منافع شرکت ها اغلب تأثیرات واقعی محصولات آنها بر سلامت عمومی را پنهان می کند



شرکت ها گاهی اوقات اثرات مضر سلامت محصولات خود مانند مواد شیمیایی برای همیشه را پنهان می کنند تا با وجود خطرات شناخته شده، سود خود را حفظ کنند.

نیکلاس چارترز و لیزا برو برای آنها می نویسند گفتگو.


به اختصار:

  • تاکتیک‌های شرکتی مانند سرکوب تحقیقات و شک در تولید، از مقررات مؤثر بهداشتی و آگاهی عمومی، به‌ویژه در مورد مواد شیمیایی برای همیشه و غذاهای فوق‌فرآوری‌شده جلوگیری می‌کند.
  • این رفتار شرکتی به بیماری های مرتبط با تنباکو، الکل و سوخت های فسیلی کمک کرده است که در بخش قابل توجهی از مرگ و میرهای جهانی نقش دارد.
  • با وجود خطرات شناخته شده، شرکت هایی مانند 3M و DuPont برای محافظت از سود، اثرات مخرب سلامت محصولات خود را پنهان کردند و بر ایمنی مصرف کننده و سلامت محیط زیست تأثیر گذاشت.

نقل قول کلیدی:

ما اکنون می دانیم که قرار گرفتن در معرض تنها چهار دسته از محصولات – تنباکو، الکل، غذاهای فوق فرآوری شده و سوخت های فسیلی – با یک مورد از هر سه مرگ در سراسر جهان مرتبط است.

– نیکلاس چارترز و لیزا برو، نویسندگان مشترک

چرا این مهم است:

درک میزان تأثیر شرکت ها بر سلامت ما مهم است، به خصوص که این شیوه ها به طور قابل توجهی به مرگ و میر و بیماری جهانی کمک می کنند. مقررات قوی تر و شفافیت برای افشای اقدامات غیراخلاقی می تواند این خطرات را کاهش دهد. بیشتر بخوانید: تولد سبزه شویی.