رقابت با زمان برای تحکیم مقررات زیست محیطی بایدن



در تلاش برای حفاظت از سیاست های زیست محیطی محوری، دولت بایدن برای نهایی کردن مقررات کلیدی قبل از مهلت قانونی که ممکن است منجر به لغو آنها شود، عجله دارد.

کوین بوگاردوس گزارش می دهد اخبار E&E.


به اختصار:

  • آژانس های فدرال فوراً در حال کار برای نهایی کردن سیاست های زیست محیطی و انرژی برای جلوگیری از برگشت های احتمالی تحت قانون بررسی کنگره هستند.
  • ضرب الاجل دقیق نامشخص است و تلاش ها برای ایمن سازی این مقررات در برابر چالش های سیاسی آینده را پیچیده می کند.
  • چندین قانون مهم، از جمله استانداردهای انتشار گازهای گلخانه ای و به روز رسانی حق امتیاز نفت و گاز در حال انجام است.

نقل قول کلیدی:

این برای آژانس‌ها در دوران دولت بایدن سخت است زیرا نمی‌دانند که این پایان خواهد بود یا خیر. آنها عجله می کنند و ممکن است برای یک موضوع بحث برانگیز عجله کنند.”

– سوزان دادلی، مدیر سابق دفتر اطلاعات و امور نظارتی

چرا این مهم است:

قانون بازنگری کنگره به کنگره این امکان را می دهد که با اکثریت ساده در هر دو مجلس و سنا، مقررات فدرال را در دوره ای که از 60 روز آخر قانونگذاری جلسه 2024 آغاز می شود، بررسی و به طور بالقوه لغو کند. در حال حاضر، تاریخ شروع آن پنجره نامشخص است. بایدن می‌تواند قطعنامه‌های کنگره را برای لغو آن وتو کند، اما اگر دونالد ترامپ در انتخابات نوامبر پیروز شود و جمهوری‌خواهان به اکثریت کنگره دست یابند، می‌تواند زمینه را برای لغو بسیاری از مقررات جدید زیست‌محیطی فراهم کند. CRA همچنین از صدور مجدد قانون مشابه در آینده توسط قوه مجریه جلوگیری می کند مگر اینکه کنگره از طریق قانون جدید مجوز آن را صادر کند.

در سال 2021، پیتر دایکسترا نوشت: بایدن به مشکلات زیست محیطی چشمگیر آمریکا حمله می کند. آیا او می تواند موفق شود؟