بهداشت عمومی و حقوق در بحث بر سر ممنوعیت سیگار منتول در سراسر کشور با هم تضاد دارند



در توازن بین حمایت از سلامت عمومی و نگرانی‌های حقوق مدنی، ممنوعیت بالقوه سیگار منتول در سراسر کشور بحث‌هایی را برانگیخته است.

کن آلتاکر و ادواردو کوواس گزارش می دهند ایالات متحده آمریکا امروز.


به اختصار:

  • Rodneyse Bichotte Hermelyn، عضو مجلس نیویورک، با اشاره به تأثیر نامتناسب تبلیغات هدفمند دخانیات بر روی جوامع سیاه پوست، از ممنوعیت سیگار منتول دفاع می کند.
  • ممنوعیت پیشنهادی با مقاومت قابل توجهی هم از سوی صنعت دخانیات و هم گروه های حقوق مدنی که نگران افزایش پلیس در محله های سیاه پوست هستند، مواجه است.
  • دفتر مدیریت و بودجه دولت بایدن، نهایی کردن قانون ممنوعیت سیگار منتول را به تعویق انداخته است که منعکس کننده اختلافات عمیق در مورد این موضوع است.

نقل قول کلیدی:

جامعه آفریقایی آمریکایی سلامت و زندگی را به جای سیگارهای طعم دار انتخاب می کند.

– دریک جانسون، رئیس و مدیر عامل NAACP

چرا این مهم است:

نگرانی برای سلامت عمومی آشکار است: تحقیقات نشان می‌دهد که سیگارهای منتول به دلیل سهولت استفاده و خواص اعتیادآور افزایش یافته منتول مضر هستند. این محصولات به طور تهاجمی برای جمعیت های خاص، به ویژه در جوامع آفریقایی آمریکایی، به بازار عرضه شده اند. بر اساس داده‌ها، درصد بالایی از سیگاری‌های آفریقایی-آمریکایی در مقایسه با سایر گروه‌های نژادی، سیگار منتول را ترجیح می‌دهند، که این نتیجه استراتژی‌های تبلیغاتی هدفمندی است که برای دهه‌ها وجود داشته است.

“بدون ما هیچ تحقیقی در مورد ما وجود ندارد”: اولویت‌بندی گنجاندن در بهداشت محیط.