سازمان حفاظت محیط زیست ایالات متحده از 550 میلیون دلار کمک هزینه عدالت زیست محیطی رونمایی کرد



واشنگتن، 23 فوریه (رویترز) – دولت جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن روز پنجشنبه اعلام کرد که 11 سازمان را در سراسر ایالات متحده برای مدیریت 550 میلیون دلار کمک مالی به جوامع محروم برای کاهش آلودگی میراث و دستیابی به انرژی پاک انتخاب می کند.

آژانس حفاظت از محیط زیست سازمان‌هایی را که می‌تواند شامل گروه‌های غیرانتفاعی بزرگ، کشورهای قبیله‌ای و دانشگاه‌ها باشد، تامین مالی خواهد کرد که به عنوان کمک‌دهنده برای برنامه جدید کمک هزینه‌های جوامع پر رونق عدالت زیست‌محیطی که در پروژه‌های تحت رهبری جامعه در مناطقی سرمایه‌گذاری خواهند کرد، خدمت خواهند کرد. بیش از حد تحت تاثیر آلودگی هوا و آب قرار گرفته است.

این پول بخشی از 3 میلیارد دلار است که برای کمک های بلاکی عدالت زیست محیطی که توسط کنگره در قانون کاهش تورم مجاز شده است، قانون امضا شده دولت بایدن که سرمایه گذاری نزدیک به 369 میلیارد دلار در انرژی های پاک و اولویت های آب و هوایی را به همراه خواهد داشت.

رابین موریس کولین، مشاور ارشد محیط زیست، “پولی که به ما سپرده شده است بیش از تریاژ است. این چیزی بیش از رفع یک مشکل کوچک است. مقیاس و چشم انداز این سرمایه گذاری که کنگره به ما داده است، این جوامع را تغییر خواهد داد.” عدالت در EPA، در مصاحبه ای به رویترز گفت.

آخرین به روزرسانی ها

مشاهده 2 داستان دیگر

سپتامبر گذشته، EPA دفتر جدیدی را راه اندازی کرد که بر نیازهای جوامع کم درآمد و اقلیت هایی که آلودگی بیش از حد آنها را تحت فشار قرار داده اند متمرکز بود. این سازمان بر استقرار 3 میلیارد دلار کمک بلاعوض عدالت زیست محیطی نظارت خواهد کرد.

این برنامه به دولت بایدن کمک می کند تا به هدف خود یعنی ارائه 40 درصد از مزایای کلی سرمایه گذاری های فدرال در آب و هوا به جوامع محروم و جوامعی که سرمایه گذاری کمتری دارند، که در دسترسی به حمایت فدرال با مشکل مواجه هستند، دست یابد.

کولین به رویترز گفت: «ما در حال افزایش فرآیندهای خود هستیم تا محیطی را گسترش دهیم که به طور سنتی محیطی چندان خوشایند برای جوامع کم درآمد و محروم برای دسترسی به منابع مالی نبوده است.

برنامه کمک مالی بلوکی یکی از چندین سرمایه گذاری است که IRA روی عدالت محیطی و آب و هوا انجام داده است.

در این ماه، EPA تشریح کرد که چگونه ایالت‌ها و گروه‌های غیرانتفاعی می‌توانند تا 27 میلیارد دلار از «بانک‌های سبز» که تأمین مالی کم‌هزینه برای انرژی پاک و پروژه‌های کاهش انتشار ارائه می‌کنند، درخواست دهند.

آخرین مهلت درخواست سازمان ها 31 مه 2023 است. سازمان حفاظت محیط زیست انتظار دارد که اعطای کمک های مالی حداکثر تا اوایل سال 2024 آغاز شود.

گزارش توسط Valerie Volcovici; ویرایش توسط دیوید گرگوریو

استانداردهای ما: اصول اعتماد تامسون رویترز.