دب هالند، وزیر کشور، از خانه در منطقه پیتسبورگ بازدید کرد تا از پول رها شده بایدن بگوید.


دب هالند، وزیر کشور، روز پنجشنبه در پنسیلوانیا غربی بود و از بودجه جدید برای پاکسازی چاه‌های نفت و گاز متروکه حمایت کرد.

قانون زیرساخت دوحزبی پرزیدنت بایدن که در سال 2021 تصویب شد، رکورد 4.7 میلیارد دلار را برای مسدود کردن چاه‌های نفت و گاز اختصاص داد که انتظار می‌رود پنسیلوانیا در یک دهه آینده 330 میلیون دلار دریافت کند.

هالند که بالای یک چاه گاز متروکه در یک خانه خصوصی در شهرستان آلگنی شهرستان اوهایو ایستاده است، گفت که میلیون‌ها نفر در سراسر کشور در فاصله یک مایلی این مکان‌های قدیمی زندگی می‌کنند که بسیاری از آنها دهه‌ها پیش رها شده‌اند.

Reid R. Frazier / The Allegheny Front

یک چاه گاز متروکه در شهرک اوهایو، ملک شهرستان آلگنی در اد و مری ووتاس.

هالند گفت: «آنها منظره را با تجهیزات زنگ زده و خطرناک پر می کنند که خطرات ایمنی و تهدیدی برای حیات وحش ایجاد می کند. بسیاری از این چاه ها در حیاط خلوت ها و مناطق تفریحی، مدارس مجاور و فضاهای اجتماعی رها شده اند.»

صاحبان خانه، اد و مری ووتاس، یک چاه پشت خانه خود دارند که اواخر این ماه با بودجه قانون زیرساخت پلمپ می شود.

مری ووتاس، که می‌گوید مکرراً از عابران درخواست می‌شود تا مخزن فلزی زنگ‌زده و لوله‌های فلزی را برای ضایعات کنار خانه‌اش ببرند، گفت: «خوشحالم که می‌رود. او همیشه امتناع می کرد. وقتی شنید که دولت چاه را مسدود خواهد کرد، خیالش راحت شد.

گفتم: خدایا شکرت. صادقانه به خدا، من همیشه دعا کردم که بتوانیم از شر آن خلاص شویم.»

این چاه‌ها علاوه بر زخم چشم، می‌توانند آب‌های زیرزمینی را آلوده کرده و متان گرم‌کننده آب و هوا را آزاد کنند، گاز گلخانه‌ای که ۷۲ برابر قوی‌تر از دی‌اکسید کربن در جذب گرما در یک دوره ۲۰ ساله است.

EPA تخمین می زند که 2 میلیون چاه متروکه کشور بعد از منابعی مانند کشاورزی، حفاری نفت و گاز و محل های دفن زباله، منبع شماره 10 متان هستند.

پنسیلوانیا با بیش از 20000 چاه متروکه پیشتاز کشور است.

ریچ نگرین، سرپرست وزارت حفاظت از محیط زیست پنسیلوانیا، در این مراسم گفت که پولی که پنسیلوانیا از لایحه زیرساخت ها دریافت خواهد کرد، به شدت مورد نیاز است.

ما می دانیم که 27000 چاه شناخته شده یا یتیم در اینجا در پنسیلوانیا وجود دارد. اینها کسانی هستند که ما در مورد آنها می دانیم. و ما می دانیم که این فقط نوک کوه یخ است.

تخمین‌ها در مورد تعداد واقعی چاه‌های متروکه در این ایالت که اولین چاه تجاری نفت جهان در سال 1859 حفر شد، متفاوت است. DEP می‌گوید احتمالاً 200000 چاه بی‌حساب در پنسیلوانیا وجود دارد.

نگرین گفت که آژانس از اولین تخصیص 23 میلیون دلاری این ایالت برای انسداد 235 حلقه چاه در سال جاری استفاده می کند. در طول هشت سال گذشته به طور متوسط ​​حدود 18 حلقه چاه در سال بوده است.

چاه ها هنوز متروک هستند

با وجود این پیشرفت، نگرین پذیرفت که شرکت‌های پنسیلوانیا همچنان می‌توانند چاه‌های موجود را رها کنند. طبق گزارش DEP، ایالت بیش از 3000 تخلف را به شرکت‌ها در پنج سال گذشته به دلیل رها کردن چاه‌ها صادر کرده است. فرماندار سابق تام وولف هنگامی که با لایحه ای در مورد نحوه استفاده از پول های فدرال موافق نبود، دستور بازبینی را صادر کرد، اما اجازه داد بدون امضای آن به قانون تبدیل شود. این بررسی نشان داد که دولت آن را «فرهنگ عدم ​​انطباق» نگران‌کننده توسط حفاری‌های متعارف نفت و گاز می‌نامد.

این لایحه تلاشی برای سخت‌تر کردن رها کردن چاه‌ها برای شرکت‌ها از طریق افزایش میزان پیوند مورد نیاز شرکت‌های نفت و گاز برای حفر چاه‌های جدید را خنثی کرد.

اوراق قرضه کنونی، یعنی پولی که شرکت‌ها باید کنار بگذارند تا چاه‌های خود را به محض اینکه دیگر مولد نباشند، تمیز کنند، ۲۵۰۰ دلار برای یک چاه معمولی کم عمق و ۱۰،۰۰۰ دلار برای یک چاه شیل مارسلوس «غیر متعارف» است. طبق DEP، هزینه آب بندی در یک چاه 68000 دلار است.

نگرین گفت که این یک وضعیت پایدار نیست. بسته به اینکه رسیدن به چاه چقدر آسان است، هزینه آب بندی آن در چاه های صعب العبور می تواند بیش از 100000 دلار باشد.

نگرین گفت: «این یک نگرانی واقعی است. «مقدار این پیوند واقعاً باید منعکس کننده واقعیت تأثیرات عملی مکان آن چاه ها باشد. ما باید به آنها برسیم.»