معاون فرماندار تگزاس خواستار توقف مجوزهای جدید کارخانه سیمان شد



ستوان فرماندار دن پاتریک از آژانس محیط زیست تگزاس خواسته است تا مجوزهای جدید کارخانه بتن را تا سال 2025 به حالت تعلیق درآورد.

آلخاندرا مارتینز گزارش می دهد تگزاس تریبون.


به اختصار:

  • ستوان فرماندار دن پاتریک در مورد یک کارخانه سیمان بحث برانگیز پیشنهاد شده در شمال تگزاس ابراز نگرانی کرد و او را بر آن داشت تا درخواست توقف کلیه مجوزهای کارخانه سیمان جدید در این ایالت را بدهد.
  • مداخله پاتریک به دنبال بازدید از شرمن انجام شد، جایی که او از ساکنان نگران تأثیرات بالقوه زیست‌محیطی و اقتصادی کارخانه پیشنهادی شنید.
  • علیرغم یافتن آژانس دولتی در مورد خطرات قابل توجه کیفیت هوا، اعتماد جامعه همچنان پایین است و ترس از تأثیرات منفی بر مشاغل محلی و اقتصاد گسترده تر وجود دارد.

نقل قول کلیدی:

“من قدردانی می کنم که TCEQ کار دشواری دارد. شما یک فرمول دارید و از آن پیروی می کنید. با این حال، به عنوان ستوان فرماندار، باید به تصویر بزرگتر از آنچه برای جوامع ما بهترین است نگاه کنم.”

– دن پاتریک، معاون فرماندار تگزاس

چرا این مهم است:

کاهش تولید سیمان به یک نقطه کانونی در گفتگوهای جهانی در مورد سلامت و پایداری محیط زیست تبدیل شده است. سیمان، عنصر کلیدی بتن، در زیرساخت‌های مدرن ما، از ساختمان‌ها تا جاده‌ها، پل‌ها تا سدها، در همه جا وجود دارد. با این حال، تولید آن با هزینه های بهداشتی و زیست محیطی قابل توجهی همراه است. به عنوان مثال، یکی از آلاینده های اولیه که از کارخانه های سیمان ساطع می شود، ذرات معلق است که از ذرات ریز معلق در هوا تشکیل شده است. این ذرات هنگام استنشاق می توانند به عمق ریه ها نفوذ کنند و منجر به مشکلات تنفسی مانند آسم و سایر بیماری های تنفسی شوند.

حتما بخوانید EHNقطعه 2017: بخش ساختمان و ساخت و ساز در حال رونق است – و این برای سیاره هزینه دارد.