به راحتی در محیط حرکت می کنند، و زیست انباشته هستند، به این معنی که ارگانیسم ها آنها را سریعتر از آنچه که می توانند از شر آنها خلاص شوند، جمع می کنند.

نگرانی زمانی است که PFAS وارد منابع آب می شود، به این معنی که انسان می تواند آنها را مصرف کند. تیف گفت که این ترکیبات برای آب های زیرزمینی، آب های سطحی و خاک مشکل ایجاد می کند، اما در هوا کمتر مشکل ایجاد می کند.

این ترکیبات حتی در تصفیه خانه های فاضلاب نیز مشکل ساز هستند.

«بیشتر چیزهایی که ما به عنوان مشتریان داخلی یا مشتریان تجاری با آن سروکار داریم به تصفیه خانه های فاضلاب می رود. تیف توضیح داد تا جایی که شما می توانید برای چیزهایی که ما می توانیم درمان کنیم، درمان می شود.

PFAS توسط تصفیه خانه های فاضلاب به خوبی تصفیه نمی شوند. بنابراین، آنها اغلب از کارخانه ها تخلیه می شوند یا به صورت لجن هایی که از تصفیه خانه های فاضلاب خارج می شوند به زمین تخلیه می شوند.

در حالی که Teaf گفت تحقیقات نشان می‌دهد PFAS برای حیوانات سرطان‌زا است، هیئت منصفه هنوز در مورد اثرات آن بر انسان‌ها صحبت نمی‌کند، اگرچه تحقیقات نشان می‌دهد که ممکن است اثرات سرطان‌زا وجود داشته باشد. و اطلاعات پیرامون PFAS به سرعت در حال تغییر است.

اکنون احتمالاً 10 برابر بیشتر از سال 2020 یا 2021 اطلاعات وجود دارد.

جسیکا کرامر اداره حفاظت محیط زیست (DEP) همچنین روز پنجشنبه برای به روز رسانی قانونگذاران در مورد تلاش های DEP برای مطالعه و پاکسازی PFAS صحبت کرد.

این تلاش ها شامل همکاری با وزارت بهداشت (DOH) هنگام شناسایی ترکیبات PFAS است.

مهمترین چیزی که ما به دنبال آن بودیم این بود که اطمینان حاصل کنیم که تأثیرات آب آشامیدنی وجود ندارد. کرامر گفت، مردم از آبی که بیش از 70 قسمت در تریلیون آزمایش می‌شد، نمی‌نوشیدند.

سپس DEP می رسد به DOH، و تحلیلگران شعاع نیم مایلی اطراف آن منبع را برای شناسایی اسکن می کنند چاه های خصوصی شرب آب زیرزمینی آنها سپس به گسترش منطقه جستجو ادامه می دهند تا زمانی که مطمئن شوند PFAS وجود ندارد.

اگر منبع آب کسی تحت تأثیر قرار گیرد، دولت کمک خواهد کرد.

کرامر گفت: «برنامه احیای آب ما به شهروندانی که آن آب را می‌نوشند با منابع جایگزین آب آشامیدنی، بدون هیچ هزینه‌ای برای شهروندان تأمین می‌کند، تا زمانی که بتوان به یک راه‌حل دائمی دست یافت، مانند اتصال به سیستم آب آشامیدنی شهری». .

کرامر به قانون‌گذاران گفت که ارزیابی‌های سایت ادامه دارد و آژانس‌ها نیز به روش‌های دیگری با PFAS برخورد می‌کنند.

«آن‌طور که من می‌دانم، چند مورد وجود دارد که ما در واقع شروع به حذف منبع می‌کنیم. بنابراین ما منبعی از PFAS را در یک سایت شناسایی کرده‌ایم که می‌توانیم وارد آن شویم و در واقع حذف کنیم و امیدواریم بتوانیم بخش عمده‌ای از آن را برای جلوگیری از اثرات زیست‌محیطی خارج کنیم.»

در مورد آنچه در افق است، مقامات هنوز چشمان خود را به تحقیقات در حال تکامل سریع برای تعیین اثرات دقیق PFAS دارند. سازمان حفاظت محیط زیست (EPA) همچنین در حال کار برای نهایی کردن قانون مربوط به سطوح قابل قبول PFAS در آب آشامیدنی است.

این قانون هنوز ممکن است سال ها باقی بماند. کرامر افزود، اما ایالت منتظر نیست. DEP به دنبال یک هدف 1 ژانویه 2025 برای آن قانون EPA است.

اگر تا آن زمان آن را نهایی کرده باشند، ما این قانون را در سراسر ایالت اتخاذ خواهیم کرد. و در غیر این صورت، ما فرآیند خود را طی خواهیم کرد تا قوانین و سطوح خود را اتخاذ کنیم.»

بازدید پست: 0