داوطلبان صلیب سرخ Pa. برای فجایع مربوط به تغییرات آب و هوایی آموزش می بینند


داوطلبان صلیب سرخ در حال آماده شدن برای ارائه سرپناه اضطراری به افرادی هستند که ممکن است در اثر فاجعه آواره شوند.

ملیندا روزاریو، مدیر برنامه فاجعه، گفت که شایع ترین بلایای پنسیلوانیا آتش سوزی خانه ها و سیل است. انتظار می رود با افزایش دمای جهانی، طوفان های شدید و حوادث سیل در این ایالت افزایش یابد.

روزاریو گفت که تغییر محیط به این معنی است که داوطلبان می توانند در هر زمان فراخوانی شوند.

روزاریو گفت: «ما قبلاً سیل بهاری و سیل پاییزی داشتیم و اکنون فقط دائماً سیل داریم. ما اکنون در وضعیتی هستیم که از بلایای حاد به بلایای مزمن فقط به دلیل تغییر محیط زیست خود رسیده ایم. مردم بیشتر و بیشتر در حال استقرار هستند.»

صلیب سرخ آمریکا در حال انجام آموزش هایی است تا مطمئن شود که داوطلبان آماده راه اندازی و راه اندازی پناهگاه های موقت برای افرادی هستند که نمی توانند به خانه های خود بازگردند.

در Mechanicsburg سه شنبه گذشته، داوطلبان با بخش مرکزی پنسیلوانیا یاد گرفتند که چگونه مشتریان را ثبت نام کنند، یک خوابگاه با برزنت و تخت خواب آماده کنند، و چگونه نیازهای ویژه و حتی حیوانات خانگی را در خود جای دهند.

سازمان دهندگان گفتند که هدف اصلی فراهم کردن آرامش برای مردم است، زیرا آنها آسیب های اخیر ناشی از از دست دادن خانه یا آواره شدن خود را پردازش می کنند.

طبق گزارش انجمن ملی اقیانوسی و جوی، ایالات متحده در سال جاری تاکنون 25 فاجعه مرتبط با آب و هوا داشته است که هر کدام بیش از یک میلیارد دلار هزینه داشته است.

در دهه 1980، چنین بلایای گران قیمت مربوط به آب و هوا به طور متوسط ​​حدود 3 مورد در سال بود.

بخش صلیب سرخ مرکزی پنسیلوانیا آمریکا می گوید که داوطلبان آن به نزدیک به 300 فاجعه پاسخ دادند و به بیش از 1200 نفر در سال 2022 کمک کردند. حوادث از آتش سوزی یک خانه گرفته تا بلایای طبیعی چند ایالتی، مانند طوفان، متغیر است.

این داستان با مشارکت تولید شده است StateImpact پنسیلوانیا، همکاری بین WESA، The Allegheny Front، WITF و WHYY.