نظرسنجی نشان می‌دهد آمریکایی‌ها استفاده از پلاستیک را کاهش می‌دهند



یک سوم از بزرگسالان ایالات متحده گزارش می دهند که استفاده از محصولات پلاستیکی خود را کاهش داده اند و نگرانی های فزاینده در مورد آلودگی پلاستیک و اثرات زیست محیطی آن را برجسته می کند.

بلا آیزاکس-توماس گزارش می دهد PBS NewsHour.


به اختصار:

  • نظرسنجی NPR/PBS NewsHour/Marist روند کاهش استفاده از پلاستیک در میان آمریکایی ها را نشان می دهد که زنان، خانواده های با درآمد بالاتر و فارغ التحصیلان دانشگاهی در صدر این اتهام قرار دارند.
  • وابستگی‌های سیاسی بر الگوهای استفاده از پلاستیک تأثیر می‌گذارد، به طوری که دموکرات‌ها و مستقل‌ها در مقایسه با جمهوری‌خواهان بیشتر احتمال دارد استفاده از آنها را کاهش دهند.
  • همه‌گیری COVID-19 به دلیل اقدامات احتیاطی بهداشتی باعث افزایش موقت مصرف پلاستیک یکبار مصرف برای برخی شد.

نقل قول کلیدی:

توانایی ساخت پلاستیک از منابع تجدیدپذیر در آینده ای ضروری خواهد بود.

— کیرستن مونچینگر، استاد طراحی محصول در دانشگاه اورگان

چرا این مهم است:

زباله های پلاستیکی به طور مداوم اقیانوس ها، رودخانه ها و مناظر را آلوده می کنند و به حیات وحش و اکوسیستم آسیب می رسانند. حیوانات می توانند پلاستیک را بلعیده یا درگیر شوند که منجر به جراحت، گرسنگی و مرگ شود. کاهش استفاده از پلاستیک می تواند این آسیب ها را کاهش دهد و از تنوع زیستی محافظت کند. مصرف کنندگان قدرت قابل توجهی در مبارزه با آلودگی پلاستیکی دارند، یک مسئله محیطی مبرم که اقیانوس ها، حیات وحش و سلامت انسان را تحت تاثیر قرار می دهد. با انتخاب های آگاهانه و اتخاذ شیوه های خاص، افراد می توانند به طور قابل توجهی به کاهش استفاده از پلاستیک کمک کنند.

حتما بخوانید EHN‘s op-ed: “Plastic People” – مستندی که دیدگاه من را در مورد پلاستیک تغییر داد.