بررسی اثر مهار آلودگی در وارونگی شهرستان آلگنی



در مورد قسمت امروز The Confluence:

وارونگی می تواند آلودگی هوا را به دام بیاندازد و مسائل بهداشتی را تشدید کند، اما قانون اداره بهداشت شهرستان تلاش می کند تا اثرات آن را کاهش دهد.
(0:00 – 8:35)

در سال 2021، اداره بهداشت شهرستان آلگنی یک قانون وضع کرد که به 17 تأسیسات در دره مون نیاز دارد تا انتشار ذرات خود را در طول رویدادهای آب و هوایی کاهش دهد که وارونگی نامیده می شود.

وارونگی ها آلودگی را در پایین تر از سطح زمین به دام می اندازند و این امر باعث می شود افراد در معرض ذرات معلق قرار بگیرند و شرایط از قبل موجود را تشدید می کند. بخش در حال حاضر است ارزیابی اثر آن قانون.

«من فکر می‌کنم نکته اصلی این است که اساساً این یک پدیده هواشناسی است، درست است؟ بنابراین وقتی وارونگی اتفاق می افتد و آن آلاینده ها به دام می افتند، در نهایت از بین می روند. کوین گلابیکی، گزارشگر اقلیم و محیط زیست با منبع عمومی.

سوالی که وزارت بهداشت در حال حاضر سعی در تجزیه و تحلیل آن دارد این است که آیا این آلاینده ها به این دلیل پراکنده شدند که این قانون موثر بود و انتشار کمتری داشت یا صرفاً به این دلیل بود که الگوهای آب و هوا تغییر کرده بود و می دانید، الگوهای باد آن را منفجر کرد. [particulate matter] جای دیگر؟» گلابیکی می گوید.

همه تأسیسات آسیب دیده به وزارت بهداشت طرح‌هایی برای کاهش انتشار ذرات معلق (PM2.5) در هنگام وقوع وارونگی ارائه کردند. این بخش در حال تجزیه و تحلیل اثرات مربوط به زمانی است که شهرستان هفت اخطار وارونگی به تأسیسات صادر کرد.

مدیر اجرایی جدید شورای سیاست گذاری غذایی پیتزبورگ می گوید سیاست عدالت غذایی باید بر جوامعی متمرکز شود که از سرمایه گذاری ناامید شده اند.
(8:38 – 17:13)

عدالت غذایی در سالهای اخیر در پیتزبورگ مورد توجه زیادی قرار گرفته است: در آخرین لحظه، 3 میلیون دلار در بودجه شهر برای سال 2023 اختصاص یافته است به یک صندوق عدالت غذایی

شورای سیاست غذایی پیتسبورگ در خط مقدم تلاش ها برای رسیدگی به عدالت غذایی بوده است و از مدیر اجرایی جدید استقبال می کند. جوآنا “جو” دمینگ.

دمینگ قبلاً به عنوان مدیر اجرایی برای شوراهای شهروندان Fineview و Perry Hilltop خدمت می کرد، نقشی که به گفته او به آگاهی او از صحراهای غذا کمک کرد.

من یاد گرفتم که دسترسی به غذا زمانی که در بالای تپه زندگی می کنید دشوار است، زمانی که یک فروشگاه مواد غذایی در داخل ندارید، می دانید، یک و نیم تا دو مایل … همه چیز از همسایه ها که یک واگن پر از غذا را می کشند. دمینگ می‌گوید: در یک طناب، می‌دانی که فقط بار خواربارفروشی می‌شود.

شورا در حال حاضر با شهر کار می کند تا اطمینان حاصل شود که 3 میلیون دلار صندوق عدالت غذایی به روشی شفاف و در دسترس توزیع می شود.

یک استارت‌آپ در پیتسبورگ در حال ایجاد تسهیلات به‌طور خاص برای کارکنان عصبی است
(17:18 – 22:30)

بیکاری به ویژه در میان افرادی که واگرایی عصبی از خود نشان می دهند بسیار زیاد است. این اصطلاح اغلب با اوتیسم همراه است، اما شامل شرایطی مانند نارساخوانی و ADHD می شود.

90.5 WESA شاه ماهی An-Li گزارش در مورد الف استارت آپ فناوری محلی که کارمندان متنوع عصبی را جذب می کند زیرا مغز آنها متفاوت کار می کند.

Confluence، جایی که اخبار جمع می شود، برنامه خبری روزانه WESA 90.5 است. دوشنبه تا پنجشنبه ساعت 9 صبح و 7:30 بعد از ظهر هماهنگ کنید تا خبرسازان و نوآوران را بشنوید که نگاهی عمیق به داستان های مهم منطقه پیتسبورگ دارند. قسمت های بیشتری از The Confluence را پیدا کنید اینجا یا هر کجا که پادکست های خود را دریافت کنید.