حوادث مکرر وینیل کلرید ادعاهای ایمنی صنعت را به چالش می کشد



یک گزارش جدید نشان می دهد که تصادفات وینیل کلرید به طور منظم رخ می دهد و ادعاهای صنعت مبنی بر بی خطر بودن این ماده شیمیایی را به چالش می کشد.

— Kiley Bense گزارش برای اخبار اقلیمی داخل.


به اختصار:

  • گزارش Beyond Plastics و Earthjustice نشان می دهد که تصادفات با ماده شیمیایی سرطان زا وینیل کلرید از سال 2010 به طور متوسط ​​هر پنج روز یک بار، در تضاد با تضمین ایمنی صنعت است.
  • این داده‌ها را از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کند و اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی گسترده این حوادث را نشان می‌دهد.
  • این یافته ها اطلاعات و ادعاهای ایمنی خود صنعت وینیل کلرید را زیر سوال می برد زیرا آژانس حفاظت از محیط زیست خطرات مرتبط با این ماده شیمیایی را تحت قانون کنترل مواد سمی بررسی می کند.

نقل قول کلیدی:

نهصد و شصت و شش حادثه از سال 2010 برای من باورنکردنی است.

– جیم والته، رئیس Material Research L3C، که گزارش جدید را تهیه کرد.

چرا این مهم است:

وینیل کلرید برای ساخت پلی وینیل کلراید (PVC) استفاده می شود، یک پلاستیک بادوام و همه جا حاضر که در همه چیز از لوله های آب گرفته تا کف پوش و لباس و مصالح ساختمانی یافت می شود.

گزارش جدید نشان می دهد که سالانه میلیاردها پوند وینیل کلرید از طریق راه آهن و کشتی حمل می شود. خطرات مرتبط با حمل و نقل وینیل کلرید در فوریه 2023 پس از خارج شدن قطار نورفولک جنوبی از ریل در شرق فلسطین، اوهایو مورد توجه قرار گرفت. نشت مواد شیمیایی و سوزاندن محموله های سمی با انبوهی از مشکلات بهداشتی در میان ساکنان در معرض و تقاضا برای آزمایش بهتر، مقررات ایمنی و مسئولیت پذیری صنعت همراه شد.