بهترین قیمت سمعک در ساری


بهترین قیمت سمعک در ساری | کلینیک شنوایی آوا

بهترین قیمت سمعک در ساری | کلینیک شنوایی آوا

امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران سمعک، قیمت آن است. بسیاری از افراد برای کاهش هزینه‌ها از سمعک‌های ارزان و بی‌کیفیت استفاده می‌کنند که همین امر تاثیر بسیار منفی در درمان مشکلات شنوایی دارد. سمعک‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها ویژگی و معایب منحصربه فرد خود را دارند؛ به همین دلیل افراد باید متناسب با نیاز خود سمعک را انتخاب کنند.

کلینیک شنوایی آوا در ساری دارای سابقه درخشان در ارائه خدمات شنوایی سنجی و سمعک است. در این کلینیک انواع سعمک با قیمت‌ های مناسب به فروش می‌رسد. به‌طور کلی عوامل بسیاری روی قیمت سمعک در ساری تاثیرگذار هستند که برخی از آن‌ها شامل شکل، تکنولوژی، کیفیت صدا، اندازه محصول و… می‌شوند.

چه عواملی روی قیمت سمعک تاثیر دارد؟

امروزه سمعک‌های مختلفی به سطح بازار عرضه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند. یکی از موارد مهم که در قیمت سمعک اهمیت دارد، تکنولوژی محصول خواهد بود. به‌طور کلی کم شنوایی به سه گروه تقسیم می‌شود که شامل کم شنوایی ملایم، متوسط و شدید خواهد شد؛ به همین دلیل سمعک‌ها نیز برپایه همین عامل به تکنولوژی پایه، متوسط و فوق‌العاده تقسیم می‌شوند. سمعک‌هایی که در گروه تکنولوژی پایه قرار می‌گیرند، فقط در محیط‌های ساکت، شنیدن را بهبود می‌بخشد؛ در حالی که در سمعک‌های با تکنولوژی متوسط، درک گفتار در بیشتر محیط‌ها به خوبی شنیده می‌شود.

این نمونه از سمعک‌های دارای مدارات ویژه‌ای همانند تکنولوژی بیسیم و میکرفون‌های جهت‌دار است. بهترین عملکرد شنوایی حتی در محیط‌های سخت توسط سمعک‌های با تکنولوژی فوق العاده امکان پذیر است. سمعک‌های که دارای تکنولوژی فوق العاده هستند به صورت ۳۶۰ درجه، محیط شنیداری اطراف را به با سرعت بالا و اتوماتیک، آنالیز می‌کند. این نوع سمعک‌ها به درک بهتر گفتار و تشخیص کلمات افراد کم شنوا کمک می‌کنند. فاکتورهای مهمی که در قیمت سمعک تاثیر دارند، شامل موارد زیر می‌شوند.

تکنولوژی سمعک

برای ساخت سمعک‌ها از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند که برخی از آن‌ها شامل سمعک آنالوگ، نیمه دیجیتال، قابل برنامه‌ریزی، هوشمند، هوشمند وایرلس، ۱۰۰ درصد دیجیتال می‌شوند. به طور کلی هرچه تکنولوژی سمعک افزایش پیدا کند، قیمت محصول نیز افزایش پیدا می‌کند. یکی از تکنولوژی‌های مهم که در قیمت سمعک تاثیرگذار هستند، تکنولوژی نانو است. سمعک نانو، علاوه‌بر اینکه از تکنولوژی بالایی برخوردار است، دارای خاصیت ضد آب است؛ به همین دلیل نسبت به دیگر سمعک‌ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

تعداد کانال سمعک

به‌طور کلی هرچه تعداد کانال یا همان باند سمعک بیشتر باشد، قیمت سمعک افزایش پیدا می‌کند. معمولا هرچه تعداد کانال بیشتر باشد، میزان پردازش، شفافیت صدا، کم شدن میزان نویز صدا و… افزایش پیدا می‌کند که همین امر در توانایی شنوایی بیماران کمک شایانی می‌کند.

سایز سمعک

بسیاری از افراد به دنبال سمعک‌های کوچک هستند که زمان استفاده در دید نباشند. سمعک‌های کوچک نسبت به سمعک‌های بزرگ از قیمت بالاتری بهره‌مند هستند. البته زمان انتخاب سمعک کوچک، حتما به قدرت سمعک نیز توجه داشته باشید. یکی از بهترین سمعک‌ها که از قدرت بالایی برخوردار است، سمعک‌های پشت گوشی هستند.

برند سمعک

امروزه برندهای متنوعی از سمعک‌ها در سطح بازار وجود دارند که از نظر ساخت، طراحی، تجهیزات، تکنولوژی و… بایکدیگر متفاوت هستند. از برترین برندهای مطرح سمعک در ایران و جهان می‌توان به برند ریساند، اتیکن، فوناک، ویدکس و… اشاره کنیم.

تکنولوژی سیستم وایرلس

این نوع از سمعک‌های از طریق بلوتوث به وسایلی که دارای بلوتوث هستند، وصل می‌شود. این تکنولوژی باعث شده که متقاضیان سمعک وایرلس با وصل شدن به تلویزیون، تبلت یا گوشی به صورت مستقیم صدای آن را به صورت واضح بشنود. سمعک‌های وایرلس به‌دلیل تکنولوژی بسیار بالایی که دارند از قیمت بالایی برخوردار هستند.

زمان خرید سمعک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از خرید سمعک باید به عوامل بسیاری توجه داشته باشید. بسیاری از افراد زمان خرید سمعک فقط به قیمت آن توجه می‌کنند، به همین دلیل در خرید خود دچار مشکل می‌شوند. زمان خرید سمعک، علاوه‌بر قیمت باید به نکات زیر نیز توجه داشته باشید.

  • گارانتی سمعک
  • برند سمعک
  • تکنولوژی و قابلیت‌های سمعک
  • خدمات پس از فروش

خرید سمعک با بهترین قیمت از کلینیک شنوایی آوا

کلینیک شنوایی آوا با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات شنوایی سنجی و تجویز سمعک، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز در این زمینه شناخته می‌شود. این کلینیک با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و تجهیزات پیشرفته، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه دهد. کلینیک تخصصی شنوایی آوا با ارائه سمعک با بهترین قیمت، به شما کمک می‌کند تا از مزایای سمعک بدون صرف هزینه‌های گزاف بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۱۱۳۳۳۲۱۴۲۲ تماس بگیرید.

سخن پایانی

سمعک‌ها ابزاری هستند که افراد کم شنوا می‌توانند با استفاده از آن‌ها، قدرت شنوایی خود را تقویت کنند. امروزه سمعک‌های بسیاری در سطح بازار وجود دارند که از نظر طراحی، تکنولوژی، سایز و قیمت با همدیگر تفاوت‌هایی بسیاری دارند. عوامل موثری که بر قیمت سمعک تاثیر دارد شامل میزان کم شنوایی، سبک زندگی بیمار، سلیقه بیمار، تکنولوژی، برند و… می‌شوند. در کلینیک شنوایی آوا می‌توانید بهترین سمعک را متناسب با مشکلات شنوایی خود با بهترین قیمت، انتخاب کنید.

 



Source link