موانع جدید برای ساکنان لوئیزیانا که از آلودگی هوا گزارش می دهند



لایحه پیشنهادی در لوئیزیانا می تواند اثبات مسائل آلودگی هوا را برای مردم محلی دشوارتر کند و نگرانی هایی را در مورد سلامت جامعه ایجاد کند.

گرگ لارز گزارش می دهد برای لوئیزیانا ایلومیناتور.


به اختصار:

  • لایحه 275 سنا، با حمایت گروه‌های صنعتی، با هدف محدود کردن شواهدی که ساکنان می‌توانند برای گزارش انتشار گازهای گلخانه‌ای سمی استفاده کنند، محدود می‌کند، و بیش از داده‌های نظارت بر هوای جامعه نیاز دارد.
  • این لایحه بحث هایی را برانگیخته است و مخالفان معتقدند که این لایحه تلاش ها برای رسیدگی به مسائل بهداشتی در جوامع تحت تأثیر آلودگی را تضعیف می کند.
  • حامیان محیط زیست بر نیاز به روش های نظارتی در دسترس تأکید می کنند، در حالی که حامیان این لایحه بر پایبندی به استانداردهای فدرال برای اطمینان از قابلیت اطمینان داده ها استدلال می کنند.

نقل قول کلیدی:

من اینجا هستم زیرا نمی توانم یک بار دیگر باور کنم که دولت ما در واقع هنوز در تلاش است به ما بگوید که این وجود ندارد و سعی می کند قدرتی را از ما بگیرد تا بتوانیم جامعه خودمان را زیر نظر بگیریم.

– تیش تیلور، ساکن LaPlace

چرا این مهم است:

اقداماتی مانند آنچه در لوئیزیانا انجام می‌شود، که به تلاش‌های لابی‌گرهای شرکتی بازمی‌گردد، با افزایش خطرات قانونی برای تجاوز به نزدیکی تأسیسات آلوده کننده، با جرایمی که می‌تواند منجر به جریمه‌های قابل‌توجه و زمان زندان شود، از فعالیت‌گرایی جلوگیری می‌کند. این رویکرد سابقه ای را برای سایر ایالت ها ایجاد کرده است و بخشی از یک استراتژی گسترده تر برای مهار مخالفت با صنعت، علیرغم مقاومت محلی است.

در شهرهای آلوده، کاهش آلودگی هوا می تواند به همان اندازه که حذف سیگار باعث کاهش میزان سرطان می شود.