کیفیت آب داکوتای جنوبی کمتر از استانداردهای ایالتی است



یک گزارش جدید نشان می‌دهد که ۸۰ درصد از آب‌های سطحی داکوتای جنوبی معیارهای دولتی برای مصارف مورد نظر را برآورده نمی‌کند.

جاشوا حیار برای سرچ لایت داکوتای جنوبی.


به اختصار:

  • ارزیابی ایالت از رودخانه‌ها، نهرها و دریاچه‌ها نشان می‌دهد که اکثریت قابل توجهی از فعالیت‌هایی مانند شنا و ماهیگیری به دلیل آلودگی حمایت نمی‌کنند.
  • منابع آلودگی عبارتند از رواناب کشاورزی و E. coli از دام، با سطح جیوه در ماهی نیز به عنوان یک نگرانی رو به رشد ذکر شده است.
  • علیرغم برخی پیشرفت‌ها در مناطقی مانند رودخانه بیگ سیوکس، چالش‌ها در اشتراک‌گذاری داده‌ها و تکیه بر تلاش‌های داوطلبانه برای پیشگیری از آلودگی نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند.

چرا این مهم است:

آبراه های داکوتای جنوبی، از رودخانه میسوری گرفته تا نهرها و دریاچه های کوچکتر، برای کشاورزی، آب آشامیدنی و تفریح ​​بسیار مهم هستند. با این حال، آنها با تهدیدات آلودگی از منابع مختلف از جمله رواناب های کشاورزی، تخلیه های صنعتی و تصفیه ناکافی فاضلاب مواجه هستند. رواناب کشاورزی که مهم ترین آنهاست، نیترات، فسفر و آفت کش ها را وارد آب می کند. این آلاینده‌ها می‌توانند منجر به شکوفه‌های جلبکی شوند که باعث کاهش اکسیژن در آب، آسیب رساندن به آبزیان و اختلال در اکوسیستم می‌شود.

وقتی صحبت از آلودگی آب می شود، باکتری ها اغلب به عنوان مشکل در نظر گرفته می شوند. در برخی موارد، آنها می توانند بخشی از راه حل باشند.